KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Serdar'da gidebilir!

05 Haziran 2015 | 09:53

62 yorum

15626 okunma

Milli stoperin, gelen tepkilerin hakarete dönüşmesinin ardından yakın çevresine kariyerine artık Bursaspor'da devam edemeyeceğini söylediği öğrenildi.

Bursaspor'un Torku Konyaspor ile oynadığı son lig maçında kırmızı kart gören ve bu sebeple Türkiye Kupası'nda forma giyemeyen Serdar Aziz'in, gelen tepkilerden dolayı moralinin altüst olduğu belirtildi. Kupa finalinde savunmada yapılan hatalar sebebiyle Yeşil Beyazlılar Galatasaray'a 3-2 yenilirken, bir grup taraftarın Serdar'a hakarete varan eleştirilerde bulunduğu, bunun üzerine de Serdar'ın menajerini aradığı ortaya çıktı.

KÜFÜR DİNMEDİ

Karşılaşma öncesi sosyal medyadan gelen tepkilerin önceki gün statta da artarak devam etmesinin ardından gece geç saatlerde menajerini arayan Serdar Aziz'in; "Evet kırmızı kart görmekte hatalıyım ama karşımda boğazıma sarılan da bir kişi vardı. O an sinirlerime hakim olamadım. Eleştiri tabii ki olsun ancak bu hakarete döndü ve sürekli küfür edilmeye başlandı. Ben taraftarın karşısına artık çıkamam" dediği öğrenildi.

ŞU AN TEKLİF YOK

​Serdar Aziz, geleceği ile ilgili ayrılma yolunu seçerken, bu kararından vazgeçmesinin çok zor olduğu ve büyük bir kırgınlık yaşadığı belirtildi. Serdar'a şu an için teklif bulunmazken, yönetimin bu konuda nasıl bir tavır sergileyeceği de merak konusu.

 Hakimiyet Gazetesi

    • taraftar  
    09 Haziran 2015 | 00:47
    Aradığı bahaneyi buldu işte!sayın bölükbaşı verilen sözlerin yalan oldu istifanı bas alkışlayalım!takım dağıldı kaçan kaçana ! Büyük takım büyük takım dediğiniz bu mu ? Futbolcuları kaçan büyük takım komik ! Armaya tapan binlerce insanı kandırıyosukuz ayıptır !!
    • O.er  
    08 Haziran 2015 | 08:44
    Serdarım Azizim Bursalım...
    • SOYKAN  
    06 Haziran 2015 | 18:07
    Volkan da gitti ,sercanda gitti sonuç taş yerinde ağır Aklınızı toplayın bizi malzeme yapmayın !
    • Mudanya  
    06 Haziran 2015 | 15:06
    Bursalı SERDAR...
    • SEDAT  
    06 Haziran 2015 | 15:05
    -1
    Ya ayak yapma serdar adam değil boğazına silah çekse sesini çıkarmıycaktın her maç aynı pisliği yapıyosun biz bu takımda pislik yapan rakibine hayvan gibi davranan futbolcu istemiyoruz kardeşim bana göre bilerek kart gördün finalde oynamak istemediğin için ve senin yüzünden ligi 6. Bitirdik kupayıda alamadık binlerce insanın bedduasını aldın git bakalım istanbula neolcan görcez
    • eser  
    06 Haziran 2015 | 13:11
    -2
    Giden gitsin gerçek Bursasporluları Görelim bize Ertuğrul sağlam gelsin batalla gelsin belluschı bakambu Emre Taşdemir Harun gibi Futbolcularımız yeter kemik kadro bu zaten gerisinin yeri doldurulur bir şekilde hiç takmayın kafaya
    • davut  
    06 Haziran 2015 | 11:38
    giden gider kalan sağlar bizimdir serdar hiç boşuna kendine yol yapmaya çalışma gitemk istiyorsan byess..
    • 16161616  
    06 Haziran 2015 | 02:37
    karşısında boğazına sarılan bir futbolcu varmış.hakem girişine kırmızı vermediği için sevindiğimiz bir anda, senin hareketine ne demeli. atsaydın kendini yere.profesyonel futbolcusunuz ya.serdara sahip çık.ozana sahip çık.sercana sahip çık.volkana sahip çık.hocaya sahip çık.yönetime sahip çık.taraftar olarak bize kim sahip çıkacak ulan.yeter artık amk, karakteri zayıf,dötü kalmış,gözü sadece parada olan topçu ve yöneticiler aklınızı başınıza alın yoksa harbiden aklınızı alacak bedavacı diye nitelendirdiğiniz bu taraftar.
    • güllük  
    06 Haziran 2015 | 02:08
    Ruhumuz çürümüş bizim.şampiyonluk bizi çok bozmuş.zor kazanıyoruz hızlı kaybediyoruz değerlerimizi.şu boş zamanlarda her bir taraftarın kendi içinde muhasebe yapmasının vakti gelmedi mi
    • Ahmet K.  
    05 Haziran 2015 | 23:58
    Serdar gibi adam kolay yetişmiyor arkadaşlar sahip çıkalım. Yeri geldiğinde vurmayan ib... Demesini bildik! Şimdi ne oldu? Madem bunu kabullenemiyoruz! Bidaha hiçbir oyuncumuzu tahrik etmeyelim ve bunun suçlusuda yine biziz taraftar olarak. Bırakın serdar zaten hatasını anladı özürünüde diledi . şimdi bize düşen küfür edenlerin yerine özür dilemek.
    • Beyazıtlı  
    05 Haziran 2015 | 23:51
    -1
    BursaLI SERDAR...
    • BS16  
    05 Haziran 2015 | 23:50
    Adam bi kırmızı kart gördü dıye demedgnız sey kalmadı.ınstagramda butun resımlerıne küfür etmekte noluyo siz böylemi Bursaspor lusunuz hani kupalar baglamazdı nerde o eski Bursaspor luluk.Bırakın kimi yiyosunuz siz adamın gitmicegi varsada sizin yüzünüzden gitcek..İnstagram hesabını dondurmuş neden peki ? Bu skor taraftarı yüzünden.Ne diyoduk nolmuş kupa alamadıysak sehrımızı satmadıkya ne dıyoduk bız sampıyon takım tutmadık tuttugumuz takımı sampıyon yaptık.Nerde eski TEKSAS göremiyorum yazıklar olsun hepinize..Şimdi belluschiye yaptgımız gibi twitterdan bi tag acalım yapmayın arkadaslar boyle olmaz takımı bız dagıtıyoruz boyle yaparak..
    • ayhan  
    05 Haziran 2015 | 23:26
    Bakiyorumda millet bu oyunculaia gitsin altyapidan oyuncular gelsin diyo peki serdar sercan volkan muhammet ve nicesi nerden geldi arkadaslar bunlar niye dislandilar bizim taraftar olarak sucumuz yokmu 2 gun oynamayan adama statta ana avrat kufur ediliyo onlarinda anasi bacisi yokmu atip tutuyoruz neden 27bin kisilik stada 3bin kisi gelip mac izliyo neden yonetim oyuncusunun parasini veremiyo halbuki Bursa Turk ekonomisinin lokomotifi degilmi diyelimki serdar gitti altyapidan gelip parlay
    • bal  
    05 Haziran 2015 | 20:11
    Arjantinli serdar gitsin. Bursalı Beluşi kalsın.
    • Taraftar  
    05 Haziran 2015 | 19:07
    bırak ayak yapmayı gitmek için bahane buldu kendine ! sen saçma sapan kart görmeseydin şuan o kupa bizimdi ve sen de şampiyon kaptandın ama sen naptın ? takımı ilk satan oldun yazık ya ! hadi takımı geçtim madem gidicektin kupayı alıp daha fazla paraya giderdin hesaplama hatası yaptın serdar . hep savundum destek oldum ama bu apayrı kusura bakma ! satın hepsini ödeyin borçları alt yapıdan alın gençleri bi kaç tane tecrübeli alın kadroya iki sene zahmet çekelim ama sonra çok rahat ederiz (bu benim fikrim tabi)
    • Bandırma  
    05 Haziran 2015 | 18:49
    Bu şehir kardeşi gibi, oğlu gibi, arkadaşı gibi, abisi gibi, sağdıcı gibi gördüğü Batalla'yı kaybetti. Kimsenin bu üzüntüden daha büyüğünü taraftara yaşatacağını düşünmüyorum. Lakin Serdar'ın aklını başına alıp fevri davranmaması lazım. Ayrıca Ozan Tufan bu takımdan git lütfen!
    • Hidra  
    05 Haziran 2015 | 18:16
    bir Bursaporlu sızsınız . Elinde irayla maca gıden herkes taraftar sahada top oynayan serdar taraftar degıl . Bırakın bu ıslerı ya adama catır catır kufur ettınız . Adamı 4 senedır ıstıyorlar adam gıtmıyor yazıklar olsun ya
    • Hidra  
    05 Haziran 2015 | 18:15
    taraftara bedava olucak her sey . Millet catır catır paso lig satıyor lan . konya bıle bızden fazl sattı trabzon bıle bızden fazla sattı ? Ona buna bok atın maca gıtmeyın forma almayın sonra falan fılan yapın. Bana kımse bız trıbuncuyuz , emek verdik hikayeleri yapmasın . Final macında dagıttılar bilet gittiniz catır catır karaborsada sattınız . Sonra trıbuncu oldunuz ? bedava otobusler var otobus parası topladınız gıttınız dalga aldınız tribuncu oldunuz ? yonetıminde canı cehenneme ama ılk once sızı gıtmenız lazım moruk degısmenız lazım .
    • yaman_bursa  
    05 Haziran 2015 | 17:59
    İstemeyeni tutmayin yolu açık olsun bunlar kendini Bursaspordan büyük görüyor.zaten hep bundan kaybettik sen kafana gore kart gör bu kadar insanin duygularıyla oyna sonra öyleydi böyleydi hikaye anlat.hoca dahil istemeyen kimse kalmasın bir yerleri oynuyor.biz Bursaspor küme düştüğünde de sevdik.biz Bursaspor bizi şehrimizi temsil ettiği için seviyoruz.armanın pesindeyiz futbolcuların değil.kupa macindan önce bey efendiler antrenmana çıkmıyor.5.olamadiniz kupayı alamadiniz.peki bizim hakkımızı kim ödeyecek.yaşadığımız üzüdindirecekdindirecek.gidin harbinden gidin.boyle kalıp bizi uzeceginize harbinden gidin.s.. olun gidin

    • mehmet19  
    05 Haziran 2015 | 17:58
    Gençler lütfen okusun ! Bursaspor taraftarlığı olgusunun çok değiştiğini görüyorum. Önceden fedakarlığı biz yapardık bunun karşılığını isterdik, hakkımızdı, ama artık fedakarlığı futbolculardan yönetimden hocalardan bekler olduk, geçen sezon bedava satılan kombineler hariç stadı şampiyonluktan beri hiç dolduramadık bir kere idman ziyareti gerçekleştiremedik hiç sahip çıkmadık ama başarı bekliyoruz, kupalar bekliyoruz. Beklemiyorum kardeşim ben başarı falan ben orada Bursalı çocukların oynadığını görmek istiyorum ben istanbula kafa tutan bir kent görmek istiyorum, futbolu her zaman toplumdaki dezavantajlıların baş kaldırısı olarak gördüm, hakkını vermek istiyorum. Şimdi gelmiş buraya değerlerimize saygısızlık yapıyorsunuz, biz hep kötü de oynasa Bursalı çocuklar oynasın isterdik gider kaç yaşında olsun önlerinde eğilirdik , şimdi de gerekiryorsa özür dileyeceğiz. Şunu da belirteyim şu maçta bu maçta tribünler doldu diyecekseniz o bizim büyüklüğümüzü değil onların büyüklüğünü gösterir, sevgilerle...

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR