KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Renato Caja Bursaspor'da!

VİDEO

13 Ocak 2014 | 13:30

122 yorum

41247 okunma

Bursaspor, Brezilya'nın Esporte Clube Vitoria takımından orta saha oyuncusu Renato Caja'yı 1,5 yıllığına kiralık olarak renklerine bağladı.

Timsah, sözleşmesi devam etmesine karşın takımdan ayrılarak ülkesi Arjantin'e dönen Pablo Martin Batalla'nın veliahtını Brezilya'da buldu.

Bursaspor, Brezilyalı orta saha oyuncusu Renato Caja'yı 1,5 yıllığına kiralık olarak renklerine bağladı.

29 yaşındaki oyuncu yarın Bursa'ya gelecek.

Brezilya Seri A takımlarından Esporte Clube Vitoria'da görev yapan Caja aynı zamanda her iki kanatta da forma giyiyor.

Caja, Drogba ile Çin'de aynı takımda forma giymişti.

Kulübümüzden yapılan açıklama

Çin'in Guangzhou Evergrande takımından Brezilyalı orta saha oyuncusu Renato Caja ile satın alma opsiyonlu sezon sonuna kadar kiralık olarak anlaşmaya varılmıştır.

15.09.1984 Brezilya doğumlu olan Renato Caja en son Brezilya'nın Vitoria Kulübü'nde kiralık olarak forma giyiyordu.

 

    • Özgür a.  
    13 Ocak 2014 | 16:59
    19
    Renato yazısını görünce civelli'yi tekrar transfer ettiler sandım, bu yönetim yaparmı yapar ;)
    • emre_mdnya  
    13 Ocak 2014 | 16:57
    Ve karşımızda kim kalström :D hep aynı seneryo. yok yapamıyosan bak mıllete nasıl yapıyo ogren elınızın hamuruyla erkek işine bulaşmayın
    • Furkan  
    13 Ocak 2014 | 16:53
    13
    Yönetim istifa
    • F.KAYA  
    13 Ocak 2014 | 16:26
    23
    Renato Caja
    Yaş: 29
    Değeri: 500.000€

    Pablo Martin Batalla
    Yaş: 29
    Değeri: 7.500.000€
    • bal  
    13 Ocak 2014 | 16:09
    14
    battalla ilk geldiginde 29 yasindamiydi? adam 30 yasindan sonra patlama mi yapacak. o da Bursa ya nasip olacak. Halamın bıyıkları olsa amcam olurdu.
    • k.k.  
    13 Ocak 2014 | 16:03
    -34
    batalla ilk geldiğinde hanginiz tanıyordunuz diyorum başka da birşey demiyorum.
    • bal  
    13 Ocak 2014 | 15:59
    Tebrikler valla adam 29 yaşında omru hayatinda en cok bonservis bedeli 500 bin euro gormus. Degeri 17 yasindaki Enes ile aynı. Birde batalla ile karsilastirmis bazı akıllılar. Batallanın degeri bu adamın 15 katı.
    • Gurbetci Saban  
    13 Ocak 2014 | 15:57
    Celiskiye bak.....kulubun servis ettigi haberde once 1,5 yilligina kiralinmistir deniyor,,,sonrasinda sezon sonuna kadar satin alma opsiyonlu kiralanmistir deniyor....pazarlamalari cok iyi yanliz,,,,,,drogbaninda oynadigi takimdan gelmis.....
    • timsahlarsahada  
    13 Ocak 2014 | 15:56
    -18
    hay sokayım batallanıza.adam bir kalemde silmiş bizi biz hala nelerle uğraşıyoruz...
    • satici batalla  
    13 Ocak 2014 | 15:38
    -18
    Siz taraftarlar sacmalamayin ne olursa olsun satilmisiz biz batalla dan bundan snra bi cacik olmazz bunu o saksi beyninize sokun
    • SEMENTİT  
    13 Ocak 2014 | 15:36
    teksas.org'taki 24 dakikalıkgörüntüleri izledim. Hiç tanımadığım bu futbolcu hakkında bilgi sahibi oldum. Stili Sergen'i andırıyor. Sergen, Alex ve Batalla karışımı, yetenekli bir oyuncu. Futbol adına seyredenlere çok fazla güzellikler sergilemiş. Eğer bu futbolcu alındıysa ve ülkemize uyum sağlarsa, bugün eleştirenler çok yakın bir gelecekte yaptıklarından utanırlar gibi geliyor bana. Bu adam, bizim ülkemizde futbol kahramanı, yeni bir fenomen olur. Eleştirenler, ya ülkemizdeki futbolun seviyesini çok abartıyorlar, ya da önyargılılar.
    • KYAMANS  
    13 Ocak 2014 | 15:25
    Bi git kimseden emir almadık ,, küme düşüren kümeden cıkaramıyan 10sene kapının önünden geçmiy4en , adamı istemiyrs , tuncay sigara içer kral , c.richards gs forması paylaşır kral 5 sene hiç sorun cıkartmıyan bataja hain .. Bi gidin şampiyon kulubü ne hale getirdinis... Herşeyi başa döndrnds ....
    • davut  
    13 Ocak 2014 | 15:25
    kral öldü yaşasın yeni kral renato...Bi sakın olun be daha adam sahaya çıkmadan herifi kazma yaptınız hele bi maça çıksın bakalım görelim in midir? cin midir?? nedir ne değildir? sonra eleştirilecekse hep beraber eleştiririz..
    • erkan  
    13 Ocak 2014 | 15:14
    -1
    spor gazetelerinde (web'de) sizin başlık gibi ünlem işaretli başlıklar atılmış!!!!! yani demek isteniyor ki.. hayırdır, bu kim? neyin nesidir? spor otoriteleri bile yorum yapamıyor.. umarım Scouting şaşırtır bu dönem bizi fernandaolarla, cajalarla vd ile.
    • BURSASPORLU  
    13 Ocak 2014 | 15:11
    Bu yorumu tüm samimiyetimle yazıyorum.
    Ön yargılı olan ve yönetim aleyhine yazmak için emir almış insanlar yorum yazmayı bıraksa yada kendi iradeleri ile yazsa da bizde bu siteyi zevkle takip etmeye devam etsek.
    Aldıkları emir belli. Ne olursa olsun yönetime salla,batalla'ya sarıl.
    • Semih  
    13 Ocak 2014 | 15:07
    Pablo Martin Batalla'nın yerine mi? Kim abi bu adam. Batalla nerede?
    • Gökhan  
    13 Ocak 2014 | 15:06
    Pinto da buna benzer bi oyuncuydu hiçbir yerde dikiş tutturamayan tipler bunlar. İlk haftalar bi rüzgar yapar sonra elimiz de patlar. İki tane yeteneksiz yönetici ve hoca yüzünden kaybettiğimiz batallaya selam olsun
    • Enes1963  
    13 Ocak 2014 | 15:03
    Arkadaşlar daha neyi bekliyoruz anlamıyorum ! Bu yönetimden bir cacık olmayacağı zaten çok çok önceden belliydi ! Boşuna kendimizi kandırmayalım ! Artık Bursaspor TARAFTARLARI olarak elimizi taşın altına koymanın zamanı geldi ve kulüpte olmayı haketmeyenleri tek tek yollamanın vakti geldi bence ! Yoksa hiç iyi bir yere gitmiyoruz ! Vasat bir takım olma yolunda ilerliyoruz ! Haydi Bursa takıma şimdi sahip çık !
    • Celal  
    13 Ocak 2014 | 15:00
    Yarınki maçta olumlu yada olumsuz sonuc hiç farketmez PM Batalla diye bağırdığımız da ıslıklıyanların Bursasporluluklarından şüphe ederim
    • memo  
    13 Ocak 2014 | 14:53
    şimdi biz texas olarak bekliyelim bakalım maratonuve bizi yuhluyanları bu adammı sırtlayacak takımı yoksa bizim batallamı görücez batallanın yedeyi olur ancak bu adam

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR