KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Osmanlı maçı için TFF'ye başvuru

28 Eylül 2016 | 10:07

12 yorum

6783 okunma

Bursaspor Kulübü Osmanlıspor maçının saatinin değişimi için Türkiye Futbol Federasyonu'na başvurdu.

Süper Lig'in yedinci haftasında 16 Ekim Pazar günü Timsah Arena'da oynanacak maçın başlama saati 13.30 olarak açıklanmıştı. Ancak daha fazla taraftarı tribüne çekmek isteyen Yeşil Beyazlı kulüp TFF'ye mücadeleyi aynı gün içinde, saat 16.00'da oynamak istedikleri yönündeki başvuruyu yaptı. Bursaspor şimdi konuyla ilgili federasyondan gelecek cevabı bekliyor.

 Hakimiyet Gazetesi

    • crazybursa  
    02 Ekim 2016 | 20:56
    Saat 19:00 da olsun ,16 da erken.Hem de tüm maçlarımız 19:00 da oynanmalı.20:00 de olabilir.Saat 13 de 14 de 16 da maçın nedeni ne?
    • vertblan  
    30 Eylül 2016 | 10:40
    isdeyenin bi yuzu kara vermeyenin iki kara
    bilmem bu laf nekadar uydu uysada uymasada
    • 10. köy  
    29 Eylül 2016 | 19:39
    -1
    Hamza yine bizans basınına cincon la ilgili açıklamalar yapmış...
    Kimse ondan rol yapmasını beklemiyor. Ama üzerinde Bursaspor forması varken ısrarla galatasaray'dan bahsetmesini adamlık olarak yorumla çabanız, büyük Bursaspor hedefinden ne denli uzak olduğunuzun en büyük kanıtıdır. O'na değil, bu fikri koca şehire sindirtmeye çalışan size acıyorum. Midemiz sizin kadar geniş olmadığı için özür dileriz...
    • Truva  
    29 Eylül 2016 | 17:16
    Takım galibiyet serisine devam etsin vasıfsızlar Bursasporun maçını sabah 9a da koyarlar, umrumuzda olur mu; TABİKİ HAYIR...
    • Eser  
    28 Eylül 2016 | 20:50
    Bursaspor'umuz Antep' i deplasmanda Yener ya da en az berabere kalır Osmanlı'yı da içerde Yener demedi demeyin yazın bi kenara..Güzel günler göreceğiz güneşli günler !
    • basri  
    28 Eylül 2016 | 18:00
    1 puan iyi midir ne oldu evimizde avantajımız yok mudur hiç zirvedeki iki takımdan biriyiz güven miyor musunuz yoksa?ben bak maçın özetini şimiden geçeyim: top hep osmanlıda olacak biz ise deli danalar gibi savunma yapacağız osmanlının forvetler günündeyse yandık değilse beraberlik belki.eğer Bursaspora bu aldığı 4 galibiyet güven vermiyorsa o aldığı galibiyetleri sorgulamalı yanlışlarını gözden geçirmeli diyeceğim ama nerede?

    ve tff şu öğle saatine üçüzlerin maçını alabilir mi acaba?lobi böyle bir şey işte.ama avrupadaki maçlarda aynı bizim duruma düşüyorlar çakallar.

    osmanlıspor için birkaç şey yazacağım.özellikle kadro kalitesi anlamında.yerli kalitesi düşük bir takım.beğenmediğimiz musa orada kahraman.yabancı ağırlıklı oynuyorlar ama abartılacak bir takım değil.sadece bizden doğru yaptıkları şey yabancılarından verim almaları.bizde batallayı kitlediler mi sahne alacak yabancı yok.ama adamlarda webo dursa pinto coşuyor o coşuyor bu coşuyor.bizim transfer döneminde aldığımız adamlar sıfır katkı verdiler zararları daha çok hatta.hem mali anlamda hem performans.biri göndersen kim alır bedava almazlar.nerede kaldı kar?
    • yağız  
    28 Eylül 2016 | 17:54
    10
    kabul ederlerse ekim ayına etmezlersede çok da tın, 11 de kalk yap kahvaltını gel stada o kadar ....
    • gültekin gür  
    28 Eylül 2016 | 15:01
    -8
    zor maç 1 puan iyidir
    • mkpaşalı  
    28 Eylül 2016 | 14:52
    valla sabahın üçünde de yapsalar inadına gidicem inşAllah
    • SERDAR ÇOKGÜÇ  
    28 Eylül 2016 | 13:38
    -10
    bence 13 30 da ıyı bı saat 12 kalk maca gel gereksız bı ıtıraz saat 4 te olunca 7-8 kadar trafık oluyor onuda hesaplayın radıkal olarak görusumuz budur radıkal esıttır ıntıhar bataryası
    • batalla10  
    28 Eylül 2016 | 10:59
    bence basvuruyu 16:00 degilde 19 icin yapilmaliydi. hata yapilmis...
    • yeşilbeyazaşk  
    28 Eylül 2016 | 10:30
    TFF BİZİM İSTEĞİMİZİ YERİNE GETİRİM Mİ HİÇ BOŞUNA YAPILMIŞ BAŞVURU YİNE DENEMEK DE FAYDA VAR

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR