KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

PFDK'dan ceza!

10 Şubat 2015 | 17:42

21 yorum

14164 okunma

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun 10.02.2015 tarih ve 60 sayılı toplantısında almış olduğu kararlar aşağıda belirtilmiştir.

BURSASPOR Kulübünün, 05.02.2015 tarihinde oynanan BURSASPOR - CENTONE KARAGÜMRÜK Ziraat Türkiye Kupası müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 20.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada BURSASPOR Kulübünün, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin kupa kategorisinde ev sahibi kulüp olduğu müsabakada ilk kez gerçekleştirilmesinden dolayı 5.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Cezaların birleştirilmesi suretiyle BURSASPOR Kulübünün, toplam 25.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada BURSASPOR Kulübü idarecisi ADİL CENKÇİLER'in, rakip takım sporcusuna yönelik sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle takdiren 21 GÜN HAK MAHRUMİYETİ ve 25.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.

 TFF.org

    • emektar teksasli  
    13 Şubat 2015 | 07:22
    O.C.I.B.A.S.B.Y
    • EMİR ÇAPRAZ  
    12 Şubat 2015 | 02:42
    Taraflı ve İstanbul yandaşlı bir Federasyonla sürekli haksız cezalar yeyiyoruz,şiddetle kınıyorum...
    • scm mekmet  
    11 Şubat 2015 | 14:44
    BUTARZ HAKEMLER OLDUĞU SÜRECE BİZDAHA ÇOK CEZA ALIRIZ
    • bb  
    11 Şubat 2015 | 12:56
    Teksas! Artık küfür etmeyi bırakın, takıma en çok zararı verdiğinizin farkında değil misiniz?
    • cinaralti  
    11 Şubat 2015 | 10:30
    NAZIM_bravo aynen oyle turbun liderleri bu isi cozer isterseler
    • Taraftar  
    11 Şubat 2015 | 09:42
    Bu takımın ne zorluklarla bugünlere geldiğini bilen taraftarlar tribünleri bıraktığı için günübirlik taraftarlarla bunlara katlanmak zorundasınız
    Umarım yeni stadyumda yeni bir sayfa açılır
    Herşey temelden başlar kaliteli taraftar kaliteli takım
    • Srknn18  
    11 Şubat 2015 | 09:32
    Ya beyler Karagümrük gibi bi takım bi sert müdahalede bulundu diye hemen hep beraber gaza gelip yemyeşil inciler ananızı .... diye tezahurat yapıyorsunuz evet tepki koymalıyız ama klübün maddi durumu ortada lütfen artık bizim dengimiz olamayacak takımlar için klübe ceza aldırmayalım
    • caner karaca  
    11 Şubat 2015 | 08:48
    Sahadaki futbolcu yada hakem bizlerin onlara ettigi kufurun onda birini etse cogu kisi derki oldururum ...ulen bizim ki namusda onlar gavatmi....girdigimiz gunahda cabasi...
    • Sasiso sasSossis  
    11 Şubat 2015 | 04:46
    Ehli sünnet adam küfür etmez bırakalım sunu artik tribun hala Olgunlasamadi küfür ediyozda ne geciyo elimize puanmi veriyo bize gecti artik kufur muhabbetleri yapcaksin adam gibi beste sürekli destek
    • bal  
    11 Şubat 2015 | 00:17
    13
    her hafta küfürden ceza yiyoruz keşke biraz kafamızı öne eğip düşünsek hiç mi hatamız yok diye.
    • serkan.bursa  
    10 Şubat 2015 | 22:39
    sen ilk düdükle beraber üçlü çekip küfür edersen normaldir.başkanda federasyona rest çekmeli madem e bilet maça gelenler belli onlardan al cezayı demeli.ts başkanı nasıl gerekirse takımı çekerim sahadan deyip gündem yapıyorsa bunu gündeme getirmeli.hani e bilet;?????
    • ufuk  
    10 Şubat 2015 | 22:25
    tamam ben küfüre karşıyım edilmesin saçma sapan saha kapama cezası alıyoruz da bu or.ço tff nin sadece bize mi kalkıyo anlamıyorum edilen küfür toplasan 3 dk geçmez bu ne lan bütün statlarda daha beterleri var amına kodum tffsi bizi duyuyo
    • Mey Nur  
    10 Şubat 2015 | 22:08
    TFF tam şerefsiz..Ama bizim de biraz daha dikkatli olomamız gerekiyor..
    • ali  
    10 Şubat 2015 | 20:40
    Ya birakin bu işleri. .. ceza alacağımızı bile bile hem kupa hem lig maçında küfür ediyorsunuz sonra neden ceza...ayıp vallahi susun demekten yorulduk. .. hele kale arkasi ... takima böyle destek olunmaz...
    • Brs kosova  
    10 Şubat 2015 | 20:14
    Islık çalın hakem her düdüğü çaldiğında yada alkış tutun en temizi kufur kimisinin hoşuna gider ne biliyorsunu sevinmediğini? Kimiside hirs yapar yani her kalukarda faydasiz birsey
    • son teksaslı  
    10 Şubat 2015 | 19:19
    esas haber 2 hafta sonraki ç rize maçıda maraton ve kapalı kale arkası ceza aldık haber birazdan yayınlanır.
    • MeskenliCankopat  
    10 Şubat 2015 | 19:19
    ben başkan olsam istanbul takımlarının maçlarda ettiği küfürleri kayıt altına alırım ve basın toplantısı yaparım gözlerine soka soka izlettiririm. sonrada verilen cezaları kıyaslarım bak bakalım noluyo sonra. ayrıca hani kardeşim passolig şahıslara cezaya yönelikti ne farkı kalıyor eski sistemden o zaman...
    • kemal  
    10 Şubat 2015 | 18:24
    -6
    .ne küfürü kardesim Bursaya hers stadta edilen küfür leri duymuyorsunuz heralde adamlara ceza meza yok
    • sercanduban  
    10 Şubat 2015 | 18:16
    31
    Takımına nasıl cezalar geliyo sen hala küfür ediyosun olmaz ki kardeşim.
    • Nazim  
    10 Şubat 2015 | 18:12
    25
    Amigo amigo degil ki kufur eden topluluğu susturcagina daha da destekliyor sonrada Bursaspora canimiz feda canini feda etmene gerek yok kufur etme torpil atma yeter

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR