KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Ozan yine rapor aldı

20 Kasım 2012 | 22:38

15 yorum

5186 okunma

Bursaspor'da kadro dışı bırakılan Ozan İpek, rapor alarak Antalya'ya gitti.

Bursaspor'da kadro dışı bırakılmasının ardından alt yapı futbolcularının çalıştığı Vakıfköy Tesisleri'nde kendisi gibi kadro dışı kalan Tagoe ile birlikte antrenman yapan Ozan İpek, rapor alarak gittiği Antalya'dan dönüşünde yeni bir rapor daha aldı.

Vakıfköy Tesisleri'de mazeret bildirmeden katılmadığı antrenmanları notere tespit ettiren yönetimin 90 bin TL para cezası verdiği Ozan İpek, Antalya'da aldığı 15 günlük raporunun süresi dolunca Bursa'ya döndü.

25 KASIM'A KADAR

Alt yapı futbolcularıyla antrenmana çıkmasına izin verilmeyen Ozan İpek'in yeni bir rapor aldığı belirtildi. Ozan İpek'in 25 Kasım tarihine kadar aldığı yeni raporu, yönetime verdiği ve yeniden Antalya'ya gittiği bildirildi.

ANTALYA'DA ÇALIŞACAK

Antalya DSİ Tesisleri'nde özel antrenör eşliğinde antrenmanlarını sürdüren Ozan İpek'in devre arasına kadar çalışmalarına bu şekilde devam edeceği öğrenildi. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam'ın, "Takıma katılamaz" dediği Ozan İpek'in devre arasında yeşil beyazlı kulüpten ayrılma konusunun gündemde olduğu belirtildi.

 DHA

    • orhan  
    21 Kasım 2012 | 11:11
    Sampiyonlugu hoca mı aldı diyenlere iki çift sözüm var.oncelikle sampıyonlugun yuzde 40 ını hoca yuzde 40 ını taraftar yuzde 20 sını futbolcular almıstır.ertugrul hoca degıl mı batalla yı getıren ozan ipek i ozan yapan.ali tandogan geldıgınde herkes kızmadı mı beşiktaşlı adamı aldık dıye turgayı kayserı kapının onune koydu bız almadık mı.huseyın cımsırı herkes cok ıyı transfer dıye mı karsıladı.zapoyu şiketaş elden cıkarmak ıcın kıralamadı mı bıze evet bızı hoca sampıyon yapmıstır.saygılarımla
    • Ölümüne Bursaspor  
    21 Kasım 2012 | 11:06
    ferhat'ın performansından sonra ozan da ne yapacağını şaşırdı=) ozan kardeşm beliktaşın açıklamasından sonra geri vites yapıp geldin baktın ki ferhat canavar gibi geliyor gene rapor =)

    ozan senin şampiyonluktaki payın ve Bursaspora verdiklerin ayrı bi kenara ama. Bursasporu küçük görüp kendini istanbula pazarlama çabaların bi kenara. şundan emin ol ki hiçbir bizans klübünde Bursada ki kadr rahat olamassın bunun örnekleri de mevcut. sen tercihini yaptın hakkında hayırlısı olsun
    • kutman  
    21 Kasım 2012 | 11:04
    sercan gibi forvet derken.ulan hiçkimseye etmediğim küfürü bu sercana etmişimdir ben maç izlerken.dünyanın en yeteneksiz golcüsüdür sercan.ondan anca kum pistte yarış atı olur.ozana gelince hocanın takdiridir saygı duymak lazımdır.
    • saka  
    21 Kasım 2012 | 09:54
    -13
    ozan ozannnn ipekkk adamsınn.ertugrul reis var adam ıstediğini kovuyo .hala bı sag acık bulamadın .hala sercan gıbı bı forvetınde olmadı.hele turgay bahadır nıye gonderıldı hıc anlamadım.
    • paipai  
    21 Kasım 2012 | 09:21
    Çok fazla uzadı bu konu.Ama hocanın tavrı net bu konuda.İnş güzel bir transfer ücreti ile satılır OZAN İPEK,hem kendisi için hemde klup için hayırlı bir iş yapılmış olur.
    • Mustafa D.  
    21 Kasım 2012 | 09:16
    kör ölünce badem gözlümü oldu kemalpaşalı adamın yaptıklarını ne çabuk unuttunuz isterse dünyanın en yeteknekli futbolcusu olsun birazda karakter lazım saydığın adamların (ergic hariç) hangisinde bu var sorarım sana
    • Aykut Kocaman  
    21 Kasım 2012 | 09:03
    Ya Selçuk Şahin olmasaydı ?
    • F.kaya  
    21 Kasım 2012 | 08:47
    Eğer gerçek bir Bursasporluysan Ozan İpek'in yeri senin için her zaman ayrıdır . .
    • akcan  
    21 Kasım 2012 | 08:13
    Sampıyonluk senesı dısında ozan takıma katkısı cok az oldu nasl volkan sercan gıttıyse ozanda gider zamanı gelnce herkez gider hic kimse Bursaspordn degerli deildir
    • caner  
    21 Kasım 2012 | 07:57
    muhtemeln bu saatten sonra donse de pek bir faydasi olmaz ancak ne yapti ki bu adam ben anlamiyorum. Eger problem sahada pas alamadigi icin tartismaksa bence bir yere kadar hakli. Eger ki bazi arkadaslarin dedigi gibi antremana alkollu falan gelmekse verilir bir ceza duzelmesse devre arasinda takimdan gonderilir ancak cat diye bu ceza fazla degilmi? Adam sonucta ekmegini futboldan kazaniyor ve sen zorunlu antreman koyup topa dokunmasini yasak ediyorsun. Zaten aldik bir suru futbolcunun ahini bos yere, simdi onlara bir de ozan eklendi. Sol bekte ozan acikta ferhat olsa fena mi olurdu simdi Allah icin ?
    • mehmet çn  
    21 Kasım 2012 | 02:41
    mkpaşalı böyle atıp tutmak kolay sen mi onlarla yaşıyorsun hoca mı sen gel takım arkadaşına küfür et sonra takım içinde gruplaşma var de arkadaş bu gruplaşmada tek sıkıntılı ozan mı diğerler futbolcularda birşey yok ferhat ta kuzey amerikalı galiba onu dışlamıyorlar sen ilk önce kendine bakıcan sonra konuşucan
    • isim soyisim  
    21 Kasım 2012 | 00:57
    hala ergic ergic... ne ergecmis bee arkadas..Hayir yani konuyu bilmeden yorum yapiyorsunuz yaa ona ayar oluyorum.. Neden ergicin bizden gittikten sonra hic bir takimda futbol oynamadi? bak guzel kardesim, ergic dedigin adami ne hoca gondermistir ne yonetim..adam kendi birakti futbolu.. sebebi ise kafatasinda problem vardi.. bu yuzden futbol birakti.. burak ucar kendi twitter hesabindan acikladi. gelelim sercan ve volkana..sercan dedigin insan gs de ilk 18 e bile giremiyor.. peki ya volkan? trabzon bir an once kurtulmak istiyor.. problemli insan cunku.. ozan ise antremana alkollu geliyor.. zaten son zamanlarda takima zarar veriyordu.. suraya yazip desen ki joyz alditor u neden almadiniz ya da kenny milleri bi tutuamadiniz desen eyvallah basimin uzerinde yerin var ama bu soyledigin adamlar artik iskartaya cikti anlayin bunu.. bedavaya gelip burada yorum yaziyorsunuz.
    • SİPTAR...  
    21 Kasım 2012 | 00:13
    ulan mkpaşalı ne atıp tutuyosun ozan da kimmiş hangi ara şampiyonlugu getirmiş Bursa ya şampiyon oldugu sezon bu formayı hakkıyla terlettin ve hakedip giydi yıldız oldu şimdi şımardı g..t göbek bagladı degil koşmak ayakta bile durcak hali yoktu sezon başından beri bu böyleydi yetmezmiş gibi saga sola saldırmaya başladı haklı veya haksız ŞİMDİ GÖRELİM OZANI YILDIZ MI DEGİL Mİ DİYE YIDIZ SA GİDER BÜYÜTÜLMÜŞLERE OYNAR YOK DEGİLSE SERCAN GİBİ VOLKAN GİBİ KADRO DIŞI TRİBÜNDE MAÇLARI İZLER...
    • baha  
    20 Kasım 2012 | 23:31
    10
    alkollu gelırsen antremana olcagı bu yenı takımında basarılar
    • mkpaşalı  
    20 Kasım 2012 | 22:54
    -19
    şampiyonluğu tek başına aldın değil mi Ertuğrul hocam,ne Ozanın,ne Sercanın,ne Volkanın,ne Ergiçin...katkısı olmadı değil mi, iyi bakalım hodri meydan şimdi farklı bir kadroyla şampiyonluğu getir de biz de diyelim ki keramet gerçekten sendeymiş.
    unutma hocam bu dünya da,bu kulüp te kimseye kalmaz ,sana da

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR