KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Sağlam ile beşinci yıla

VİDEO

02 Ocak 2013 | 09:37

36 yorum

11267 okunma

2 Ocak 2009'da Bursaspor ile sözleşme imzalayan Ertuğrul Sağlam 4.yılını bitirip, 5.senesine başlıyor.

Bursaspor'a büyük başarılar tattıran Ertuğrul Sağlam, Yeşil Beyazlı takımla 5.yılına giriyor. 2 Ocak 2009'da 'zirveye oynayacak bir takım olacağız' iddiasıyla sözleşme imzalayan genç teknik adam döneminde Timsah, birçok ilke imza attı.

90 GALİBİYET ALDI
2009-2010 sezonunda Bursaspor şampiyonluğa ulaşırken, Ertuğrul Sağlam da tarihe adını altın harflerle yazdırdı. Başarılı teknik adam Yeşil Beyazlılar ile şu ana kadar toplam 181 maça çıktı. Sağlam yönetimindeki Bursaspor 90 galibiyet, 45 beraberlik ve 46 mağlubiyet aldı.

 Hakimiyet Gazetesi

    • ????  
    03 Ocak 2013 | 15:58
    site teksas org mu yoksa ertuğrulspor org mu belli değil..ya yaptıklarına bişey diyecek adam taş olur.eyvallah ALLAH binlerce kez razı olsun..ama hataları görüp burdan dile getirmek niye bu kadar bir yerlerinizi acıtıyor anlamak mümkün değil.hepimiz başarı istiyoruz güzel şeyler istiyoruz..ama bazıda kötü giden şeyler var..amaç onların düzeltilmesi.2.ligden bank asyadan da değil bir adamı transfer etmeyi beceremiyorsan bir yerlerde bir sıkıntı olduğu belli...beyler sabah alınan abdestle koca gün namaz kılınmaz..kimse kimseye martaval okumasın...bu takım mantıklı ve iyi transferlerle ve iyi bir yönetimle şuan en az 33 puanda olmalıydı...isyanımız buna...ama armayı bırakıp sadece E.S derseniz orda bir sıkıntı olur,böyle birbirimize gireriz.ALLAH inancı olan insanlarız..kimse 4/4 lük değildir.hatalar olur.ve o hatalardan ders almak lazım.töbe haşa PEYGAMBER değil sayın hocada.oda hata yapıyor burdaki yazılanlarda o hatalarının olmaması..ama bir gün çekip gidecek bir insan için 50 yıllık camiaya yara vermeyin.siz yeşil beyaz o bir tane Bursasporlu olun.ERTUĞRULSPOR LU değil.yarın hocanız bjk ye giderse sizde eziktaşlımı olacaksanız...
    • finalist  
    03 Ocak 2013 | 13:06
    Bunu daha evvelde yazmıştım; avrupada alex ferguson var yıllardır mancester in başında. Türkiyede de ertuğrul sağlam olmalı yıllarca Bursasporun başında cenabı allah ömür verdikçe inşallah.

    Yaşım 38 maçlara sürekli giderim. Yıllarca orta sılarda düşmemeye oynadık, düştük, kalktık, 45 yılda bi dönemki intertoto mücadelesi ve fi tarihteki 1 Türkiye kupası dışında ne başarımız var. Hiç yok. Yıllarca saç baş yolduk. Besteler yaptık şampiyonluk görmeden ölüp gitçez diye.
    Son 4 senede; şampiyon olduk 3 senedir avrupaya gidiyoz. Geçen sene kupa finali busene inşallah kupa gelcek.. Daha ne istiyoruz?? Bukadar olumsuz yorum niye?? Stadı doldurmamak niye?? Hele bide hocaya olumsuz laf etmek vallahi gayretullaha dokunur...
    Hocaya ve futbolcuya her daim sahip çıkıcaz.. Yönetimin arkasında durcaz unutmayalımki bize bu mutlulukları yaşatanlar onlar.

    Bi hadisi şerif ( kime layıksanız o şekilde yönetilirsiniz ) demeki biz bu hocaya ,bu yönetime layıktık başarıyı yakaladık. Başarının devamı için layık kalmalıyız. Şampyon olduğumuz seneki gibi taraftar olabilirsek, hocaya, yönetime, futbolcuya tam destek, küfürsüz ve tam dolu stad başarabilirsek layık olduğumuz başarılar ve şampiyonluklar gelecektir bunu asla kafamızdan çıkarmayalım.

    Hocam sen ve biz artık etle tırnak gibiyiz. Et tırnaktan asla ayrılamaz. Herkese saygılar sevgiler.
    • rotcu  
    03 Ocak 2013 | 13:01
    sevdik seni bir sefer hocam sana inanıyor ve güveniyoruz haydi hocam çıldırt bizi bu sene yine
    • Fatih  
    03 Ocak 2013 | 10:09
    Hayırlı uğurlu olsun daha çok beş yıllar olsun.ama hoca şu yumruğunu masaya bi vurda bu beşinci yılında 2-3 tane adam gibi oyuncu aldır şu borçsuz ama fukara yönetime ...
    • sssss  
    03 Ocak 2013 | 09:18
    -1
    bizler koyunuz hocam bizleri güdmeye devam et nasılsa sampiyon yaptın bizi vur sırtımıza semeri hocam sonsuza kadar ez bizi
    • Bursasporum  
    03 Ocak 2013 | 01:58
    Hocam düşünüyorum Bursaspor'a ait en sevdiğim şey nedir diye 4 şey var; 1i yeşil 1i beyaz 1i imparator 1 de sen...
    • Utkan Baştürk  
    03 Ocak 2013 | 01:18
    " ADAM GİBİ ADAM "
    • sadeceBURSASPOR  
    03 Ocak 2013 | 00:30
    LÜTFEN OKUYUN ARKADAŞLAR,,,,bundan 6 yıl önce neydi bu takım,ankara macunköy (türktelekom) komik bir isim değilmi ama gercek bu,o satadı aramaktan canımız cıktı hatırlayanlar bilirler,uşak deplasmanı tam bir muammaydı,kocaeli, deplasmanı sıkıntılar diz boyu,sakarya,samsun daha neler neler,bir arkadaş yazmışki biz nankörüz hocam diye sonuna kadar haklısın kardeş....bugünlerde takımı bir karalama kampanyası aldı başını gidiyor lütfen biraz insaflı olalım,farkındaysanız birileri sosyal medyadan hep sallıyor,sitede değişik nick ler var hep klüp hakkında yaıyorlar ve daha sonra tekrar nick değiştirip giriyorlar beğenilere bakıyorsun 5-10 tane vaybe bu kadar kişi beğendiğine göre haklılık payı yüksek diyosun ama öyle değil...ben bazı yerel yazarlarla gerek sosyal medyadan gerekse yüz yüze tartıştım sorularıma doğru dürüst cvp veremediler bile,bazı malüm gazetelere bakıp inanmayın arkadaşlar bu konulara,başa getirmek istediklari kişi belli,gençler macında yanımda bir kişi bağırıyor yönetim istifa diye neden bağrıyon dedim cvp veremedi belliki birileri bağır demiş,bizim bu takıma ne küsmeye nede terk etmeye hakkımız var,nankörlük diz boyu olmuş takım 6 cı sırada yazılanlara bak hep medya tarafından(kendi medyamız)ben inanıyorum ki bu takım sezon sonunda yine bir avrupa yapar inş tür.kupasınıda alırız,hocaya gelince yorumsuz bırakıyorum tarih onun kişiliğini ve yaptıklarını yazıyor itirazı olan acıp bakar öyle kulaktan faflarla olmaz bu karalamalar,başkana gelince o iyi bir Bursaspor lu ve büyük başkan bir de erkan körüstan var hakkını yemeyelim kıymetini bilelim hep destek tam destek öyle cocukça küsmeler olmaz kalın sağlıcakla tüm Bursaspor lulara sevgiler
    • Bursasporlu Onur  
    03 Ocak 2013 | 00:24
    İstikrar olması iyi ama herşeyi Ben biliyorum havasını bırakması lazım hocanın.
    • ŞİPTAR...  
    03 Ocak 2013 | 00:20
    Yönetime bir öneri...

    İçerideki FB- GS- TS- BJK MAÇLARI: AÇIK 10- KAPALI 20-MARATON 30 TL OLSUN,
    DİĞER ANADOLU TAKIMLARIYLA : AÇIK 5- KAPALI 10 - MARATON 20 TL
    OLSUN,
    VE YÖNETİM LİG BAŞLAMADAN İLK YÖNETİM TOPLANTISINDA BÖYLE BİR KARAR ALIP TOPLANTI SONRASINDA BASIN AÇIKLAMASI YAPSIN TÜM YÖNETİCİLER HEP BİRLİKTE OLSUN, TARAFTARLA BARIŞ ADINA ZEYTİN DALI UZATILDIĞI MESAJI VERİLSİN TARAFTAR YANIMIZDA OLSUN MESAJI VERİLSİN GEREKİRSE BU SEZONDAN MADDİ OLARAK UMUDU KESSİN AMAÇ TARAFTARLA BARIŞMA OLSUN ŞEHİR YENİDEN KENETLENSİN BUNA İHTİYACIMIZ VAR YENİ STADA KEMİKLEŞMİŞ OLAN 20 BİN TARAFTARIMIZ KOMBİNELİ GELMELİ,

    SİZ BUNLARI YAPIN ESKİ GÜNLERNE DÖNMEYEN TARAFTARI GÖRÜN,
    ŞEHRİNİ SAVUN BursaLIM, ŞİMDİ DESTEK ZAMANI...
    • Mert ist  
    02 Ocak 2013 | 23:39
    Admin,
    site olarak bu habere daha ayrintili bir sekilde yer vermeni beklerdim. . Ulusal medya bile daha genis yer vermis. Ertugrul hoca geldiginden beri ne yapmis, kac puan toplamis, ne basarmis, istatsitikler. . . Vs. . Yazmali ki fark ortaya ciksin. . (basari ve basarisizlik arasindaki fark)
    • mertcan  
    02 Ocak 2013 | 23:36
    Ula Bursalılar çok şanslısın be ertuğrul hoca gibi td var.Birde bizim antepinkilere bakın senede 2-3 td değiştiriyrz ve istikrarsz şekilde yola devam.
    • ismail  
    02 Ocak 2013 | 22:26
    hocam bizi bırakma, çatlak sesler mutlaka olacaktır fakat doğru tektir! Sonsuza kadar ERTUĞRUL SAĞLAM
    • gurcan979  
    02 Ocak 2013 | 21:02
    kusura bakma hocam nankörüz biz hakını helal et
    • Efsane  
    02 Ocak 2013 | 19:06
    10
    Saglamdan ıyısı gelmez arkadaslar bu kulube daha once gelenlerıde gorduk 10 macta bırakıp gıttıler sonsuza kadar ertugrul saglam
    • ahmet pas  
    02 Ocak 2013 | 18:37
    10
    inşallah 15 olur, adam gibi adam..
    • Teksas35Bornova  
    02 Ocak 2013 | 17:56
    10
    Bırak arkadaş ! Hâla hocayı eleştirenler var. Kimin eksiği yok ki hocanın herbirşeyi tam olucak ? Bursaspor tarihi boyunca kim yaşattı böyle istikrarlı başarıyı ! Nankör olmayın..
    • cetin  
    02 Ocak 2013 | 17:35
    11
    herşeyi sercana volkana samet aybabaya bağlayanlar, buyrun size istatistik. Bursaspor tarihinde yok buna yakın istatistik ve bu kadar uzun süre.
    • kıbrıs_teksas  
    02 Ocak 2013 | 16:46
    14
    Sır ertugrul saglam... Zoruna gıdenın borusuna gitsin !!!!!! Forever ertugrul saglam !!!!!
    • Zafer Mh Li  
    02 Ocak 2013 | 16:25
    14
    Bazen kızsak ta eleştirsek te seviyoruz seni hocam.

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR