KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Kayserispor maçımızın biletleri

09 Eylül 2016 | 15:21

58 yorum

22798 okunma

Spor Toto Süper Lig 4.hafta karşılaşmasında 16 Eylül Cuma günü saat:20:00’da Timsah Arena’da oynanacak olan Kayserispor maçımızın biletleri 13.09.2016 Salı günü satışa çıkıyor.

Bilet fiyatlarımız ise şöyle;

VIP 1.BALKON: 200 TL

VIP 2.BALKON: 200 TL

BATI ALT TRİBÜN: 100 TL

DOĞU ALT TRİBÜN: 50 TL

DOĞU ÜST TRİBÜN: 40 TL

GÜNEY KALE ARKASI (TEKSAS): 20 TL

TOFAŞ TRİBÜNÜ : 20 TL

MİSAFİR TRİBÜNÜ: 26 TL

BİLGİLER;

- Biletler Timsah Arena Bilet Gişeleri, Bursaspor Katlı Otoparkı Passolig bilet gişesi, www.passo.com.tr web sitesi, aktif satış noktaları ve N'Kolay satış noktalarından satılacaktır.

- N'Kolay Bursa satış noktaları www.nkolay.com.tr adresinde yayınlanmaktadır.

- Kart başına en fazla 5 adet bilet satılacak olup, kart sahibi dışındaki 4 adet bilet hakkı Passolig kart sahiplerine www.passo.com.tradresinden gönderilmesi gerekmektedir.

- Müsabaka bilet satışları tüm passolig kartlara gerçekleştirielcektir.

- Engelli taraftarlarımız ve refakatçileri için ayrılmış olan tribün ve bölümlerin ücretsiz olarak yüklemesi 13.09.2016 Salı günü saat: 10:00 itibariyle başlayacak olup, müsabaka günü saat:12:00 itibariyle son bulacaktır.

- Engelli vatandaşlarımız Passolig Kartı ve engelli kartları ile refakatçileri ise Passolig kartları ve refakatçi kartları ile Timsah Arena ve Bursaspor Katlı Otoparkı bile gişelerine başvurmaları gerekmektedir.

- Passolig kart başvuru ve kart vizeleme işlemleri Passo.com.tr web sitesi üzerinden, Timsah Arena ve Bursaspor Katlı Otoparkı Passolig ana bilet gişesi yapılacaktır.

- Kombine almak isteyen taraftarlarımız kobine biletlerini maç günü sadece www.passo.com.tr üzerinden alabilirler.

 Bursaspor.org.tr

    • Fap  
    14 Eylül 2016 | 11:24
    Merhaba, Passolig kart çıkartmak istiyorum. Bugün gidip çıkartıcam ama ne gerekiyor bilmiyorum. Bilgilendirme yapabilir misiniz? Kimlik ile gitsem yeterli mi?
    • Off  
    14 Eylül 2016 | 00:06
    Kardeş eskiden stat hep doluydu evet 16.000 kapasiteli stadyumdu çünkü..
    Gecen sene boş tribun dedigimiz stadyumda ort. 22 bin kişi ye oynadik.Degisen bisey yok aslinda.Ufakta olsa artiş bile var
    • antibizans  
    13 Eylül 2016 | 21:30
    nöbetçiyim:(lütfen zorunlu bir engeli olmayanlar gidip benim yerime de destek verin takımımıza
    • Crazybursa  
    13 Eylül 2016 | 18:46
    30000 kişi olsa ne olur?40000 kişiydik başakşehir maçında,ne oldu?Bir defa taraftar olarak şarkı söylemeyi ve 50 yıldır tekrar ettiğiniz tezahüratları söylemeyi boşverelim de karşı takımı olumsuz,takımımızı olumlu etkileyecek,hakemi baskı altına alacak,maç içerisinde pozisyona göre tepki vererek,tezahürat yaparak baskı yapan bir taraftar profiline sahip olalım artık.
    • Özgür Sarı  
    13 Eylül 2016 | 16:55
    14
    Ben 2. Ligdeyken herhangi bir önemsiz maç olan Yozgat maçında kombinem olduğu halde ve stat maç başlamadan dolduğu için içeri giremedim.
    Yanımda da 20 TL ye satılan kale arkası biletini
    40 TL ye karaborsadan satıyorlardı
    Bu kısa hikayeyi herkes biryere yazsın
    Taraftar sorunu ; bence gerekli motivasyon ortamını sağlayamamadan kaynaklanıyor
    Süregelen yönetimler bu işe İngiltere'deki gibi bakamıyor zannediliyorki galip gelirsen türünün dolar yoksa boşalır. Ucuz olunca taraftar gelir
    Unutmayın 2. Ligde kale arkasına 10 yıl önce 30 lira verenler uzaydan gelmedi ve hala bunlar Bursadalar
    • Harbi teksas  
    13 Eylül 2016 | 16:50
    Ben 2. Ligdeyken herhangi bir önemsiz maç olan Yozgat maçında kombinem olduğu halde ve stat maç başlamadan dolduğu için içeri giremedim.
    Yanımda da 20 TL ye satılan kale arkası biletini
    40 TL ye karaborsadan satıyorlardı
    Bu kısa hikayeyi herkes biryere yazsın
    Taraftar sorunu ; bence ruhsuzluktan değil, yanlış
    • 1nail6  
    13 Eylül 2016 | 16:49
    Bence bu cavit rıdvan çimen çünkü burada bukadar fazla eksilenen bi o vardı isim değiştirmiş
    • qwe  
    13 Eylül 2016 | 15:28
    11
    Kayseriyi sakın küçük görmeyin iyi top oynuyorlar
    • İSYAN  
    13 Eylül 2016 | 14:54
    12
    bilete 10 lira para verip takımın üzerinde hak iddaa edip yerden yere vuran adamlara inat bilet fiyatları çok iyi 50 verdim helali hoş olsun para Bursaya gitsin.Başakşehir maçında biletler ucuz da ne oldu takımı motive mi ettiniz takıma sahip mi çıktınız takım kümeye düşmüş gibi davrandınız Bursaspor bir yumrukta yıkılacak camia değil ama bizler milletin yapamadığını kendimiz yapıyoruz hemen sırtını dön.İnadına harbi tribüncüler...Sevdasından dönmeyenler...
    • Gectim  
    13 Eylül 2016 | 14:53
    Stadın oradaki store bayramda açık mı ? Bi de storelarda yeşil batalla forması mevcut mudur bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse çok iyi olur. Herkese iyi bayramlar
    • crash1606  
    13 Eylül 2016 | 14:40
    10-15 bin arasinda taraftar olur. Insallah sahadan 3 puan ile ayrilabiliriz. Onumuzdeki 2 hafta cok onemli. Kayseri ve kasimpasayi yenersek hem takimin ozguveni artar hemde sehire bir hava gelir.
    • Brsa  
    13 Eylül 2016 | 14:05
    -1
    Hamza bilal gibi işe yaramazları ilk 11 e almasın başka bişey istemiyoz o adam yedek acil ihtiyaçta oyuna alınır ismail konugun yerinede bi adamımız olsaydı keşke geçen maç yine onun yüzünden gol yiyorduk
    • earsyg  
    13 Eylül 2016 | 13:55
    13
    küfür etme ettirme ! unutma son 2 maçımız da evimizde ! ayrıca top rakipteyken beste söylemeyi artık bırakalım beyler başakşehir maçında yine aynısı oldu adamlar ataktayken mehtere başlıyoruz tık gol atıyolar top rakipteyken tek şey ISLIK ISLIK ISLIK
    • beyaz  
    13 Eylül 2016 | 13:18
    hamza hocadan neden özür diliyorsun? Hoca formayı asıl hak edenler yerine Bilal ve Merter'i oynatacak sonra bir de özür mü bekleyecek.Daha önce dedik haklı çıktığımızı gördük.Yine söylüyoruz ; Gelecek Özlüce'den geçiyor.
    Kubilay ve Ertuğrul gibi gençler oynasın yeter.
    Çünkü bu adamlar bu formanın kıymetini biliyor.
    • vertblan  
    13 Eylül 2016 | 12:33
    12
    Kayserispor bos takim degil FB ye ist da uc gol atmak kolay degil
    ben maci seyretdim adamlar beraberlige sevinmediler
    hicde kolay mac olmayacak zorda olsa kazaniriz insallah EN AZ 30 000 KISI
    olsunda bende Hamza Hocadan ozur dileyim hadi hayirlisi
    • Çet  
    13 Eylül 2016 | 10:45
    Persembe günü kombine satışı olur mu ?
    • Pablobelluschi  
    13 Eylül 2016 | 10:32
    Şu an takımda iki yönlü oyun oynucak topçu malesef yok bu durum topu rakipe veremeye zorunlu bi futbol anlayışı ve santrafor ile on numaranın presle kanat ve orta alana çekilmesini zorunlu kılıyor beklerin hucumu ve kanatların da birbirini hücümda ve defansta ikame edemeyişi de eklenince el mecbur kontrollü oyun olacak iki tane kazma stoper oyuna giremiyor hücümda hava topu almıyo, bune arkadaş takıma bakıyom bi dane org.komutan ve genç savaşçılar bide azizler koruyo işte. İçim daraldı. Bide piskopat kalecemiz var çok seviyomm.
    • muratsv  
    13 Eylül 2016 | 10:26
    10
    Arkadas bazen hic sampiyon olmasaydik diyorum. Herkese bi haller oldu. Sampiyonluktan onceki kemik tayfa gitti sampiyonluk sonrasi her sene sampiyonluk isteyen enteresan bi tayfa geldi. Fener deplasmanindaydim. Kimle konustuysam maci anlatmadim. Oyle yendik boyle yaptik demedim. O tribinde yaptiklarimizi, aldigim zevki anlattim. Siz kayseri macina gelseniz ne olur gelmeseniz ne olur? Ilk golden sonra islik baslar. Oyuncuyuda sogut takimida. Bizim taraftar diger 17 takimdan secilmisler gibi davranmaya devam etsin. Sampiyonluk gekir :)
    • ages  
    10 Eylül 2016 | 17:58
    bilet fiyatları ibb macı gibi olsaydı keşke (10 senelik kombine sahibi olarak söylüyorum bunu -yaşım 23 ) o stadın dolup takımın maç kazanması,kombineden kar etme mantıgmızdan cok daha önemli bence

    maglubiyet,hamza,kötü oyun ve x bi faktörden maça gelmeyecek olan Bursasporluyum diyenler,siz bilirsiniz,lig ada da ordaydık ( tff.1.lig simdiki ) yine ordayız ,allah saglık verirse 2060dada orada olacagım

    Bursasporluyum demek öyle kolay değil .. fedakarlık ister bazen benliğinden vazgeçmen gerekir,o cesareti olmayanlar sıra sıra gidiyo tribünlerden,yine biz kalıyoruz birbirimizle..
    • yağız  
    10 Eylül 2016 | 09:27
    cavit e kısmen de olsa hak veriyorum hemen hemen her maça gitmeme rağmen son dönemde taraftar kalitesinde düşüş var son belediye maçında bunu gördük gerek maratonda gerek açık kalede çıkan kavgada otomatikman o tribünün sesi kesiliyor, teksas.org buradan bu konuyla ilgili olarak açıklama ve uyarı yaparsanız tribüne ve takımımıza faydalı olacaktır. kale arkalarında bilet-yer sorgulanmaz! maratonda herkes kendi numaralı koltuğuna oturur!

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR