KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Sedat Berisha imzaladı

17 Haziran 2015 | 16:41

20 yorum

8037 okunma

Makedon savunma oyuncusu Sedat Berisha kendisini 3 yıllığına Bursasporlu yapan imzayı Özlüce Tesislerimizde gerçekleştirilen törenle attı.

KOCAMAN: " Genç yaşına rağmen tecrübeli bir oyuncu"

Gerçekleştirilen imza töreninde konuşan Futbol Şube Sorumlumuz Necmettin Kocaman, Makedon oyuncunun genç yaşına rağmen tecrübeli bir futbolcu olduğunu belirtti.

Futbol Şube Sorumlumuz Necmettin Kocaman sözlerini şöyle sürdürdü; "Yeni bir transfer için karşınızdayız. Bugün kendisini Bursasporlu yapacak imzayı atıyoruz.25 yaşında olmasına rağmen Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi tecrübesine sahip genç bir oyuncu. 5 sezonda toplam 113 maç oynamış olması maç deneyimin yüksek olduğunu gösteriyor. Sedat, Makedonya'da şampiyonluk yaşamış bir oyuncu olarak eminim ki Bursaspor'da yabancılık hissetmeyecektir. Kendisine ve kulübümüze hayırlı uğurlu olsun."

SEDAT BERISHA: " Umarım Şampiyonluk Yaşarız"

Makedon defans oyuncusu Sedat Berisha imza töreninin ardından yaptığı konuşmada kendisine her zaman destek olan ailesi ve arkadaşlarına teşekkür etti. Bursaspor'un çok başarılı bir kulüp olduğunu belirten Berisha, " Burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Bursaspor çok büyük bir kulüp. Burada beni çok iyi karşılayan yöneticilere ve kulüp çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Ayrıca takımımızın 12.oyuncusu olan Teksas grubuna da selamlarımı gönderiyorum. Umarım gelecek dönemde şampiyonluğu Bursa'ya getiririz" dedi.

Bir medya mensubunun " Takımda senin mevkiinde Sivok ve Serdar Aziz gibi Milli oyuncular bulunuyor. Kendini rekabete hazır hissediyor musun?" sorusuna Berisha " Sivok'u herkes tanıyor. Serdar Aziz hakkında ise bilgiler aldım. İkisi de çok tecrübeli bir oyuncu. Ben çok çalışıp formayı giymek istiyorum. Bursaspor'da başarılı olmak istiyorum" dedi.

İlk defa ülkesinden farklı bir ortamda futbol oynayacak olmasının kendisinde adaptasyon sorunu yaşatmayacağını sözlerine ekledi.

YURT DIŞI KAMPI ALMANYA'DA

Futbol Şube Sorumlumuz Necmettin Kocaman, A takımın yeni sezon hazırlıklarına 1 veya 2 Temmuz'da başlayacağını belirtti.

Takımın yurt dışı kampı hakkında da bilgi veren Kocaman, " Takımımız Bursa'da toplandıktan sonra 20 Temmuz tarihinde yurt dışı kampı için Almanya'ya gidecek. Daha sonra başka bir kamp yapmayacağız. 31 Temmuz tarihine kadar Almanya kampında 4 hazırlık maçı yapacağız. Rakiplerimiz belli. Sadece son maçımızdaki rakibimiz netleşmedi. O takımında İngiltere Premier ligi veya Almanya liginden bir takım olacak. 27 Temmuz'da Porto ile karşılaşacağız" dedi.

 Bursaspor.org.tr

    • Sisi  
    20 Haziran 2015 | 12:29
    Kosova'da gittiği düğünde önerilir gaza gelip alır olay bu Bölükbaşı nin sacmaliklari
    • Mert can  
    18 Haziran 2015 | 21:45
    Genç filan değil 25 yaşında. Bu güne kadar makedonyada açığa çıkmayan yetenek Türkiye liginde mi ortaya çıkacak. Hadi canım sende. Kendimizi kandırmayalım, her tarafı şaibeli bir transferdir
    • muratt16  
    18 Haziran 2015 | 09:35
    Arkadaşlar takım bunca maddi krizin arasında kalkiş geçti bakın imzalar atılıyor. Belki gelen ADAMlari begenmediniz ama geçen seneki kadrimuzda yedeksiz bi kadroydu 6-7 oyuncu 34 hafta boyunca ilk 11 de başladı çünkü alternatifi yoktu. Bizim elimizde bi fırsat var bakın forma alalım storeden satın alalım Bursaspor bizim tek sevgilimiz.
    • unitimsahKırklar  
    18 Haziran 2015 | 03:20
    Refref hersey tamam da portonun altyapisi oluruz nedir kardes tamam dogrusundan kucultme bizi bu kadar.. escobar amma konusuyosun be kardes.. her dediginde haklisin dimi.. ulan Ronaldinho diyoruz dimi sana.. o futbolcu gelsin en basitinden sokakta cocuklar top oynerken Bursada kendilerine o ismi takarak oyniyacaklar cogusuda henuz ufakken Bursasporlu olucak herkes bizi konusucak.. lan birak artik ezikligi yok is yapcak adam gelsin. Ben diyorum ki is yapacak kadroyu kuracaksin zaten o senin sahada showun olucak reklamin olucak. Ben artik cekirdekten yetistigim stadimda bir dunya yildizi izlemek istiyorum suc mu a.q? Reklamin ne kadar degerli oldugunu bilirsin..kendinden;)
    • taraftar  
    17 Haziran 2015 | 23:44
    Refref dostum başka takımın alt yapısı olmamıza gerek yok biz kendi alt yapılızdaki oyunculara şans verirsek portodan bi farkımız olmaz emin ol
    • inegöllü  
    17 Haziran 2015 | 22:42
    Aydın Karabulut ve Oğuzhan aynaoğlu mutlaka takıma kazandırılmalılar.
    • merdo16  
    17 Haziran 2015 | 22:33
    Su adamlara köstek olcaginiza destek olun.bence basarili bir stoper cunku Bursasporumuzun bir oyuncu.
    • eraska  
    17 Haziran 2015 | 19:11
    Bu sene de puma. bilgisi kesin arkadaşlar. Gecen tv de ifade ettiler.
    • memo  
    17 Haziran 2015 | 18:59
    bekleyelim sabredelim görelim
    • NeverWalkAloneBS  
    17 Haziran 2015 | 18:50
    Adidas veya nike olmalı yeni sezonda formalar, puma forma istemiyoruz
    • Üni1963  
    17 Haziran 2015 | 17:57
    puma forma istemiyoruz
    • Üni1963  
    17 Haziran 2015 | 17:56
    josue ve fenerden merti istiyoruz attırın artık imzaları
    • NeverWalkAloneBS  
    17 Haziran 2015 | 17:17
    13
    Serdar gitmez umarım, çok sağlam defans göbeği oldu
    • Refref  
    17 Haziran 2015 | 17:16
    16
    Portoyla bağları güçlendirmek lazım hazırlık maçı Bile Porto ile yapıcaksak gençlerini alıp bizde pişmesini sağlamak ücretsiz josue gibi adamları alıp geliştirmek lazım portonun bi nevi altyapısı olmamız lazım başkalarına kiralıcağına gelsinler bizde pişsinler satıcakları zaman bizede para versinler böyle böyle büyük bir takım oluruz
    • kemerçeşmeli  
    17 Haziran 2015 | 17:02
    -22
    yazık böyle adamlarlar yabacı kontejyanını dolduruyoruz hiç bi artısı özelliği yok sıradan madem alternatif arıyodun giray kaçar bundan 10 gömlek üstündü yazık
    • NeverWalkAloneBS  
    17 Haziran 2015 | 17:00
    Aynen puma tam bir fiyasko acilen nike veya adidas ile anlaşılmalı
    • NeverWalkAloneBS  
    17 Haziran 2015 | 16:58
    4 transfer daha kaldı Tomas Necid,Josue, 1 kaleci 1 orta saha aldım mı takım tamamdır.
    • escobar  
    17 Haziran 2015 | 16:56
    10
    Puma ile olan sözleşme acilen fesh edilmeli. Nike veya Adidas ile anlaşılmalı. Bunlar olmazsa daha orta seviye bir marka ile özel anlaşma yapılarak, kaliteli forma üretilmesi talep edilmelidir. puma formaya 100 TL verileceğine adidas nike olsun 130 olsun. Zaten forma alanlar yine alır; almayanlar boş boş yıldız oyuncu alın forma satışı olsun der. ulan ne zaman Bursaspor çok forma satmış be, şampiyon olduğumuz sezonun rakamları bile yerlerde.
    • escobar  
    17 Haziran 2015 | 16:52
    Defans bölgesi tamamdır...
    Şimdi iyi bir kaleci bulmamız lazım; kuzey avrupa ülkeleri iyice taranmalı, çok iyi kalecileri uygun fiyata alabiliriz.

    Ortasaha için Josue ile sözleşme imzalanmazsaiyi bir 10 numara maestro bulmak lazım. Batalla gelmiyorsa gidin Arjantin'e bu takıma yeni bir Batalla kazandırın... Ayrıca 1 ekstra genç oyuncu alınabilir ortasahaya, gelecek vaad eden...

    Forvet için kesinlikle sağlam bir oyuncu şart. En önemli mesele budur şuanda. İyi bir forvet alabilirsek timsah arenada Bursaspor yeniden ayağa kalkacaktır. Ha bu arada stad açılacak mı? bununla ilgili net bilgi verilmeli.
    • Yediyol  
    17 Haziran 2015 | 16:50
    26
    Allah yüzünü kara çıkartmasın kardeşim bu devirde bize yaranmak çok zor ...

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR