Koçak: Bu kadar seyirci sürpriz oldu

28 Ocak 2012 | 22:15

7 yorum

5440 okunma

Orta sahamızın tecrübeli ismi Adem Koçak maçın ardından yaptığı açıklamalar şu şekilde:

Stadyumda mükemmel bir atmosfer yaratan bayan ve çocuklara teşekkür ederek sözlerine başladı. Adem şöyle konuştu; "Bizim için bu kadar insanın stadyumu doldurması açıkçası sürpriz oldu. Bu kadar güzel bir kalabalık ve atmosfer olacağını beklemiyorduk .Herkese teker teker teşekkür ediyorum. Maça gelince iyi bir mücadele oldu. Gol atanın kazanacağı bir maçtı. Maç ortadaydı. Golü bulduk ve hata yapmadık. Bu galibiyete çok ihtiyacımız vardı. Biz iyi bir takımız. Bunun bir türlü sonuca yansıtamıyorduk. Moral ve motivasyon için güzel oldu. Hedeflerimize ulaşabilmek için bu galibiyetlerinin devamının gelmesi lazım" dedi.


 

    • Texassizm
    29 Ocak 2012 | 01:32
    Arkadaşlar. Ey büyük texas. Bakin bakalim biz texas mi büyüküz bayanlarmi. Harbi utandirdilar bizi. Allah hepsinden razi olsun. Bizde artik bi çeki düzen verelim kendimize. İçerdeki ilk iç saha maçinda tek koltuk boş olmamali. Olursa samimiyet kalmaz. İyi düşünelim. Eywallah
    • Cilekeş
    29 Ocak 2012 | 01:11
    Neymiş efendim fatih hoca küfürü kınamış pö pöh alıştınız tabi 4 cakmaya burdada göd cakamadınz demi istanbul şikeceleri
    • Burak
    29 Ocak 2012 | 01:08
    Beyler, erkekler, hepimiz susmalıyız. Bizim yapamadığımızı bayanlarımız yaptı, takımda bence bu oyunuyla bize bir ders verdi. Bizde doldursak tribünler böyle ne güzel olucak. Bugüne kadar ne hocaya nede takıma laf atmadım, hep suçu kendimizde ve hakemlerde aradım. Bu akşamda belli oldu, erkek taraftarların azlığı, azgınlığı, en ufak kötü gidişte kopmaları, hakemlerinde yandaşlığı ile Bursasporumuz kötü günler geçiriyor. Bence şimdi birlik beraberlik zamanı!
    • Tebrik Ediyorum
    29 Ocak 2012 | 00:14
    Bu gün Bursasporumuzu yalnız bırakmayan hanım kardeşlerimize helal olsun,bu 18 bin kişiyi kafadan yazın timsah arenaya,hepsinden allah razı olsun ne muratları varsa versin. Onlarla gurur duyduk
    • Tsc
    28 Ocak 2012 | 23:43
    Fanatikin attığı saçma başlığı kınıyorum !
    Bursaspora kadın eli değdi diyor! Ulan siz kimsiniz öyle bi başlık atıyosunuz !
    Bursa yenilse, timsah bozguna uğradı olur.

    atsana orayaa manşeti, timsah aslanı parçaladı diye! ! Atsanaa! ! ! Yemiyo mu? ? Birilerine yaranamıcan mı ozaman ! Eyyamcı köpekler sizi !
    • Inadına Biraz
    28 Ocak 2012 | 23:36
    Doru söylüosn kızlar qelsinn omuz omuza caanım fedaa olsun sana diye ßaqıralımmaa
    • Tscxxx
    28 Ocak 2012 | 22:38
    Süpersiniz kızlarrrr. Her maça bekleriz yani. Ne güsel işte demi insan stres atıyor deşarj oluyor. Gelin maçlara paralıda olsa gelin beklleriz. Tribünler sizlerle daha resnkli