KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Yeni hedef Deniz Yılmaz

13 Haziran 2012 | 10:05

13 yorum

8001 okunma

Bursaspor'un Mainz forması giyen forvet oyuncusu Deniz Yılmaz'ı kadrosuna katmak için harekete geçtiği öğrenildi.

Transfer çalışmalarını sürdüren Bursaspor yerli futbolculara yönelirken, Bayern Münih altyapısından yetişen ve Mainz forması giyen Deniz Yılmaz'ı kadrosuna katmak istiyor. Sağ açıkta ve forvette oynama özelliğine sahip olan Deniz ile ilgili görüşmelere önümüzdeki günlerde başlayacak Timsah, gurbetçi oyuncuyu kadroya katmak için harekete geçecek.

ÜMİT MİLLİDE OYNADI
Geçen sezon Alman ekibinde iki maç oynadıktan sonra Mainz'ın ikinci takımına gönderilen ve burada 16 maçta 10 gol atan Deniz Yılmaz, daha üç yıl öncesine kadar geleceğin yıldızları arasında gösteriliyordu. 24 yaşında ve 1.82 boyundaki futbolcu, Türkiye Ümit Milli futbol takımında 8 maç oynadı 3 kez ağları havalandırdı. 

 Hakimiyet Gazetesi

    • Kestelliler  
    14 Haziran 2012 | 03:24
    Transferde neden bu kadar beceriksiziz anlamış değilim
    • Ersan  
    13 Haziran 2012 | 22:06
    dogru duzgun transfer yapmadan neden kombineler bu kadar az satiliyor diyen bir yonetici profilimiz var gerci tagoe gibi yildizlari kazandirmakta kolay bir is degil nankorluk etmeyelim.
    • pislenti  
    13 Haziran 2012 | 16:33
    trabzonspor transfer komitesini ve scout ekibini Bursaspor' a transfer edelim. Adamlar hem iyi topçu alıyorlar hem de iş bitiriyorlar. Daha geçen günlerde burda Bursaspor ilgileniyor denilen Bucalı Emre yi 600 bine bitirmişler bile.
    Biz ilgilenmeye devam!!
    • isim soyisim  
    13 Haziran 2012 | 14:42
    yanlız dikkat edin mainz almanya ikinci liginde oynuyo bu adam mainzin a kadrosunda bile değil :d gerçekden komik dalga geçiyolar bizle hani bucalı emre diyolardı noldu ona trabzon kaptı ligdeki bütün takımlar bizdsen daha iyi transferler yaptı biz hala aynı yerdeyiz en iyi transfer eldekini tutmak bırakın artık bu pintiliği ya transfer istiyoruz
    • feyyaz kımıl  
    13 Haziran 2012 | 13:08
    o değil de muhammed demir gibi şans verildiğinde neler yapabileceğini gösteren yetenekli bir oyucu yok pahasına gitti. ahmet arı nerede gören var mı fena kazık yedik. muhammed 10 gol barajını aştı ya togue ne yaptı onun kadar haketmedi mi şansı ya da bangura kadar...ahmet arı elimizde patladı. demek ki neymiş hocamız da yanlış yaparmış.her şeye rağmen destekliyoruz o ayrı konu ama daha dikkatli olunması gerekiyor bu gençler kolay yetişmiyor oynama isteği ile yanıp tutuşuyorlar kendinizi onalrın yerine koyun yerinize oynayan togue sizden iyi değil saç baş yolduruyor ama siz yedek bile değilsiniz çoğu maç. ister istemez dengeniz bozulur. önce kendi gençlerimizi değerlendirmesini öğrenelim. hem bu tip haberler sıkmadı mı arkadaşlar diğer arkadaşların da söylediği gibi bank asyadan oyuncu alamayan yöentim mi alacak oyuncu. son anda vasat altı kim varsa alırlar. ya tutarsa deyip pinto gibi ama tutmazsa da togue ve svenson gibi turşusunu kurarlar.
    • Teksas_nl  
    13 Haziran 2012 | 12:49
    bu adamlari altyapidan cocuklar oynamasin diye kasten aliyorlar galiba. Kafayi yemek uzereyiz kasit ariyorum artik.
    • kastamonulu timsah rafet  
    13 Haziran 2012 | 12:35
    aynen macır osman kardeşim. kafamızı dağıtmak için biraz nefes almak için transfer var mı diye bakıyoruz tıklama manyağı oluyoruz iddiadan öteye geçmiyor. para para para derken zararlar daha da büyüyor farkına bile varmıyorlar. gönder yenisini al gönder yenisini al derken açık daha da büyüyor.
    • macır osman  
    13 Haziran 2012 | 12:24
    10
    30 yıllık macırım böyle pintilik görmedim bacanaklar! yel esmiyo transferde yel. sıcaklar sardı dört yanımı şöyle okkalı bir transfer haberi ile serinleyemedik.
    • ziya  
    13 Haziran 2012 | 11:53
    üç tane yerli alınacak diyen yönetim bank asyadan ferhat ve gurbetçi denizle mi bu hamlelerini yapacak... millet yerli transferi deyince kimleri almış açın bakın transfer borsasını. inanın bank asyadaki takımlar bile süper ligden adamlar alıyor hem de ilk onbirinde oynayan adamlar. g birliğinden ibbden karabükten alıyorlar çatır çatır üstelik. ki biz bank asyadan bile alamıyoruz pahalı geliyor resmen. hevesimiz kaçtı zaten çoktan.
    • nedim  
    13 Haziran 2012 | 11:46
    alacak adam şak diye alır babacanlar... millet üçer beşer topladı piyasada ele avuca gelir kim varsa yakında tükenir zaten eee biz de seyredip duruyoruz bombalar, yeni hedefler, müthiş iddialar falan filanlar derken bir bakmışsın lig başlamış. hem nasıl başlarsan transfere öyle gidiyor biz daha başlayamadık bile her zamanki gibi. çok yazık. sanki alınacak adamlar messi ronaldo. vasat altı adamları bile alamıyoruz. yani taraftarın heyecanlanmadığı isimler bile alınamıyor. ciddi bir problem bu...
    • şükrü macırella  
    13 Haziran 2012 | 11:29
    sanki diğer hedeflerde tam isabet sağlayıp transferleri bitirdik de yeni hedeflere yöneliyoruz. biz bank asya topçusunu bile alamıyoruz. boluspor başkanı açıklama yapınca günışığına çıkıyor her şey. unutmayalım ki hakan aslantaş bank asyada oynarken takıma transfer edebilmek ve sırf bonservis ödememek için bukalemun olmuşlardı. tatilden oyuncuların dönmesini bekleyen bir yönetim olur mu ayrıca böyle teknolojide hem de... ts romaricle ilgilenip alkolik diye vazgeçtiğinde tüm basın yazmıştı manşet manşet biz ne yaptık romarice yöneldik aylarca uğraştık alamadık hem de bahanemiz ne alkolik olması yahu adama demezler mi basında onca haberi çıktı deli misiniz siz diye?antep borç batağına demir atmış elimizden turgutu yasini alıyor öyle seyrediyorlar. yabancıları kayseri üçer beşer alıyor en kalitelilerini topluyor biz paramız var diye hönkürmemize rağmen icraata geçemiyoruz. nerede boşta adam var bonservisi elinde ona üşüşüyoruz leş yiyiciler gibi ölü dirilten hocamızdan mucizeler bekliyoruz yahu yazık değil mi adama tamam şartlar kötü oldukça o gaza geliyor daha da iyi güzel de geçen seneler gösterdi ki büyük maçlarda imandı yırtınmaktı inançtı bir yere kadar valencia nasıl yürüyerek 6 attıysa ve ligde bizden cüsseli takımlara nasıl yenildiysek olmuyor işte çoğu zaman. hem imkan varken neden tüm bu vizyonsuzluklar cimrilikler banka değil mi Bursaspor bu derece saçmalanıyor. hocanın sezon öncesi mental ve fiziksel idman programını bozmaya haklarını var mı yönetimin? hocamız iyi niyetli onları kolluyor bir de... ama bu saçmalık bony olayı ile zaten belli etmişti kendini. bakın togue ve svensondan zarar etmemek için yabancı almıyorlar ama şuraya yazıyorum elinden çıkarsınlar hemen tükürdüklerini yalarlar. çünkü elde patladı o oyuncular. işte süleymen hurma gibi menajerle çalışmazsan scout ekibin olmazsa adam gibi iki kuruşluk topçuya tonla para verirsin zaten yönetimin avrupadan uygun vekaliteli oyuncu alacak bilgi beceri ve görgüsü yok. sonradan kazanılmıyor bazı şeyler. neyse bu yönetimden transfer için ümitlenen kim varsa yazık arkadaşlara diyorum. hadi bana eyvallah agalar!
    • kaos  
    13 Haziran 2012 | 11:27
    -2
    iyi adam
    • Deliahmet  
    13 Haziran 2012 | 11:08
    bu ismi hatirliyorum iyi diyorlardi ama beklenen patlamayi yapmadi. hayirlisi

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR