KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Şener'in parası krediye!

26 Haziran 2015 | 09:37

39 yorum

14123 okunma

Bursaspor, Fenerbahçe'ye transfer olan Şener Özbayraklı için kasasına koymayı umduğu 5 milyon TL'nin ancak bir kısmına ulaşabildi.

Şener'in serbest kalmasına olanak tanıyan 5 milyon TL Yeşil Beyazlı kulübün borçlu olduğu bankaya yatırılınca Bursaspor'un eline bu paranın bir kısmı geçti.

Banka borç tutarını tahsil ettiğinden Yeşil Beyazlılar'ın transfere harcamayı düşündüğü rakam suya düştü. Bursaspor'un tek tesellisi ise bankaya olan borcun en azından bir kısmının daha ödenmesi oldu.

 Hakimiyet Gazetesi

    • kurtbasan 36  
    29 Haziran 2015 | 22:33
    Rahmetli Başkanımız kemiklerini sizlatmaya kimsenin hakkı yok eğer bır gram haysiyet ve şeref varsa mevcut yönetimde bırakır giderler
    • inegolluler  
    28 Haziran 2015 | 17:50
    bes parasiz baskan istifa et faizle emanetle kulup yonetiyon LAKOS reklami ne oldu unutmayacagiz unutturmayacagiz
    • tekbursasporvar  
    27 Haziran 2015 | 19:11
    Erkan korustunla kor recep bolukbasila bolunduk nerde o eski taraftar takimi Brs sidir yenik olsada canim feda diye haykiran taraftar hirsizlar koskaca klubu soydu korustan Bursasporlu büyük başkan dik duruş bolukbasi basi hadi ya
    • garaj6  
    27 Haziran 2015 | 10:45
    Arkadaşlar , yakın bi dostum o bankadan alınan meblayi söyledi size şu kadar diyorum 10 lira çekilmiş 280 lira faizi var erkan korustan sokmuş klübü borç batağına kuyumcular carsisindak godomanlardan illegal senetle aşırı faizli borç almış yani anlicagiiniz sadece banka olsa iyi kim bilir kimleri zengin ettiler yeni yonetime gelince senin yaptgiin işi tribünden birini al o koltuğa köy daha iyi en azından çalmaz adam zaten varlık bilmez tek zenginliği Bursa sporu
    • Yediyol  
    27 Haziran 2015 | 09:26
    Beyler burda birbirimize sallamanın bi mantığı yok!

    Kongre üyesi yapmıyorlar kardeşim...
    Yönetimden 2 kişi tanıdık referans göstermelisiniz ve bu kişiler sizi bilmeli diyorlar!!! Neden?

    Adamlar bilmediği insanı alır mı?
    Taraftarız gönülden bağlıyız ama işlerine gelmiyor, sen gidip orda adaletli bi şekilde oy kullanacaksın ama adam yandaş arıyor!!! bunun için tanıdığının tanıdığının tanıdığı olsan da faydası olacak ama abi biz kişilerle bağlantılı değiliz varımız yoğumuz Bursaspor olduğu için yalakalıktan uzağız!!!!!

    Kongre üyesi yapmıyorlar kardeşim !!!!
    • mehmet8119  
    27 Haziran 2015 | 03:42
    neyin kredisi bunlar ,neden bu kredi bir siyasi partinin damadina ait bankadan aliniyor,nereye gidiyor bu kredi ile alinan paralar,nasil olduda körüstanin 70 veya 90 milyon olark biraktigi borc 170 milyona cikti,timsah arenanin maliyetini kulüpmü ödüyor? recepler Bursasporun paralari sizemi gidiyor nasil oluyor bu isler?
    • Junior  
    27 Haziran 2015 | 00:45
    -2
    @kaan, ben birşey yapmak için çaba sarf etmiyorsan diye bir ibare kullandım. Buradaki çoğu yorum yapan arkadaş koşulların ne olduğunu göz etmeden yorum yapıyor ve hakarete varacak şekilde. Ben bu konu yanlış diyorum körü körüne muhalefet yapılmaz. Adam geldi iyi yada kötü bir yönetim yapmaya çalışıyor. Millet diyor ki Futbolcuları tutamıyor. Profesyonel futbolcular para kazanmak için bir veya iki kere vurgun transfer yaparlar Şener ve fernandao bunu yaptı. Yönetimin bu kadar mal sıkıntıda bu adamları elde tutacak hali yok. Şenol hoca devre arasında stoper istedi Kulüpte stoper alacak para yok. Sen forma alma, kombine alma, kulübe destek Çıkma, kulüp borç batağında sürünsün sonra para krediye gitti. Nereye gidecekti ? Kim Bursaspor için ne yapıyor önce gözden geçirsin...
    • Musba  
    26 Haziran 2015 | 22:52
    Evet ya bankaya olan kredi borcundan düşmüşler boşa gitmemiş hay allahım ne hallere düştük.
    • kaan  
    26 Haziran 2015 | 21:55
    @junior bir şeyi beğenmiyorsak ve elimizde daha iyisini yapacak gücümüz yoksa söz sahibi olma hakkımız yoktur tarzı yaklaşımın çok yanlış birader. Burada senin de söylediğin gibi çoğumuz esnaf insanlarız yönetime talip olacak bir gücümüz yok anca bu kulübün de bir dernek olduğunu şirket olmadığını hatırlamakta fayda var. Beğenirsek oy veririz beğenmezsek eleştirir yollarız. En ağır eleştiriyi yapacak olan da bizleriz en çok bağrına basıp takdir edecek olan da. Lütfen daha mantıklı yorumlar yazalım şuraya
    • Junior  
    26 Haziran 2015 | 21:45
    @cavit, eğer bir şeyi beğenmiyor isen daha iyisini koymak ile mükellefsin. Bunun için de bir uğraşın yok ise söz sahibi olma hakkın yok demektir. Allah'ıma bin şükr ne yönetimden kimse tanırım, ya Texas grubu ne radikal grubu hiç biri ile bağlantım yok. Maratonda kendi ekibimiz ile maç izler evimize gideriz. Deplasman yaparak kendi imkanımız ile gider geliriz. Kısacası esnaf tayfayız. 20 senenin üzerinde tribün geçmişim var. Insanlara itham derken dikkat et. Çünkü herkes karşısındaki kendi gibi görür. Yani Çorba olaylarını iyi biliyorsun ki böyle bir iddia da bulunuyorsun. Buyur kongre Üyeliği orada git önce kongre üyesi ol, sonra Bursaspor için çalış. Ama tanımadığım insanlar hakkında ortalık yerde sallama.
    • Shiptar mllt  
    26 Haziran 2015 | 18:22
    Akıllı iş Adam'ı Bursaspor'a başkan adayı olur mu hayır tabi
    • ...  
    26 Haziran 2015 | 17:25
    lacoste nerde timsahın kafasını bekliyor diye duyum almıstık gazatelerden
    haberi olan varmı arkadaslar
    • Bağlarbaşı teksa  
    26 Haziran 2015 | 17:12
    Körüstanı iyi hatırla Recep onbaşı 150 tl kombine satıp 18 bin kişiye kendine küfür ettirmişti. Sende bu yolda gidiyorsun. Kongre günü etrafındaki yalakalara sesleniyorum şimdi burdan; o timsah Arena'nın demirleri varya ......... Anladınız siz onu
    • Bağlarbaşı teksa  
    26 Haziran 2015 | 17:03
    Ya okadar çok bilen var ki şaşıyorum valla. Körüstan denen gereksiz kulubü 70 trilyon borçla teslim etti. Şuan bu adamın borcu 170 trilyon yani kulubü kanser etti tükenmesini bekliyoruz. Bu arada lacoste uçağı nereye indi gören var mı
    • Hasan  
    26 Haziran 2015 | 16:51
    sen sen ol bu taraftar sanada küfür etmeden git çapsız recep !
    • cavit  
    26 Haziran 2015 | 16:44
    ve unutulmasın o beğenmediğiniz körüstanın fabrikalarını satıp yolunu buldu başgan hödükbaşı.körüstanı bitiren yegane şey eleştiriye tahammülsüzlüğü ve konuşmalarındaki saçmalamalardı. ancak öyle adamlar geldi ki yerlerine plan yok proje yok scout yok para yok kaynak yok siyaset alabilediğine köy kahvesi ağzı ne ararsan var.yalancılık da diz boyu.şakşakçı tayfa üçlü çektirsin artı eksi ile gündem değiştirsin aklınca hahahaha güldürmeyin gerçekler acıdır bir daha siteye giremez olursunuz takım tepetaklak olunca.
    • cavit  
    26 Haziran 2015 | 16:40
    ve arkadaşlar hiç mi ironiden anlamıyor burada çoğunluk...düşünmüyor okumuyor sorgulamıyorsunuz tvleri kapayın interneti de yararlı şeyler için kullanın.boş kafa çok ses çıkarır.eleştiriye gelemez her şeyi saldırı sanar.kendi gibi olmayanı linç etmeye çalışır ama tek ama toplu cehaletle.ülke olarak aşalım bazı şeyleri.tepimize binip halkı cahlilleştirenlere sömürenlere şakşak devri bitmeli sporda sanatta bilimde ülke ekonomisinde siyasette her alanda yavşaklığa son vermeliyiz.
    • cavit  
    26 Haziran 2015 | 16:36
    junior kullanıcı adı yorumuna çok uymuş çorba seviyorsun değil mi başkanı tanımam etmem demenle inandırıcı olma gayretine girmişsin bu bile samimi olmadığını gösteriyor.ve kılişe bir uslüple ona sallama buna sallama diyorsun ülkede zaten senin gibileri yüzünden özgür düşünce gelişmiyor hani eleştirilerde bir tane küfür hakaret göster!asıl hakaret senin yaptığın hem de insan aklına ve onuruna!
    • Junior  
    26 Haziran 2015 | 16:32
    -3
    Bu kadar ergen ne Arıyor arkadaş burada. Muhalefet, olmak siyasette olduğu gibi değil arkadaslar. Rica ediyorum az biraz akli selim olun. Körüstan yönetimin açtığı delikler kapanmadı ki kasaya para girsin. Önemli olan şuan günü döndürebilmek ve başarı sağlayabilecek optimum takımı kurabilmek. Başkanı tanımam etmem, eğer memnun değilseniz kendini deneyin ama önce gidin kongre üyesi olun. Ona salla buna salla ile olmaz bu iş. Batalla giderse şehr-i yakıyordunuz, hani be yaptınız? Boş boş konuşmayın.
    • Hasan  
    26 Haziran 2015 | 16:11
    Noyana cimbomlu diyenler bence hiç konuşmaya şansları yok , kendi isteğinizle getirdiniz tıpkı körüstan gibi şimdi hiç sallamayın kendiniz ettiniz kendiniz buldunuz arkadaşlar(oy verenler için)

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR