KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Volkan Şen şoku!

23 Şubat 2014 | 13:52

15 yorum

8279 okunma

Bursaspor ile Çaykur Rizespor maçında sakatlanan Volkan Şen'den kötü haber geldi. Başarılı futbolcu en az 10 gün sahalardan uzak kalacak.

Bursaspor'da Volkan Şen, şoku yaşanıyor. Yeşil-beyazlı takımın devre arasında renklerine kattığı yıldız futbolcu, Çaykur Rizespor maçında sakatlandı. Müsabakanın 60. dakikasında sol dizinden sakatlanarak, yerini Sercan Yıldırım'a bırakan Volkan'ın en az 10 gün sahalardan uzak kalacağı öğrenildi.

 

    • mcrsüleyman  
    24 Şubat 2014 | 20:26
    hep volkan dan fayda bekledik ama sercan'daki yükselişi gözden kaçırmayın arkadaşlar her maça girdiğinde bi hareket getirdi inşallah daha iyi olurlar Bursamızın evlatları enes,ozan,batuhan bunlarda katılırlar
    • ersel  
    24 Şubat 2014 | 19:25
    -1
    aman volkan allah nasil biliyosa oyle yapsin.cunku senden bir cacik olmaz
    • Vedat Akcakoca  
    24 Şubat 2014 | 18:21
    Bursaliya cevaptir; Sercan her yerde oynar. Stoper bile oynar. Sadece kaybettigi morali ve kendine güveni yerine gelsin. Sadece ona destek cikilsin!
    • HBY  
    24 Şubat 2014 | 17:12
    Ulan tam kavuştuk derken nereden çıktı bu ?
    • bursalı  
    24 Şubat 2014 | 13:45
    -1
    ozan tufan oynamalı volkan yoksa sercan sağ açık oynmaz ikinci forvet oynar ,kazımı zaten söylemem gerek yok ,ama bu dediklerimiz hepsi boş cuma günü sahaya kazım çıkar yine
    • Tribün gözü  
    24 Şubat 2014 | 13:23
    Geçmiş olsun, çabuk iyileşte bizi istanbul çakması kazıma muhtaç bırakma.
    • muhammed  
    24 Şubat 2014 | 09:38
    ozanla ikisi kendine gelsin seneye iş yaparlar sercanıda santranfor yapmazsak iş yapar kanatlarda gol atamaz o malak
    • ölümüne batalla  
    24 Şubat 2014 | 09:01
    -2
    malesef ya sercana yada kazıma kaldık gene. inşallah ozan tufan ve şeneri tercih eder daum efendi
    • eymen  
    24 Şubat 2014 | 08:35
    16161616-bu yorumun altina imzami atarim.Harun'a Frey kadar sana verilse daha fazlasini yapar diye dusunuyorum
    • mert  
    24 Şubat 2014 | 08:13
    Ozan ipek kurtarır bizi dedik,sezon bitti hala ortalarda yok,Volkan dedik o da gitti..Maşallah dediğimiz 3 gün yaşıyor
    • tsc  
    24 Şubat 2014 | 03:04
    @Cetin16Can vallaha sana katılıyorum birader ulan bu körüstan sonra kazım ve daum bu kadar ßeddua alıyor bişey olmuyor ßiz gusul abdestimizi almasak herşey oluyor ulan nasıl işdir bu volkan şen :)
    • bursali  
    24 Şubat 2014 | 00:30
    -10
    yeni beste

    altında evliyalar üstünde eşkiyalar
    bu şehrin çocukları mermiye kafa atar
    biraz akıllı olun aklınızı alırız
    bize istanbul sökmez çünkü biz Bursalıyız
    • 16161616  
    23 Şubat 2014 | 22:17
    16
    en iyi kazıma en kötü volkanı değişmem.
    en iyi sestak ile en kötü sercan sorgulanmalı.
    en iyi ferhat ile en kötü ozan ipek fark ortada.
    en iyi civelli ile en kötü ibrahimin karakteri yeter.
    en iyi frey ile en kötü harunun türklüğü yeter.
    süper ötesi şamil ve yasin yerine bekir yılmaz yılsa bile kim olursa olsun.
    forvet için yeni aday lazım.
    • 1963  
    23 Şubat 2014 | 22:12
    daha adamın taksitleri duruyor yavaş oynasınlar şu adama karşı
    • Cetin16Can  
    23 Şubat 2014 | 21:59
    22
    iyi en azından 10 gün, Ozan İpek kadar değil.. O değil de tükürdüğüm kazımı o kadar beddua alıyo ama adam sapa sağlam bi cacık olduğu yok.. Vay anasını be

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR