KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Taraftarımız ilgi göstermedi

19 Aralık 2012 | 21:39

34 yorum

10065 okunma

Taraftarımız, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu ilk maçında sahamızda ağırladığımız 1461 Trabzon karşılaşmasına ilgi göstermedi.

Taraftarlarımızın maça ilgi göstermediği ve tribünlerde büyük boşlukların olduğu gözlendi.

Tribünlerde 6 bin dolayında taraftarın olduğu gözlenirken, karşılaşma öncesi kale arkası tribününde bulunan taraftarlarımız atkı şov yaparak takımlarına destek verdi.

Maraton tribününde bulunan taraftarlarımız "32 metreden Forsell'le Bağlan Hayata – Nazilli'den de çekiyor" yazan pankartla Finlandiyalı oyuncumuza destek verdiler.

 Teksas.org

    • zoOT  
    20 Aralık 2012 | 14:48
    -5
    tek çatı altında toplansın derken, aynı eve mi çıkıcaz anlamadım ben ?
    • mert1963  
    20 Aralık 2012 | 14:15
    yeni oluşum şart gruplar gerekirse tek bir catı altında toplansın bu böle gitmez.nerde bu bilet fiyatları pahalı olan diyenler 10 lira bilet nerde taraf?
    • Emin Adanur  
    20 Aralık 2012 | 14:07
    -8
    Taraftar tabi gelmez kardeşim millet Türkiye kupasında taraftar olsunda bağırsın diye bedava bilet dağıtır bizimkilerde hala 10 liranın peşindeler.
    • serdar1963  
    20 Aralık 2012 | 12:51
    12
    karşılıksız sevme devri aşklarda olduğu gibi taraftardada bitmiş !
    • Tolga Yavuz  
    20 Aralık 2012 | 12:49
    Ben görevim nedeniyle mecburen Bursa dışında yaşayan Bir Bursaspor taraftarıyım. Ayda bir hafta sonu geliyorum ama mutlaka Bursada maçın olduğu haftaya denk getiriyorum. Keşke Bursada olsamda her maçta Tribünde hazır olsam diyorum. Bu yüzden Bursasporlu olup Bursada yaşayan dostlar elinizdeki nimetin farkında olun. Böyle takım sahada yalnız bırakılmaz.
    • ismail  
    20 Aralık 2012 | 10:41
    14
    akşam maçta azdık ama öz taraftar vardı cefakar taraftar vardı gelenlerin eline ayağına sağlık
    • muzo  
    20 Aralık 2012 | 08:45
    sonraki maça yemekte verceklermiş o zaman gelin
    • eski teksas  
    20 Aralık 2012 | 08:33
    -1
    Ya umutlar Biterse !!!
    • brkbtm  
    20 Aralık 2012 | 08:29
    bakalım fener macında ne olcak yonetım bılet parasını yukseltcek ama taraftar stadı doldurcak sımdıden soluyorum brkbtm... sonra bız bole taraftarız dersınızzz
    • Mesken_li  
    20 Aralık 2012 | 04:44
    10
    Valla böyle çok iyi. Gelmeyin abi siz yokkende stadı inlettik. Yanlışmıyım yardırmadıkmı?
    • Mesken_li  
    20 Aralık 2012 | 01:51
    -2
    Pazar güngü maça gençler maçına gelmeyin olum.... biz bize yetiyoz ilk defa lazoların sesi biyerlerşne kaçtı. Valla bak az olsun öz olsun keyifçiler gelmesin. deplasmanlarda para harcayanlar gelsin...
    • can  
    20 Aralık 2012 | 01:02
    -2
    yönetim hatalı herşeyde hatalı bı kere soğuklar.herkeside soğuttular ....biletler yıne ucuzladı tepkıden sonra ...acemıce yönetiliyoruz.
    • sadeceBURSASPOR  
    20 Aralık 2012 | 01:00
    14
    ya herkes trip içinde arkadaş.biri yönetime kızar gelmem der,biri hocaya kızar birdaha bulamazsınız beni der,diğeri takımın oyununu beğenmez,bazıları küfür eder sadece burnundan kıl aldırmaz,ergenlerin cebinde bilet parası olmaz maça gelemedi diye siteye anlamsız cümleler yazar,bir diğeri sırf arkadaşları neden gelmiyorsun diyecek diye bol keseden atar tutar,ne sanıyonuz kendinizi arkadaş gelmezseniz gelmeyin,gelmeyin de sacmalamayında,nasıl olsan a haber lig tv variyo maçları totoşunuz üşümesin sakın gelmeyin... fener galatasaray eziktaş maçlarını geliyonuz ama...hep bu takımda birşey arayanlaradır sözüm 1. ci lig te 17 tane daha takım var ya onlardan birini tutun yada karşılıksız sevin bu takımı veya renkleri
    • İbrahimm  
    20 Aralık 2012 | 00:54
    Taraftar sonuçlardan memnun değil. . Çünkü hocamız şampiyon olarak çıtayı yükseltti. . Hersene şampiyonluğa oynayan takım görmek istiyor. . Her hafta berabere kalan takım değil. . Yoksa soğukdu, bilet fiyatıydı bunlar hikaye. .
    • harbiden  
    20 Aralık 2012 | 00:50
    -1
    sampiyon olunca gotumuz kalkti cabuk unuttuk enflasyon duser hukumet duser namelerini .. hani Bursaspor taraftari baskaydi ? ne oldu neden dolmuyo stad , yonetim sebebiylen diyin de gotumlen guleyim . . tepki maca gitmeyerek olur mu hic , nasil zihniyet bu .. oz elestiri yapiorum , osmanli torunuyiz falan diyoruz ama bizden yavsagi yok vesselam
    • Green white  
    20 Aralık 2012 | 00:39
    Maca gittim orjinal taraftar oradaydı bir eksik gözüme çarptı. Yeni besteler çok iyi olmuş fakat herkes bilmiyor. Bu besteleri ezberlersek süper olur. pintoya gelince ben golü ona yazmıyorum , o golü banguradan başka herkes atardı zaten :)
    • fth  
    20 Aralık 2012 | 00:07
    bu taraftar ne soğuk havaya deyil yönetime tepkili sen şampiyon olduk ordan gelen paralarla transfer olarak dünya yıldızlarını getirdiler paralar cukkaaa ne oldu 3-5 trasfer yaptık yaa sonra taraftar gelmiyo gelip sizin ceplerinizimi doldulsun hepsi fakir zaten başta başkan olmak üzere Bursaspor dan aşağı takımlar milyon dolarlar harcıyo bi futbolcuya bizim teknik direktörümüz dengeyi bozmuyo neden parayok ara transferde alırlar işte 2-3 vip konbine bilet fiyatına adam tamam işte ne oldu ooo iyi damam aldık ama yanda otursun diyee böyle devam edin yönetim........
    • uzaklardan bir ses  
    20 Aralık 2012 | 00:01
    18
    ben şehir dısında okuyorum gelip gitmek fazlasıyla zor . yerinizde olup her maca gitmek icin neler vermezdim . her maç aklım sizde . ama bazıları degerini bilmiyor karı gibi trip atıp maçlara gitmiyorlar. böyle sacmalıkmı olur . bu kadar mıymış Bursa aşkınız. hani adı aşk tı bu eziyetin nooldu . degerini bilin .
    • Teksas_nl  
    20 Aralık 2012 | 00:00
    eskiden soğuk da olsa kar da yağsa stad dolardı. Oturup düşünsün kulübün başındaki ağalar
    • SHİPTAR  
    19 Aralık 2012 | 23:42
    14
    TARAFTARDA YÖNETİM GİBİ RUHSUZLAŞTI MALESEF

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR