KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Petteri Forsell Bursaspor'da

VİDEO

05 Ağustos 2012 | 18:08

71 yorum

26785 okunma

IFK Mariehamn takımında oynayan 1990 doğumlu futbolcunun yeşil beyazlı kulüple anlaştığını ise IFK Mariehamn kulübü resmi internet sitesinden duyurdu.

IFK Mariehamn kulübü resmi internet sitesinden Bursaspor ile Petteri Forsell'in transfer konusunda anlaştıkları bildirildi. Forsell'in Bursaspor temsilcileri ile birlikte Türkiye'ye geldiği belirtilen açıklamada, geçtiğimiz cuma gününden bu yana görüşmelerin devam ettiği ifade edildi. Yoğun bir pazarlık sonrasında uzun süreli bir anlaşmanın sağlandığı kaydedildi. Duyuruda ayrıca IFK Mariehamn kulübü yönetimin konuşmalarına da yer verildi.

Petteri Forsell ile anlaşma sağlandı

IFK Mariehamn takımının 22 yaşındaki orta saha oyuncusu Petteri Forsell ile prensip anlaşması sağlanmıştır.
 
Başkanımız İbrahim Yazıcı ve Futbol Şube Sorumlumuz Erkan Kamat'ın sürdürdüğü görüşmeler sonucu Finlandiya'lı oyuncu ile prensip anlaşması sağlanmıştır.
 
Kamuoyunun bilgisine sunarız.
 
Bursaspor Kulübü

 

    • ayhan  
    06 Ağustos 2012 | 18:48
    bu arada forsell eminim iyi olsun diye alınıyor ama bize taraftara ve Bursa kamuoyuna ruh verecek yani heyecan diyoruz ya işte öyle bir transfer lazım artık biz büyük takım olduğumuzu sanıyoruz yanılıyorsak başkanda ertuğrul hocada delikanlı gibi söylesinler çünkü bizde para olmalı öyle sanıyoruz ???????????????????
    • ayhan  
    06 Ağustos 2012 | 18:42
    Bursasporun güçlenen ve çok yakın gelecekte dünyanın en iyi taraftarı olarakta tanınacak taraftarı ertugrul saglam hocamıza elbetteki teşekkür ederiz ama biz gecmişteki başarılarlasürekli övünen ve zihniyeti orada kalan bir tarzımız olmamalı daha iyiyi futbolcularda ki onlarda herbiri bizi şamp yaptı yönetimde ve hocadada arayacagız gelişecegiz ve Bursaspor yarınlara daha güclü girmeli şuan gereklimidir degilmidir tabiki tartışacagız kimse tabu değil ertuğrul sağlam bile çünkü ben eminim o daha iyisini örneğin şartlar oluştugunda beşiktas gibi gidecektir önemli olan Bursaspor ve geleceğidir
    • isimyok  
    06 Ağustos 2012 | 17:32
    http://www.youtube.com/watch?v=Pu2voJV0_vM FORSELL SAG SOL İKİSİDE VAR BAŞARILI OLUR.
    • nicolas  
    06 Ağustos 2012 | 16:51
    batalla yı da bilmiyoduk tanımıyoduk ona da çelimsiz ufak tefek dedik gördük şimdi ağzımız açık izliyoruz. o formayı kim giyerse arkasında duralım eğer hakkını veremezse ona o formayı verenlerden hesap soralım.
    • canberk  
    06 Ağustos 2012 | 16:09
    ertuğrul defol ne demek ya? ergenler burada insanları kışkırtmaya çalışmasın babanın oğlumu o senin? senin takımın küme düşmemeye oynarken o geldi şampiyon yaptı sonra avrupaya onun sayesinde gittin hemde çok sıradn bir kadroyla... yönetim transfer yapmıyorsa o ne yapsın?
    • Mustafa Irmak (Gürsu  
    06 Ağustos 2012 | 15:30
    ertugrul hoca bızı sampıyon yaptıgında herkez nasıl sevınmıstı.. "adam gibi adam ertuğrul sağlam" diye sloganımız vardı. şimdi ise böyle mi oldu..? Bursaspor taraftarına yakısmayan hareketler yapmayın arkadaslar.
    • nejat  
    06 Ağustos 2012 | 12:51
    @servet ertugrul hoca hakkinda sizi gercek Bursasporlular olarak duzgun konusmaya davet ediyoruz .
    • ender  
    06 Ağustos 2012 | 11:38
    kardeşim aklınız başınızda mı. tolunaymış. adam her maça yatıp sesini çıkarmaz, Bursa maçında yenildiler hem kayserideyken hem antepdeyken, futboldan utanıyorum dedi, siz ne diyosunuz kardeşim ya.ertuğrulun batırdığı takım bile Bursamın tarihinin en başarılı sezonu (ertuğrulun dönemi hariç)
    • ORHAN  
    06 Ağustos 2012 | 11:04
    idare edin artık...
    • METİN SOYER  
    06 Ağustos 2012 | 10:45
    Bravo çok iyi transfer.50 mi yoksa 100 bin dolara mı aldınız.
    Ona bakarsan Türkiyede bu paralara daha kaliteli topçular var.
    Ulan bu takımı yaptınız ya rezil helal olsun size.
    • serdar gündüz  
    06 Ağustos 2012 | 10:28
    kaliteliden taraftar ne anlıyor insua geldi sonuç ortada adam 13 kere arjantin milli takımında oynamış uyum önemli ummadığın taş baş yarar bataya çok iyi topcu fakat 60 dakikadan sonra oyundan düşüyor forsel orta sahaya destek olacak inşallah iki ayağını kullanıyor buda bizim orta sahadaki eksikliğimizi giderecek bence Bursaspor bir süpriz yapıp boatengi de alır
    • Escobar  
    06 Ağustos 2012 | 08:07
    -10
    Bursaspor topçusu değil bunlar!
    • BURSASPORLU  
    06 Ağustos 2012 | 07:50
    -13
    kasımpaşa ertuğrulla anlaştıysa hiç üzülmem. miatı doldu artık doğru kararlar veremiyor takımı yönetemiyor. eskisi gibi değil.
    • chuck  
    06 Ağustos 2012 | 07:32
    beyler tamam transfer ve bazi konularda gerçekten cok hatalı ertuğrul hoca ama bi yalan habere kanip bu kadar da agir konuşmayın. defolsun gitsin ne demek vefa anlayisiniz bu mu sizin? alkışlayarak geldi eğer bir gün ayrılırsa yine alkışlanarak gider..
    • Servet  
    06 Ağustos 2012 | 05:07
    -33
    Kasımpaşa ertuğrullamı anlaşmış.. DEFOLSUN gitsin o zaman. Forever Tolunay kafkas...
    • gerçekbursalı  
    06 Ağustos 2012 | 03:07
    ya arkadaşlar kasa da para var diyorsunuz da vergi borçları bilmem kaç yılına kadar taksitlendirmeye gidilmiş ya şu kasa da olan parayı şu hırsız başkan bi göstersinde görelim.
    • deniz  
    06 Ağustos 2012 | 02:35
    çok kaliteli ve kumaşının muhteşem olduğu hakkında söylemler var ancak aldığım duyuma göre transfer henüz sonlanmamış pazartesi bitecekmiş. http://www.sontransferler.com/petteri-forsell-Bursasporda-gibi
    • hocaya yakışmayacak  
    06 Ağustos 2012 | 02:00
    kelime hocam fillandadan dönerken ucaktan iner ken bir Bursasporlu tataftara aza alınmayacak küfürler hocam takın durumu ve futbolbolcu alımmaması konusuyla konuşunca hocadan aza alın mayacak küfürler
    • Kestelliler  
    06 Ağustos 2012 | 01:54
    Bu adam kim acaba ? Aylardır yıldız oyuncu alıcaz dedikleri bumuydu?
    • yasin  
    06 Ağustos 2012 | 01:05
    kaliteli takımda direk oynayacak iki oyuncu alamadılar insanı deli yapar bunlar bu kanaltürk te olmadıgı yerden bir uyduruk yalan uyguluyo neymişertugrul saglam kasımpaşayla anlaşmış anlaştıysada transferler için neden dayatma yapmadıgı meydana cıkıyo demekten başka bişey gelmiyo insanın içinden

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR