KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

"Önemli olan kazanmaktı"

15 Aralık 2015 | 15:22

18 yorum

7352 okunma

Büyükçekmece Tepecikspor maçının ardından Teknik Direktörümüz Ersel Uzgur açıklamalarda bulundu.

Ziraat Türkiye Kupası grup müsabakalarına düşündükleri gibi 3 puan ile başladıklarını belirten Uzgur, takımın ihtiyacı olan birlik ve beraberlik adına iyi bir görüntü verdiklerini söyledi.

Teknik Direktörümüz Ersel Uzgur, basın toplantısında şu açıklamalarda bulundu;

"Grupların ilk maçında düşündüğümüz planladığımız gibi 3 puanı aldık. Sentetik sahada bazı şeylerin zor olacağını, oyuncularımızın etkileneceğini düşünüyorduk ama iyi hazırlandılar. Maçı istedikleri için en az zararla çıktık. Korktuğumuz sakatlıklar olmadı. Bizim adımıza Çok iyi mücadele oldu. Rakibimizin de girdiği pozisyonlar oldu ama biz girdiğimiz pozisyonları gole çevirebilseydik çok farklı bir skor ortaya çıkacaktı. Önemli olan 3 puanı almak ve iyi oyundu. Oyuncularımızın da son durumlarını gözlemlemiş olduk. İçinde bulunduğumuz moralsiz ortamdan uzaklaşıp önümüzdeki maçlara daha moralle çıkma şansını yakaladık. Lig maçına daha bir güvenle ve daha istekli çıkmayı ümit ediyoruz. Kalan 2 maçı da en iyi şekilde değerlendirip, ikinci devreye daha rahat başlamak istiyoruz. Genelde oyuncularımızın gayretlerinden, isteklerinden memnunum . Skor yapmasını istediğimiz arkadaşlarımız vardı. Bu maçlık fazla skor yapamadılar ama bizim ihtiyacımız olan birlik ve beraberlik adına iyi bir görüntü verdiğimizi söyleyebilirim."

 Bursaspor.org.tr

    • Hasan  
    17 Aralık 2015 | 02:34
    Sen git vakifta miniklere açma germe yaptır.
    • Yeşil79  
    16 Aralık 2015 | 13:59
    Bu takımın defansı ne zaman ileri çıksa gol yiyor hücum ve ortasahada birbirine yakın oynama diye bişey yok
    • omerileri93  
    15 Aralık 2015 | 23:05
    hoca ne zırvalıyorsun Allah aşkına bir de yenilseydiniz tepeciğe utanmadan sevinmeyin öyle yendik diye
    • Hasan  
    15 Aralık 2015 | 21:12
    Hade koçum sana da yallah! Ne kadar asalak varsa bolukbasi dahil temizlenecek bu kulüpten! Aciliş mı? Giden besiktaslidir! Bu kulübü bu hale 3 recep getirdi 3 recep gitsin açsın utanmadan! Körüstanla basladi receple biteceğiz! Koskoca camiayı akp siyasetine alet ettiniz!

    • gemlikli  
    15 Aralık 2015 | 17:42
    bu yavşk kim buraya yorum yazıyo tassk gecer gibi
    • Mertehan  
    15 Aralık 2015 | 17:38
    Ersel sen küm Bursasporda hoca olmak kim. Yullardır her gelen hocsnın yanına monte edildin yonetım tarafından. Ya 3 ya 4.cü yardımcı antrenör olarak.
    • ınegolluler  
    15 Aralık 2015 | 16:49
    11
    turkıye lıgının en sıradan kadrosunu en pahalıya kurdular hala bırakmanın hesabını bıle yapmayanları yenı stada almayacagız baskan haberın olsun
    • adnan tomruk  
    15 Aralık 2015 | 16:37
    13
    yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim diye devam edecek basın açıklaması olmuş.bu ne lan?tepeciksporu yenmiş tepemizi attırıyor.mahalle takımı kıvamında adamları yendiniz oynattığın oyuncular da ısrarla başarısızlıkta tavan yapmış oyuncular çapları belli kazma ötesi.senden hoca oluyorsa benden de ruhani lider olur müritlerimi buradan kapar toplu intihar ederiz sayende bitirdiniz lan bizi.
    • mususi  
    15 Aralık 2015 | 16:30
    10
    Belki de Tepecikspor futbol oynamak icin cikmistir, aciklamaya bakinca biz 3 puan icin cikmisiz, futbol olsa da olur olmasa da. Bu adamlar Super lig seviyesinde profesyonel teknik adam diye geciniyor, vay arkadas.
    • tankut  
    15 Aralık 2015 | 16:29
    ersel beycim inan bana iyi hoca olsaydın bile seni istemezdim neden dersen bir fotona şahit oldum tıvaytırda utandım bakmaya falan.receplerin yanında ne hale düşürmüşsün kendini gel de oyunculardan saygı bekle.kötü hoca olsa bile insan dik durur bir bakarsın başarılı bile olur.inandırmıştır çünkü şahsiyetlidir oyuncular gözlerine bakar onun için ölümüne atlar.ben sana bakıyorum beni bakkala yollayamazsın şu duruşunla.kusura bakma yani.onu da geçtim açıklamaların kılişelerle dolu.futbolu bilmediğin gibi başka şeyleri de bilmiyorsun.üstüne bir de receplerin kuklası olmuşsun sevmedim seni.
    • recep başgan  
    15 Aralık 2015 | 16:25
    -28
    nerede ezik adam klavye kalaşnikofu olmuş
    nerede çorbacı adam timur ve kızıla kul olmuş
    nerede benim gibi über adam kongre günü hep yok olmuş
    ikiz kez seçilmişim öylece çekip gider miyim

    sanki mazimiz şampiyonluklara gebe
    kupanın da kralını biz alıyormuşuz her sene
    yeter ulan yeter bu lafların her ergene
    recep başkanınıza biat edin kurtuluş bende
    • recep başgan  
    15 Aralık 2015 | 16:21
    -19
    elalem çapsız ismail kartalı bile destekler
    hatalarını bile görmezden gelir gizler
    bu ne düşmanlık bu ne umutsuzluk bre gafiller
    aynaya bakın da kendinizi eleştirin

    üç beş galip gelsek üçlü çektirirsiniz
    boynuma atlayıp hain batallayı al dersiniz
    sonra dik duruş diye bikbiklersiniz
    aynaya bakın da kendinizi eleştirin
    • recep başgan  
    15 Aralık 2015 | 16:17
    -10
    ersel bizim çocuktur çok hastır
    bir dediğimizi vallahi iki etmez
    para mı önüne ne atarsan alır
    sahip çıkın hocanıza böylesi gelmez

    devre arası alıcam üç beş sedat daha
    gül yüzü gülecek erselimin bir anda
    tepecik zaferi senin eserindir ey koçum
    uçuracağız takımı ptt semalarında
    • balıkesirli  
    15 Aralık 2015 | 16:16
    inimli ilin kizinmikti.
    Delirttiniz lan bizi.
    • recep başgan  
    15 Aralık 2015 | 16:15
    -7
    ersel bizim çocuktur çok hastır
    bir dediğimizi vallahi iki etmez
    para mı önüne ne atarsan alır
    sahip çıkın hocanıza böylesi gelmez

    devre arası alıcam üç beş sedat daha
    gül yüzü gülecek erselimin bir anda
    tepecik zaferi senin eserindir ey koçum
    uçuracağız takımı ptt semalarında
    • SOYKAN  
    15 Aralık 2015 | 16:11
    11
    Tepeciki yendik seviniyoruz vay bee
    • casanova  
    15 Aralık 2015 | 15:35
    15
    Hocam sporcuyken verdiklerin için teşekkürler. Ama meslektaşım olarak veremwdiklerin için ve veremeyeceklerin için de zorlamanın anlamı yok. Belki PTT de az daha pişmen gerek. Orda başarılar
    • ms  
    15 Aralık 2015 | 15:30
    17
    sayın hocam, farkındamısın bilmem ama..Bursaspor şuanda süper ligte oynuyor...sen ptt de sandın galiba bizi..bu takımı param parça yapmalı..hırsımızla yıkmalı idik..maç 10 dakika daha uzasa, maçta gidiyordu farkında isen..bu savruk, bu vurdumduymaz, hatta bir birlerinin yüzüne bakmayan bu oyuncular ile işimiz çokzor..adamlar gol atınca sevinmesini dahi beceremiyorlar..bak şamilin yüzüne.

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR