KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Körüstan'dan ilginç savunma!

18 Mart 2014 | 18:20

150 yorum

55029 okunma

Başkan Erkan Körüstan, Kayserispor maçından sonra yaşananlarla ilgili olarak bir açıklama yaptı.

"Kayserispor'la oynadığımız karşılaşma esnasında, protokol tribünü çıkışında meydana gelen ve maalesef içinde bulunmaktan üzüntü duyduğum bu olayın karakterimle kesinlikle bagdaşmadığını belirtmek istiyorum.

Ancak kamuoyunun ve özellikle Bursasporlular'ın farkında olmaları gereken bazı hususları da bu vesileyle paylaşmak istiyorum.

Kendisini tribün lideri olarak tanımlayan, ancak sadece bugün değil, yıllardan bu yana, çıkarlarına uymayan ve kirli emellerine ulaşmasının önünde bir engel olarak gördüğü başkan ve yöneticilere karşı sürekli olarak tribünleri kışkırtan söz konusu şahıs, kesinlikle bir Bursaspor sevdalısı değil, sadece kendi çıkarları doğrultusunda hareket edip, Bursaspor'u kullanmaya çalışan biridir.

Bu şahıs, göreve geldiğimiz ilk günden bu yana sadece maçlarda değil, maç dışında da son derece çirkin ve yakışıksız eylemlerle yönetimimizi hedef almakta, kişisel emellerine ulaşmak maksadıyla Bursaspor'u sportif açıdan da sürekli sabote etmektedir.

Kayserispor maçı henüz devam ederken tribünü terkedip, protokol çıkışında beklemesi de bu tuzağı bilerek hazırladığının kanıtıdır.

Tekrar ediyorum; hiç bir haklı gerekçe, bu davranışımın mazereti olamaz.

Ancak, bir Bursaspor sevdalısı olmadığını camiamızın çok iyi bildiği ve Bursaspor'u kişisel çıkarlarına alet etmekten başka bir emeli olmayan bu şahsın, Büyük Bursaspor camiasını temsil eden bir Başkan'a aleni şekilde hakaret etmesini hiç bir Bursasporlu'nun içine sindirebileceğini düşünmüyorum.

Uzunca bir süredir, kulübümüzü ve camiamızı küçük düşürücü davranışlar sergileyen ve gitgide daha da küstahlaşan söz konusu şahısla ilgili, hukuki sürecin başladığını ve Bursaspor'un ilgili kurullarının gereğini yapacağını kamuoyuyla paylaşır, tekrar tekrar üzüntülerimi ifade etmek isterim"

Erkan KÖRÜSTAN
Bursaspor Kulübü Başkanı

 Bursaspor.org.tr

    • natingham  
    18 Mart 2014 | 19:21
    10
    eşkiyamısın lan sen ne sanıyosun kendini . keser döner sap döner gün gelir hesap döner. akpninde devri biticek alayınız asılıcaksınız sokaklara çıkamayacaksınız allah o paraların hiç birinin boğazınızdan çıkmaz.
    • Yeşil  
    18 Mart 2014 | 19:12
    23
    Seni kimse sevmiyo
    • kadirbrs  
    18 Mart 2014 | 19:10
    Soytarı herif asıl hukuki süreç seninle ilgili başlatılmalı.. Sen kimsin ki birine tekme atıyosun ? O erken çıktığı için Bursaspor sevdalısı değil de senin ne işin var maç bitmeden orda o zaman?? O kadar yüreksizsin ki, o kadar şarlatansın ki 20 bin kombine sahibinden 18-19 Bin tanesi seni istemiyorken hala bedavacıların önünü kestik ondan istemiyorlar diyosun. Bre adam kombinemizide cebimizden aldık, formamızıda, atkımızıda.. 1 lira kulupten gelirimiz olmadı. Sen niye ordasın asıl bunun cevabını ver! Stadyumu peşkeş çektiğini sokaktaki kuşlar bile öğrendi. Hala nasıl çıkıpta böyle konuşmalar yapabiliyorsun. Yazıklar olsun.. Aç bana da aç dava. Açta dünya kaç bucakmış öğreteyim sana..
    • Teksaslı  
    18 Mart 2014 | 19:05
    14
    Gitmiş bir de hukuki süreci başlattık diyo hem suçlu hem güçlü şeref yoksunu insan .maçı terkedip dışarda beklemiş diyosun voyvo maçında stadı sen ve senin adamların terketti bilmem hatırladın mı!!!!
    • Furkan  
    18 Mart 2014 | 19:05
    18
    YÖNETİM İSTİFA !
    • sa  
    18 Mart 2014 | 19:05
    17
    açıklamada selimin maç bitmeden dışarı çıktığını söylerken kendisinin de bitmeden stadyumu terk ettiğini itiraf etmişttir.ey başkan bu kaçıncı maç erkenden kaçmaya çalışıyorsun.
    • Mey Nur  
    18 Mart 2014 | 19:00
    14
    Teknik direktörünüz dahil ciğeri beş para etmezler bir araya toplandınız da Batalla'mızı yediniz ya..Oysa hepinizi toplasak Batalla'nın tek kramponu yapmazdınız..
    • Furkan  
    18 Mart 2014 | 19:00
    20
    Ulan uzun süredir camiamızı küçük düşürecek davranışlar segiledi demişssin.Lan sen bizi herkeze rezil ettin yaaa Körüstan YÖNETİM İSTİFA !
    • remzi kıllı  
    18 Mart 2014 | 19:00
    bıktım şu adamın yalanlarından ve tutarsızlıklarından!ulan amigoyu başkan yap daha iyi bundan mantıklı konuşuyor. mahkemeye vermiş bir de sen hem darp et uçan tekme at sonra hakime madurum da madurum de adama gülerler be!provokasyon olsa kalabalık bir şekilde karşılama yaparlardı orada sana adam tirübün lideri bu bile onun masum olduğunu gösterir belli ki kötü futbol sizin yönetim şeklinizden ötürü canı sıkılmış medenice eleştiri yapmış ya siz fikirlerinizi böyle mi savunursunuz hep işte ülkemizde makamlar gereksiz kişilerce işgal edilmiş amigo bile daha düzeyli konuşuyor başkansa yalanlar ve masallarla uyutma işleri ile uğraşıyor ama maaşı da amigo selimin kaç katıdır size bırakıyorum!
    • bursalıpala  
    18 Mart 2014 | 18:59
    bşkan musvettesi yapma allah aşkına sen Bursasporu temsil edemiyosun bu bir paşa selim iyi veya kotu senelerdir bu tribülerde Bursaspor peşinde hiç bir bşkanla boyle bir sorun yaşamadı bu iki ve bu taraftara sen provakatör diyosunya rahmetli buyuk başkan ibrahim yazıcı zamanında fairplay odulu kazandı bu üç yani sen adam olsan bu araftar seni sırtında taşırdı ama malesef sen artık bardağı taşırdın unutma eğer gerçekten Bursasporlu isen istifan en buyuk hizmet olacak Bursaspora o zaman bizde seni alkışlar uğurlarız ama bir daha aday olmazsan
    • Aliaslan16  
    18 Mart 2014 | 18:59
    10
    Bu şehirde bi sen bide yanındaki yalakalar mı gerçek Bursasporlu lan sen kim oluyon da bizim Bursasporluluğumuzu sorguluyorsun yeter git artık
    • .  
    18 Mart 2014 | 18:59
    ''bize laf söyleyeceğine takımın haline bak'' burada hakaret bulabildiniz mi,ben bulamadım ?
    • cagatay  
    18 Mart 2014 | 18:58
    ulan kimse istemio seni yüzsüz karaktersiz.
    kimse istemioda sen kalıonya. acımızı tatlımızı biz amigoyla yaşadık sen kim oluyon lan
    • balıkçı filozof  
    18 Mart 2014 | 18:55
    hani hem suçlu hem güçlü tabiri vardır ya körüstan efendi de aynen öyle! insani bir şekilde eleştiri yapan bir adam var karşında ama maç bitmeden seni beklemiş ama tesadüfen orada ne fark eder(sonuçta rezil oynayan takım var sahada sinirlenip çıkışta eleştiri yapmak istese ne olur ulaşılmaz mısın sen ey körüstan) peki sen ne yapmışsın uçan tekme ile nakavt aramışsın!bu eyleminin sebebi çok açık psikolojik açıdan tepkilerden ürperdin ve etkilendin her eleştireni dış mihrak sanıyorsun siyaseti de sevdiğinden böyle anlatıyorum bak körüstan işte bu yüzden dah fazla sabrımızı taşırmadan ikile daumu da şamili de yabancılarını da unutma!
    • muhasebeci  
    18 Mart 2014 | 18:55
    Bursaspor taraftarı için yıldırım demirören neyse sende o yönde hızla ilerliyosun
    • Zafer Mh Li  
    18 Mart 2014 | 18:53
    11
    Özlüce !
    • maslak  
    18 Mart 2014 | 18:52
    Bursasporumuzun durumu Türkiyenin halinin birebir kopyası. Bu da taraftar her ne kadar istemesede kulübün siyasetin tam göbeğine çekildiği anlasilmaktadir.
    • natingham  
    18 Mart 2014 | 18:47
    10
    Bundan sonra bu adamın insan gibi muamele yok!
    • semih16  
    18 Mart 2014 | 18:46
    teksas.org yöneticileri Bursasporluyuz.net yöneticileri bu iş yarın akşam bitmeli Bursasporumuz huzura ermeli haydi yapacağınız şey basit saat verin yarın akalım özlüceye padişahın kellesini alalım
    • Utkan Baştürk  
    18 Mart 2014 | 18:45
    yüzsüz herif :)

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR