Eskişehirspor: 1 Bursasporumuz: 1

11 Mart 2012 | 00:00

28 yorum

14406 okunma

Haftanın en önemli maçlarından biri Eskişehir'de oynandı, karşılaşma gülen olmadı: 1-1

STAT: Atatürk
HAKEM: İlker Meral

ESKİŞEHİRSPOR:
Kayacan, Veysel, Ediz, Diego(Dk. 78 Nadarevic), Dede, Hürriyet, Burhan, Alper(Dk. 86 Volkan)
, Serdar(Dk. 80 Batuhan), Bülent, Erkan
TEKNİK DİREKTÖR: Ersun Yanal

BURSASPOR:
Carson, Hakan(Dk 65 Basser), Ömer, İbrahim, Vederson, Sestak(Dk. 90 İsmail), Ndiaye, Adem(Dk. 46 Musa), Ozan, Batalla, Pinto
TEKNİK DİREKTÖR: Ertuğrul Sağlam

GOL: Dk. 46 Ömer (K.K), Dk. 71 Pinto
SARI KARTLAR: Dk. 62 Dede, Dk. 65 Musa, Dk. 73 Burhan, Dk. 75 Ozan, Dk. 83 Erkan


 

    • Bursa_king
    12 Mart 2012 | 19:56
    Hazımsız eskişehirliler 90 dak. Bursaya küfür, bu şekilde herzaman Bursaspor un gölgesi altında kalacaklar aveller
    • Bursasporum
    12 Mart 2012 | 13:04
    Yahu serdarın savunmacı olmasına rağmen ofansif yönü de çok yüksek. Bakalım 8taşa adamlar oynatıyor sivok'u iyi veya kötü defans olarak bakmıyor fernandes 3 orta açar 2 gol atarız diyor adamlar nitekim de böyle böyle adamlar ilk 4te. Bence serdar daha fazla şans bulmalı ama ertuğrul hoca'mızın takdiri vardır bir bildiği.
    • Texas Curva
    12 Mart 2012 | 12:57
    Ömer erdoğan ve ibrahim öztürk diyorum gerisini alim olan anlar.
    • Ertuğrulum
    12 Mart 2012 | 12:25
    İster faturalı isterse konturlu olsun , şimdilerde en moda gsm operatörü pintocell
    Bursasporlu sebastian pinto bu hat çok uygun olmasa her müsabakada şili dahil olmak üzere tüm dostlarına az önce gol attığını nasıl haber verebilir. Turkcell , avea , vodafone aut , pintocell in. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    • Soydaner
    12 Mart 2012 | 12:23
    Dede Bursada topa vurdu ibrahime çarpan top gol oldu,dede eskişehirde topa vurdu ömer aracılığıyla gol oldu,yani goller hep biz bize kısmettenmi ne eskşehirin bize golü yooooooook
    • Texassizm
    12 Mart 2012 | 12:11
    Millet bu sahada bu kadar. Demeyin ki o sahada eskişehirde oynadı diye ben onların antreman sahasınıda biliyorum. Stad daha güzel valla. Yenilmemekde iyi. Kısmet 4 maçta 10 puan inşallah. Eziktaşı yakalarız sanırım.
    • soyut
    12 Mart 2012 | 11:21
    Eskişehirin üsütn oynadığını kabul etmek gerek. Haftalar sonra kötü oyuna rağmen kaybetmemek çok önemliydi. Kalan 4 maçtan ikisini kazanırsak kesin olarka ilk 8 de bitiririz sezonu. Telafi edilemeyecek kadar puan kaybetmemiş olsak şimdi başka hesaplar içinde olurduk ama bu sene böyle oldu yapacak birşey yok.
    • Başkadır Bursaspor
    12 Mart 2012 | 10:59
    Bu korkak futbolla kadıköy çok zor dün akşam sanki barçayla oynadık full defans
    • Balıkesirli
    12 Mart 2012 | 10:36
    Arkadaşlar beşiktaşın 4 trabzonun 5 maçını da kazanamama ihtimali var. Bence ilk dört şansımız hala devam ediyor. Kadıköyde fenerbahçeyi yenmemiz şart.
    • Hhhh
    12 Mart 2012 | 10:12
    Arkadaşlar Bursaya basarılar seni çok seviyoruz ertuğrul hocam . Arkadaşlar ertuğrul hocanın heykeli dikilmeli bir timsaha binmiş şekli ile
    • Bursasporum
    12 Mart 2012 | 04:47
    Arkadaşlar gece 5 gözüme uyku girmiyor. Bütün şampiyonluk videolarını izledim bildiğiniz barut gibiyim ya alın şu kupayı ya da köprüye bayrak asmaktan içeri alıcaklar beni gurbet ellerde :)
    • Bursasporum
    11 Mart 2012 | 23:40
    Nasip, şans hala devam ediyor ve 8taş çalkalanıyor. "hiç belli olmaz. " cümlesini ben 16 mayıs 2010'da tellerden sahaya atlarken öğrendim.
    • Texas 16
    11 Mart 2012 | 22:11
    Bu maç bizim için kırılma maçıydı ve kötü oldu bu. Bjk ve trabzonu asla yakalayamayız artık fener ve antalya deplasmanları var onlarda da puan kaybı olur.
    • Texas 16
    11 Mart 2012 | 22:05
    1-1. Bu sonuç trabzona yaradı artık 4. Lük hayal oldu olsun napalım canımız sağolsun. Daha önce kaybettiğimiz basit puanları çok arıyoruz. . .
    • Soydaner
    11 Mart 2012 | 21:41
    İster faturalı isterse konturlu olsun , şimdilerde en moda gsm operatörü pintocell
    Bursasporlu sebastian pinto bu hat çok uygun olmasa her müsabakada şili dahil olmak üzere tüm dostlarına az önce gol attığını nasıl haber verebilir. Turkcell , avea , vodafone aut , pintocell in
    • Davidfrank
    11 Mart 2012 | 21:28
    Özgün kardeş sonuna kadar haklısın mukemmel bır cocuk daha cok genc mutlaka alınması gerek
    • Her Şartta Destek
    11 Mart 2012 | 21:10
    Yenilmektense 1 puanda iyidir 6 haftadır mağlup olmuyoruz takım kaybetmiyor buda güzel zaten biz her halükarda ilk 8 in içinde olucaz. Bu kaybedilen 2 puan nazar boncuğumuz olsun.
    • Crocodile
    11 Mart 2012 | 20:06
    Kolpa gol attı. . Hadi Bursam alalım şu maçı
    • Huseyın ozturk
    11 Mart 2012 | 19:51
    Seneye alırsak es es dekı alperı alalım ,tek transfer olsun gerekırse ama hem yerlı hem de top yapan orta saha ademın yerıne harıka olur adem de guzel yedek olur. Zaten oynayan yabancılarımız ıyı yenı yabancı alırsak gene oynatamıcaz, alper tam bıcılmıs kaftan olur . Bır de omer yaslanıo yerıne samsundan kemal olabılır duserlerse ucuza alınır
    • Ajk
    11 Mart 2012 | 17:16
    Beyler telden yazıyorum kafilede göremedim sordum turgay kadrodısı sonunda ohh bee. .