KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Tutmayın küçük enişteyi! #2

13 Kasım 2012 | 15:58

25 yorum

11629 okunma

Figen Civan çoştu birkere...

Vatan gazetesi yazarı Figen Civan'ı Bjk-Bursaspor maçı ardından gündemimize almıştık, taraftarımızın tepkisi büyürken kendisi şimdide futbolcumuz Ozan İpek hakkında YALAN transfer haberi yaparak 2 günde unutulan yüzünü tekrar bizlere hatırlatma gereği duymuştur. 13.11.2012 tarihli vatan gazetesinde Ozan İpek'in transferi hakkında yapılan haber bugün akşam saatlerinde Ozan İpek'in menajeri Engin Kırkpınar tarafından resmi twitter hesabı aracılığıyla yalanlanmıştır.

Kamuoyunun bilgisine.

 Teksas.org

    • alp  
    15 Kasım 2012 | 18:05
    figen pirim istiyorsan ederin ne ?
    • erva  
    14 Kasım 2012 | 21:45
    ya enişte küçük dedikte bu kadar da değil yetti artık küçüldüğün ufalda cebimize gir
    • TEK9  
    14 Kasım 2012 | 16:03
    -2
    Figen Jivan ortaya üçlü çektir teksasa...
    • mcrsuleyman  
    14 Kasım 2012 | 02:07
    -1
    neyse bişey dicektimde
    • ünitimsah  
    14 Kasım 2012 | 00:39
    bu kadını gündeme taşıyıp neden üstümüzden prim yapmasına gündeme gelmesine izin veriyoruz ? bırakın yazsın ne istiyosa muhattap olmayın
    • figen jivan  
    13 Kasım 2012 | 23:23
    merhaba Bursalı arkadaşlar ben figen jivan.. ben böyle haberler yaparak sizleri delirtmek istiyorum çünkü en büyük reklamımı bu şekilde yapabilirim.. ha bu arada gündemden düşmemem lazım o yüzden YALAN DOLAN HERŞEY BENDE VAR EE NEDE OLSA İSTANBULdan yetişmeyiz.. geçen gene gündeme geldim hemencicik unutmuşsunuz olmaz böyle..şimdi gene unutursanız batallayla n diayeyi beşiktaşa aldırırm heee ona göre.. bi kaç gündür Bursaya geleceğim hiç bişey olmayacak bana kimse bişey yapamaz her yerde takılırım gibi laflar ederek, imalarda bulunuyorum.. kaşıntım var biraz ona verin.. ha bu arada CİDDİ CİDDİ HAFTA SONU ŞEREF TRİBÜNÜnDE maç izlemeye Bursa ya gelicem twiterdan açıkladım.. bu arada hazır reklam demişken twiterdada takip edin de takipcimiz artsın ayol hadi çüssss..
    • beşyollu  
    13 Kasım 2012 | 22:22
    ablacığımmmm yüksek müsadenle seni birdahaki Bursaspor 8taş maçına davet etsek acaba bize katılırmısın seni aramızda görmekten son derece mutlu olucaz nedersin. inşaa allah bu yazımızı okursun zira seni bekleyen koskoca bi mahalle var sana bir şeyler sunmak isteyen:):):)
    • 16 BS 16  
    13 Kasım 2012 | 21:14
    Arayın şikayet edin vatan gazetesini almayın aldırmayın kimseye..Bursa BÜYÜK CAMİADIR ÖZÜR DİLE FİGAN!!!
    • mali  
    13 Kasım 2012 | 20:58
    Biz Büyük takım olduğumuz içun böyle şeyleri normal karşılamamız gerekiyor
    • Onur  
    13 Kasım 2012 | 20:30
    -2
    Figen bu taraftar eskiden bu tarz gazetecileri , erman toroğlunu bile Bursadan arabasının camlarını indererek yolladı sustuysak ta bir yere kadar!
    • teXasmumu  
    13 Kasım 2012 | 20:19
    bi tutturalım küçük enişteyi şunada ağzı kapansın...
    • Teksas35Bornova  
    13 Kasım 2012 | 19:25
    gel bi dakka konuşcaz
    • Veysel  
    13 Kasım 2012 | 19:21
    Ablayi Bursali erkek arkadasi terk edince kendine yediremedi Bursasporumuzu kotuluyor ama bunu yaparkende kendini nekadar kucultugunu goremicek kadar aptal sarisin
    • ömer karataş  
    13 Kasım 2012 | 19:02
    figencim cnmmmmm gel bak sana timsah göstericem :))
    • muzo  
    13 Kasım 2012 | 17:54
    14
    figencim görüşebilirmiyiz
    • partizan  
    13 Kasım 2012 | 17:34
    karılar maçtan da anlar sonradan sokturma anlayışı en küstah örneklerini vermeye başladı..evlerinde tereyağlı dolma yapsalar keşke amma bunlar tost bile yapamazlar bunlar ancak bulduklarını yerler..Bursaspor takımı o gece kupayı kaldırırken,fanatikliğini yaptığı cimlastikçiler soyunma odasını tekmeliyorlardı..o an ne hissetmişler buna cevap versin diyor onu küçük partizana emanet ediyorum.
    • King  
    13 Kasım 2012 | 17:25
    Figen teyze bi zamanlar bjkli degilim demisti twitterindan. Anlayacaginiz kendi takimini inkar edecek kadar yalanci :) veli, holosko + bol miktarda figen civani Bursadaki jimnastik macina bekliyrz. Korkmayin bisey olmiycak brz jimnastik yapicaz o kadar :)
    • Halo  
    13 Kasım 2012 | 16:41
    neyse ...
    • Necdet Duman  
    13 Kasım 2012 | 16:25
    22
    bunu odaya bi alıcan tekerlekli sandalyeyle çıkarıcan
    • emre sylv  
    13 Kasım 2012 | 16:25
    oooo gerizekalı

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR