KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Tel örgüye tepki var!

21 Ekim 2015 | 17:00

33 yorum

19261 okunma

Bursaspor'un yeni stadı Timsah Arena'da kale arkasına yapımı başlanan tel örgü taraftarlardan tepki gördü.

Yeşil beyazlı taraftarlar stadyumda kafes içinde olmak istemediklerini belirtiyor.

Timsah Arena'nın kale arkasında yapımına başlanan kafes montajı yerden yaklaşık 3 metre yüksekliğe kadar çıkıyor. ilk sıralarda oturan taraftarın görüş açısını da engelleyen kafes için sosyal medyada yoğun tepki var.

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından yaptırıldığı belirtilen tel örgü montajının iptali için Bursaspor Kulübüne bir çok şikayet yapıldı. Yeşil beyazlı taraftarlar kendi evimizde, son teknoloji ile yapılan stadımızda deplasman taraftarı gibi olmak istemiyoruz diyerek tepkilerini dile getirdiler.

 Bursa.com

    • Serkan-  
    22 Ekim 2015 | 17:44
    Teksas org ve teksas yöneticileri. Özellikle 3 konu var. 1-tel örgü 2-timsahın alt brandaları 3-deplasman tarafı ttarena gibi olmalı. Bu konularda bbbaşkanı ile toplantı yapılarak konu çözülmeli aksi halde toplu halde stadı protesto edelim.
    • serkan.bursa  
    22 Ekim 2015 | 12:32
    olay gazetesinde bi haber gördüm antalya yeni stadını açıyormuş.stadı açması dikkatimi çekmedi de temeli atıldıgı tarihi dikkatimi çekti.2013 yılında temeli atılmış ve bu hafta olmadı bi sonraki hafta açıyorlarmış.sanırım biz 2011 de attık o temeli.ama doğru bizim stadyum mercedes onlarınki serçe onun için onların stad bitmiş...
    • teksas uyuma  
    22 Ekim 2015 | 12:31
    acilen teksasın bu olaya karşı tepkisini yansıtması gerekir.
    • Erdi1963  
    22 Ekim 2015 | 11:38
    taraftara hayvan muamelesi yapanlara yazıklar olsun
    • muratttttt  
    22 Ekim 2015 | 10:57
    şu rezilliğe bakarmısın dünya stadları arasına girecek ve eşi benzeri olmayan stadımızın son hali bu hapishaneye yeni bir isim verebilirsiniz artık hatta büyükşehir hapishaneside olabilir.
    zaten şu haliyle TİMSAH ARENA ismini bile haketmiyor....
    • Mustafa D.  
    22 Ekim 2015 | 10:49
    ulan zaten sporda şiddet yasası çıkmadı mı hani cezalar bireysel olacaktı bırakın tel örgüyü isteyen atlasın cezayıda yapıştırın ama bu beyinsizlere stat yapımı emanet edilirse sonuç bu olur koltuklar düz renk olsun sallayan yok alt membranlar üstle aynı olsun al sana sineklik deplasman tribünü en üstte yatay olsun inadına dikey bakalım daha neler olacak acelemiz yok bekliyoruz daha yeni başladık zaten yapımına sakin beyler
    • unitimsahKırklar  
    22 Ekim 2015 | 09:27
    Teksas tarafina 2. Sinif taraftar muamelesi yapmislar.. yani resmen kufrediyorlar.. Saglam nir istihbarat aldim amac Teksasvari tribunu bitirmek. Sadece tel icin degil genel olarak diyorum. Goruyoruz tribunu gercek teksas yok ne halde. Coluk cocuk.. tribunu bilmeyen yazok be ulan yazik !
    • ölümüne bursaspo  
    22 Ekim 2015 | 08:50
    bunların amacı Bursamıza stad kazandırmak değil, rant kapısı elde etmek. umurlarında değil bu şehrin ne istediği ne beklediği. beceriksiz amatör yöneticiler !
    • 16161616  
    22 Ekim 2015 | 01:58
    bu şehir bu takım kimlerin elinde yazık:(((((((
    • ages  
    22 Ekim 2015 | 00:59
    önce beyine örülen tel örgülerin kaldırılması gerekir


    azcık mantıklı insan bu futboldaki şiddeti böyle önleyemeyeceklerini ve bu işin cözümünün ŞİDDETİ YAPANA okkalı ceza vermek oldugunu bakalım ne zaman anlayacaklar,suanki gibi küfür eden tribün komple kapatılması gibi veya komple seyircisiz ceza vermek gibi sacma islere kalkısmazlar sanırım,bakalım ne zaman anlayacaklar olması gerekeni ,merakla bekliyorum


    ayrıca tüpcünün futbolu bitirmek icn bilincli/bilincsiz herseyi yaptıgı bi ortamda ,cogu klüp baskanı da onu desteklerken ,passolig,şike,bld takımları gibi bircok sebep varken futboldan sogumak icin,maçlara gelmiycem artık demek bu savaşı onların kazanmasına yardımcı olmak demektir


    gel kardeşim maclara,onlarında istedigi o zaten,emin ol tüm takımlar bos stadda oynasın özellıkle o tff baskanı denen gudubetin umru olmaz ama sen gelip savasırsan biseyler degismese bile cabalarsan,ozaman biseyleri degistirme ihtimalini arttırırsın
    • tekbursasporvar  
    22 Ekim 2015 | 00:47
    Kardesim.bi maca gidioruz bi.maca gidemioruz onumuzdeki mac kapaliya girmicem.zaten giderim.aciga her.mac mimlenioruz etmeyin su kufuru kardesim etmeyin
    • unitimsahKırklar  
    22 Ekim 2015 | 00:38
    Teksas olarak karsi kale arkasina gecelim !
    • ibrahim  
    21 Ekim 2015 | 23:51
    alın stadınızı sokun biyerlerinize ...az kaldı yemin ettiriceniz bu gidişle o stad bomboş kalıcak...geri kalmışlığın sembolü tel örgülerle maç izlemem ben...altepe bölükbaşı sizin eğlenceniz olduk...bi defolup gidin artık...demir ören ve aziz vardı şimdi bizimkiler aynı oyunu oynuyolar...soğttunuz be futbol en büyük zevkimdi içine ettiniz...
    • furkan  
    21 Ekim 2015 | 23:24
    arda1606 bencede git suç duyurusu yap sonuna kadar haklısın ama gitmeye üşenirsin bu dediğin şey lafta kalır gidemezsin ki
    • arda1606  
    21 Ekim 2015 | 22:52
    14
    yarın gidiyorum savcılığa suç duyurusunda bulunuyorum yeni stad için kombine aldık stad açılmıyor ? haksız kazanç elde ediliyor ? sürekli bir yalan çabası içindeler birde ön sıradan daha iyi görürüz diye kombine aldık orayada tel örgü çekiyorlar gelde maç izle izleyebiliyorsan ? 11 bin tane satılan kombine seneye inş. 3-4 bini geçmezzzz........
    • Alper Texas  
    21 Ekim 2015 | 22:24
    16
    Bune biz 5 yıldır bekliyoruz şimdi hevesim kaçtı yapmasınlar stad mıtad Atatürk Stadyumu bize yeter
    • Arma !  
    21 Ekim 2015 | 22:23
    Şampiyon takımın ............ ................

    Muhteşem stadın ................ ..............
    • serdar gündüz  
    21 Ekim 2015 | 21:13
    Bu az bile küfür bizde allah korusun sahaya kesin iner bu túrübün olumlu karar hele Türkiyenin en çok ceza alan taraftarı bizdeyken
    • Kaymakoba  
    21 Ekim 2015 | 21:09
    Herseyi bitirdiniz tel örgü kaldı yazıklar olsun futboldan soğutmak için daha neler yumurlayacaksınız bakalım
    • Ultras  
    21 Ekim 2015 | 20:35
    11
    Texas Maratona Geçme Kararı Alsa Fena Olmaz O Zamanda Telleri Maratona Örebilceklermi Bakalım

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR