KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Valere Germain Pinto'ya bağlı

18 Ocak 2014 | 09:29

20 yorum

8827 okunma

Monaco'nun 23 yaşındaki yıldız oyuncusu, Sebastian Pinto elden çıkarılırsa Timsah olacak.

Yeşil beyazlı yönetimin, Teknik Direktör Daum'un bilgisi dahilinde Fransa'nın Monaco takımında forma giyen 23 yaşındaki golcü Valere Germain'e kanca attığı öğrenildi.

Fransız oyuncu için önümüzdeki hafta bu ülkeye gidecek olan yeşil beyazlı yöneticiler, Sebastian Pinto'yu elden çıkarabilirse, Valere'yi kiralamayı planlıyor. Bu sezon Monaco'ya transfer olan dünya yıldızı Falcoa'nın ardından forma şansı bulamayan Germain, sezonun ilk yarısında 6 maçta sadece 82 dakika oyunda kaldı.

 Olay Gazetesi

    • ziya  
    19 Ocak 2014 | 07:08
    almayın kardeşim kimseyi almayın alıpta parayı çöpe atmayın takımda bir konteynır işe yaramaz çöp futbolcu var siz önce bunları gönderin size bukadar icraat yeter sonra istifa edin fernandao yualdınız adam bu mahallede topu tutuyor öbür mahallede pas veriyor çok ağır adam nasıl buluyorlar böyle kalas adamları valla büyük meziyet yazıklar olsun geberik haliyle pinto bu adamdan daha iyi
    • bal  
    18 Ocak 2014 | 22:51
    ikinci ligte topcu mu kalmadı, yada emeklisi gelmis adam. bu adam gelir ama balık kavaga cikinca. dauma adam ne lazim, zaten her maca kaybetmemek icin cikiyor, kazanmak gibi bir derdi yok.
    • sitki dut  
    18 Ocak 2014 | 19:57
    -13
    bu yonetim agziile kus tutsa anlasildin size yaranamayacak yasabir bune ya bekleyelim ikinci devreyi kupa maclarini biraz sabir lutven
    • eymen  
    18 Ocak 2014 | 19:49
    bu yönetim bu işi beceremeyecek kurtulmamız lazım dedikçe ara transferi bekleyelim diyenler,buyrun size ara transfer!boşuboşuna bir sezon ziyan oldu,yazık
    • memo  
    18 Ocak 2014 | 16:47
    20
    arkadaşlar arjantinde bitane futbolcuvar 172 maçta 56 gol 60 asist yapmış bu takıma bu futbolcu yakışır adıda pablo martin batallaymış beceriksiz yönetime duyurulur bu adamı hemen alın ve getirin gerisi tıraş
    • Mususi  
    18 Ocak 2014 | 16:16
    Adam gibi ön libero alın ulan , forvete ne gerek var. Top mu gidiyor ileride Forvet gol atsın , adam gibi ortasahan olduktan sonra ilerde batuhan ve enesi oynatsan adamlar ilk sezon 10 gol atarlar , ikinci senede gol krallığına oynarlar. Sizin yapacağınız transferin içine edeyim ben...
    • aJk  
    18 Ocak 2014 | 15:21
    Havuzu işletemeyen adamlar mı monacodan topcu alacak guldurmeyin beni.

    Cenk var cenk git cenki al yerli adam madem cok forvet istiyosan !
    • hakkı  
    18 Ocak 2014 | 13:13
    bızım mahallede kıralık halı saha var kelepır herseyı kıralıyonuz bunuda kacırmayın
    • Taha  
    18 Ocak 2014 | 13:12
    Arkadaşlar bu yönetime akıl sır ermez . Zaten alamazlarda bu beceriksizler o yüzden yoruma bile gerek yok yani . Giderler pttden falan alırlar merak etmeyin siz .
    • yeşil inci  
    18 Ocak 2014 | 13:11
    bu kadar yabancıyı ne yapacak sınız cok merak ediyorum halı sahalaramı kiralayacaksınız biraz mantıklın olunya ayrıca forvet değil kanat oyuncusu lazım!!!
    • omer  
    18 Ocak 2014 | 13:10
    caja ve fernandao yerine bir tane ismi cismi ne oldugu bilinen bir topçu alıp sağ ve sol kanatlara türk adam alıp batallayı geri getirip ara dönemi kapatamadınız degil mi. Kulüp yöneticiliğinize ben sizin...
    • oktay  
    18 Ocak 2014 | 12:51
    ya forvet değil kanat ve ön libero lazım...
    • Furkan  
    18 Ocak 2014 | 12:36
    zaten yabancı forvet aldınız nabcaznız bu adamı fernandao sestak enes batuhan var he bide zaten sercan yıldırımı almıcanızmı nabcanız amk bu kadar forveti amk bu gelirse trübünde otuyur alır parasını hem gençlerin önünü keser KANAT ALIN KANAT
    • erenn16  
    18 Ocak 2014 | 12:03
    kardeşim türk kanat oyuncusu alın bunu nerede oynatmayı düşünüyorsunuz acaba şamilin yerinede bir türk orta saha alsak çok iyi olur
    • Holligan  
    18 Ocak 2014 | 11:39
    ALAMAZLAR
    • Mert öncel  
    18 Ocak 2014 | 11:39
    Sestak ve fernandao var. Bu da gelirse 3. Her hafta 1 ya da 2'si türbünde bizimle maç seyreder maaşını da alır. Kardeşim elinde dünya yıldızı adayı enes var. Genç milli batuhan var. Daum'u zorlayacaksınız gençlere şans verecek. Yoksa daum sadece bugünü düşünür bu sene netice ve parasını almaya bakar. Kulübün 3 sene sonrasını düşünmez. Onu yönetim düşünecek.
    • 16  
    18 Ocak 2014 | 10:59
    geçen sezon fransa lig 2 de 14 gol 7 asistlik bir performansı var satın alma opsiyonuyla kiralanmalı.
    • Teksas_  
    18 Ocak 2014 | 10:44
    -13
    Sercan yıldırım ve volkan şen alınmalı.
    • 1963BURSASPOR  
    18 Ocak 2014 | 10:41
    -14
    Frey
    Şener serdar civelli taiwo
    şamil belluchi
    Ozan.t batalla ferhat
    Valere

    Keşke pablo geri gelse su kadroya bak be
    • Bucalı  
    18 Ocak 2014 | 10:12
    14
    Yahu yerli alın dedikçe yabancı peşinde koşuyolar hala..30 tane yabancı alsan ne olur oynatamadıktan sonra..

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR