KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Taraftarımız tribün dersi verdi!

FOTO GALERİ

26 Ocak 2014 | 10:59

40 yorum

21798 okunma

Hafta içinde mesai saati olmasına karşın takımlarını Eskişehirspor karşısında yalnız bırakmayan Bursasporlu taraftarlar tribünleri yine doldurdu.

Neredeyse boş koltuğun kalmadığı Atatürk Stadı'nda 90 dakika boyunca futbolculara tribünden destek geldi. Maç öncesi gerçekleştirilen atkı şov görsel bir şölen oluşturdu.

Timsah şov yaptılar

Eskişehirspor'u Türkiye Kupası'nın ardından ligde de mağlup eden Bursasporlu futbolcular maç sonu büyük sevinç yaşadı.

Tribünleri tek tek dolaşan Yeşil Beyazlılar, taraftarların Timsah yürüyüşü isteğini geri çevirmedi.

 

    • 16spor  
    26 Ocak 2014 | 14:57
    11
    ismailkkk kardeşim,Taxasli-Bursa 'nın yorumu veya siniri kendisine ait değil eskilerin bir taraftar forumundan alıntılanmış bir yazı,yani bir eskici taraftarın yorumudur bu yorum ,şuan bütün Eskişehir taarftarının hemen hemen ruh halini yansıtır.







    :) neye sinirlendin bide onu yazaydin.
    • Bursaspor  
    26 Ocak 2014 | 14:53
    İsmail kardeş o arkadaş eskişehirlilerin forumlardan alıntı yapmış
    • kale arkası  
    26 Ocak 2014 | 14:35
    15
    Taraftar birlikte tezahürat yapınca, sahada da takım oyunu görüyoruz. Tebrikler
    • berkay a.  
    26 Ocak 2014 | 14:26
    Texas Bursa eskisehir formunda yazılan bir şeyi alıntı yapıp paylaşmış arkadaşlar
    • ismailkkk  
    26 Ocak 2014 | 13:45
    Taxasli-Bursa

    :) neye sinirlendin bide onu yazaydin.

    ha belediyenin okuma-yazma kursu varmis . Ona git (virgul , nokta,noktali virgul vs isaretlerini kullan . Hem yazmak istediklerini rahatca anlatabilir hemde senin icin zor olan cumleyi bitirme olayi kolaylasabilir.

    3 kere okudum anlamadim len. Yeminle cok sinirlendim :))
    • natingham  
    26 Ocak 2014 | 13:38
    Ilk 11 kuralim bari 7gol attik 4 gol daha atalim..
    • Bold  
    26 Ocak 2014 | 13:30
    13
    Buradaki arkadaşların tavsiyesi üzerine ben de ziyaret ettim eseslilerin forumlarını. Orada en çok dikkatimi çeken bazılarının Bursa taraftarı hiçbağırmadı ki diyen tipler oldu. Artık bu iki maç sonunda nasıl bir kafa travması yaşadıysa bunlar ne kafa kalmış ne kulak. Gerçi bunun psikoloji biliminde bile yeri var. Başına çok kötü bişey geldiğinde önce inkar edersin sonra öfke, kabullenme, depresyon diye devam eder. Bunlardan bazıları daha inkar evresinde bazıları da çarşamba günü savaşa hazır gelin diyen evrene geçmiş ollanlar. Ama gerçek ortada yavaş yavaş kabullenecekler başka yolu yok psikoloji öyle diyor. Eskişehirli arkadaşlara tavsiyem hem kendilerini hem tribündeki renktaşlarını kandırmaktan vazgeçip daha fazla emek sarfedip daha ciddi tribün yapmaları. Bursa ile uğraşmak yerine istanbula korku salacak bir tribün olmaları.
    • Gurbetci Saban  
    26 Ocak 2014 | 13:28
    11
    Taraftar butunlestimi cok daha keyifli oluyor,insallah kisir cekismeler son bulurda ayni bu macta oldugu gibi tek yurek oluruz....
    • özgün gökdemir  
    26 Ocak 2014 | 13:22
    25
    dikkat ediyorumda ertuğrul sağlamın sorunu ne biliyormusun. adam çok konuşuyor hep herşeyi biz yaptık diyor hep yönetime sallıyor yok şehirden destek gelmiyor falan her konuda bi yorumu var başarıyı sahipleniyor başarısızlıkta hemen şehir destek vermiyor diyor.. bir de dauma bakıyorum adam geldiğinden beri hiç yorum yapmadı sadece işini yaptı ve sezon başındaki eskişehir maçı ile bu maçın farkı ortada.. Dauma sonuna kadar sahip çıkmalıyız. Adam mütavazi işini yapıyor ertuğrul ie hep ben yaptım havalarında.. en iyi cevabı verdik zaten dün.. ertuğrul herzaman kendini klüpten üstün görüyor bu eskişehirdede böyle. dün basın toplantısını izledim inanamadım adam yine herkeze sallayıp gitti.. kısacası daumun değerini bilmeliyiz ayrıca Bursasporu ertuğrul sağlam şampıyon yapmadı bu şampıyonukta herkezin payı var. keçelinin bile..
    • battalla  
    26 Ocak 2014 | 12:59
    Bu 2 maç gösterdiki çuf çufların hatalığı mazoşist hem sahada hem trübünde acı çektikçe daha şiddettli bir sonraki maçı bekliyorlar
    • 1963BURSASPOR  
    26 Ocak 2014 | 12:31
    16
    Bursaspor 4-1 Eskişehir
    Bursaspor 3-1 Eskişehir
    Eskişehir ?-? Bursaspor

    Eğer ordaki maçıda kazanırsak takım SAĞLAM dağılır :))
    • Ali G  
    26 Ocak 2014 | 12:16
    34
    Herkes haddini bilecek ! Çarşamba yine geleceğiz sevgili karımız :)
    • *****  
    26 Ocak 2014 | 12:10
    24
    Çarşamba günü oynanacak kupa maçında,eskişehir deplasmanına "sağlam" gidersek.."Sağlam" gider.... ;)
    • texaslı-bursa  
    26 Ocak 2014 | 12:03
    10
    adamlar resmen ölcek amk :D

    BİZİM TARAFTARIMIZDA SON DÖNEMDE SIÇTI VALLAHİ BİLLAHİ REZİLİZ.ARTIK İSYAN EDİYORUM.kafayı yiyecem ya arkadaş.silkinin kendinize gelin adamar 2 maçtır bizimle taşşak geçtiler hala skordan bilmem neden bahsediyoruz ,büyük camia bumu yazık bize yeminle çok sinirliyim.beynim ağrıyor.artık yeter be .şu 2 maç beni harbiden delirtti.bakın bu taraftar bırakıcak bilet fiyetını iyatını ,bırakıcak futbolun kalitesini gelicek trübünde eşşek gibi anıracak başka çaresi yok,yoksa bizden bi bok olmaz rezil oluruz efsane falan hikaye olur.bahane üretmeyelimhiç görücez kupa maçında ,yabide bugün takıldım herkeste beyaz yeşil forma atkı trübünde yemin ediyorum yazık bize hala sinirden titriyorum.
    • ÖmürCanKurtuluş  
    26 Ocak 2014 | 11:52
    11
    sen forum sitende heveslenir gaza gelirsin Bursaya yok şöyle yok böyle dersin ama daha o sitendeki anketinde bile bizi yenemezsin %55 Bursaspor çıkar tribün yapacağını zannedip yola çıkar gelirsin Bursaya ve 25000 kişi hep bir ağızdan kulağına fısıldar SİZ BİZİM DENGİMİZ OLAMAZSINIZ diye gaza gelin be eses noolur gaza gelin ŞİŞİRİLEN BALONDAN GELEN AH SESİ DAHA YÜKSEK OLUYOOOOO :):)
    • texaslı-bursa  
    26 Ocak 2014 | 11:40
    26
    adamlar forumlarında ağlıyolar resmen son kupa maçında yalvarıyolar ne olursunuz maça gelin diye ölüm kalım intikam diyorlar hahahaah
    • texaslı-bursa  
    26 Ocak 2014 | 11:34
    21
    eses liler hala Bursalılar bağarmadı diyorlar inanılır gibi değil son zamanların en ii taraftarı vardı dün..
    • kestelKestel  
    26 Ocak 2014 | 11:34
    14
    Eskisehir 15 dk uzerimize geldiyse buda taraftarın susmasi yüzünden taraftar ne zaman iyi olsa takımda o zaman saldırıyor.Onun aricinde çok iyiydik
    • ÖmürCanKurtuluş  
    26 Ocak 2014 | 11:30
    25
    abi ne işiniz var teksas.org da falan :D gidin eses forumlarına girin daha keyifli valla Bursasporumuzu artık ordan takip ediyorum 10 numara makara oluyo bize skor taraftarı diyen mi ararsın adamlar hala çuf çuf yapıyo diyen mi ararsın önce hatıralar sarmış 4-1 yanımızı 3ün 1i diye kendisiyle bile dalga geçen mi ararsın adamlar bizimle dalga geçtiler diyen mi ararsın 2 maçta 7 yedik bi 3 bu maç yeriz diyen mi ararsın hatta öyle karamsarlığa düşmüşler ki yeneriz diyenlerin sayısı 5te 1 (aha bunu da Allah söyletti 5-1 yencez galiba bu sefer :)) anket yapıyolar maç için Bursa galibiyeti %55 çıkmış :P lan ne keyifliyim ne keyifli 3 gün daha eses forumlarındayım sonra gelirim bizim sitelere :P :P tavsiye ediyorum sabah öğle akşam 10ar yorum okuyun hayatınıza renk gelsin keyiflenin O ZAMAN DAHA YÜKSEK SESLE SİZ Bİ-ZİM DEN-Gİ-MİZ O-LA-MAZ-SI-NIZ........
    • Enes16  
    26 Ocak 2014 | 11:28
    17
    İtina ile tribün dersi verilir..!

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR