KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Nazilli Bel. 0 - 3 Bursasporumuz

FOTO GALERİ

VİDEO

04 Aralık 2012 | 13:00

29 yorum

16395 okunma

Ziraat Türkiye Kupası 4.Turu'nda Bursasporumuz deplasmanda Nazilli Belediyespor'u Okan Deniz, Petteri Forsell ve Fernando Belluschi'nin attığı goller ile 3-0 yenerek adını 5.tura yazdırmasını başardı.

Yağışlı bir havada oynanan mücadeleye Nazilli halkı büyük ilgi gösterdi. Yaklaşık 5 bin kişilik kapasiteli olan Nazillli İlçe Stadyumu tamamen dolarken, sahayı gören apartmanların balkon ve tribünlerinde de çok sayıda Nazillili mücadeleyi izledi. Bursasporumuzu yaklaşık 250 dolayında taraftarımız Nazilli'de yalnız bırakmadı.

Karşılaşmaya ev sahibi ekip hızlı başladı. Muğdat ile girdiği 2 net pozisyonundan yararlanamadı. Karşılaşmanın ilk 20 dakikasının ardından Bursasporumuz oyunda üstünlüğü ele geçirdi. 27'de Okan Deniz takımımızı 1-0 öne geçiren golü kaydetti. Bu golden 6 dakika sonra Forsell yaklaşık 30 metreden kullandığı serbest vuruşta topu ağlarla buluşturdu. Bu golün hemen ardından 34'te Arjantinli oyuncumuz Belluschi maçın skorunu belirleyen golü attı.

Karşılaşmanın 33.dakikasında ise Musa Çağıran sakatlanarak oyuna devam edemedi.

Stat: Nazilli İlçe

Hakem: Kutluhan Bilgiç

Nazilli Belediyespor: Kurtuluş, Erdinç, Mehmet, Aykut (Dk.71 Lider), Muğdat, Burhanettin, Furkan İlker (Dk.79 Hüseyin), Fatih, Ümit, İsmail, Yusuf

Yedekler: Mesut, Bora, Erhan, Mehmet, Furkan Aydın

T.Direktör: Cüneyt Biçer

Bursaspor: Harun Tekin, Basser, İbrahim (Dk.46 Taha Can), Ömer, Murat Yıldırım, Musa (Dk.33 N'Diaye (Dk.61 Tuncay), Belluschi, Vederson, Forsell, Okan Deniz, Sestak

Yedekler: Yavuz, Hakan, Bangura, Batalla

Sarı Kart: Furkan (Nazilli Belediyespor), N'Diaye (Bursaspor)

Goller: Dk.27 Okan Dk.34 Forsell, Dk.35 Belluschi (Bursaspor)

 Teksas.org

    • berryroad  
    05 Aralık 2012 | 13:52
    akhisar maçına nazilli kadrosu, nazilli maçına akhisar kadrosuyla çıkan hocaya ne diyeceğimi bilemiyorum. çok kötü bir durumda takım hem teknik hem de idari açıdan akıl almaz işler yapılıyor yazık.
    • Zafer mah. Hakan  
    05 Aralık 2012 | 12:37
    beyler kendinize gelin, coçmaya , oynamya gerek yok, alt tarafı bir Nazilliyi'yi eledik, karşımızda bir Kayseri yada Orduspor yoktu, başınızı kuma sokmayın, her şey düzelmedi henüz, methiyeler düzmeyin ertuğrul sağlam'a .

    Bu hafta yine Süper Ligde maçımız var, yine sağlam bir rakip karşısında takım yine sapır sapır dökülecek. Temelden değişiklilkler lazım, kadroda, her mevkide
    • ünitimsah  
    05 Aralık 2012 | 02:31
    bangura yerine okana daha fazla şans verilmeli forselde devre arasında gönderilmemeli ve sene sonuna kadar kadroda tutulup zaman zaman şans verilmeli bugün oynadığı futbol ile bişeyler yapabilceğini gösterdi çünkü
    • ünitimsah  
    05 Aralık 2012 | 02:28
    hadi artık kendinize gelin ve gerçek Bursaspor gibi oynayın, özledik o günleri bu arada bugün harun ve forsell iyidiler
    • muhammed  
    04 Aralık 2012 | 19:18
    murat ve özellikle forsell adına sevindim golü kadar asistide şahane saçma sapan adamları oynatcağına bence okan forsell ve murat bence her maç oynamalı özellikle bangura yerine okan oynatılmalı göte giren şemsiye açılmaz bangurayı en kısa yoldan postalayın
    • isim soyisim  
    04 Aralık 2012 | 18:26
    bu maçı ben de izledim ve maç bitiminde NAZİLLİ diye bagıran teksas a teşekürler
    • TEXASSSSSS  
    04 Aralık 2012 | 17:51
    Lafa geldi mi bu söz benim içinde geçerli. Bursaspor umuzu taraftar şampiyon yaptı deriz. Ondan sonra herkeste olduğu gibi twente maçının ardından kırılırız küseriz. Taraftar gelmeyince de futbolcularda da istek kalmaz. Bu şudur; Bu takımı gerçekten biz taraftarlar şampiyon yaptık tamamiyle demiyorum tabi ki herkesin emeği katkısı oldu ama en büyük katkı bizimdi. Bakın biz stadı doldurmayınca nasıl kötü oynuyor takım. O zaman bu takım kötü oynadığında kimse başkasına bakmasın bu durumda suçlu benim. Ben kim miyim (Bursaspor taraftarı)...
    • KaTLiaM  
    04 Aralık 2012 | 17:01
    17
    Okuldan kaçıp Bursadan gittim arkadaşlarımla ama iyikide gitmişim ilk deplasmanımdı.
    • adıgüzel  
    04 Aralık 2012 | 16:21
    zoOT nicki arkadaşım sen ya macı seyrtmedin yada görmek istediklerini gördün ...bi tabir vardır futbolu biz oynadık onlar kazandı diye. nazillii için de aynı...ilk dakikalarda zaten 2 tane net pozisyon yakaldılar... ve bizim defans neden bu kadar cabuk gol yiyor süper ligte belli bu hataları süper lig kaldırımı ? kimseyi kötülemiyorum ama istek yok gibi oynuyorlar...
    • Kansas  
    04 Aralık 2012 | 15:15
    @makedonya nickli arkadaşım belli ki yaşın 14 falan yazımından da anlaşıldığı gibi. Her şeyi , her boku hocaya atmak zorunda mısınız? 1. N'diaye dikkatli olup yememeliydi. 2. Si ise, sadece kupa maçlarında geçerli bu! Hoca oynatırsa N'diaye Ordu maçında var abicim. :)
    • zoOT  
    04 Aralık 2012 | 15:12
    bravo ertuğrul hocaya. laf atanları anlamıyorum. böylesine zorlu bir maçta bile mükemmel performans gösterdik. özellikle de tuncay o kadar süper bir performans sergiledi ki, maçı beraber izlediğim yeğenim şevk alıp futbolcu olmaya karar verdi. ertuğrul sağlam mükemmel bir hoca. aynı futbolu akhisar maçında gösterseydik maç belki de 2-2 yerine 3-3 bitecekti.
    • mususi  
    04 Aralık 2012 | 15:04
    17
    bangurayı oynatacağına oynat şu okanı bence golüde güzeldi.ben daha banguranın oyle golunu bırak sutunu bıle hatırlamıyom.....
    • paipai  
    04 Aralık 2012 | 15:03
    13
    ne kadar KENDİ MEVKİİNDE oynamasada FORSELL adına sevindim,çok genç ama yetenekli çocuk çok pişecek daha ayrıca Bursaya cok masrafıda olmadı.Bursasporlu futbolcu bilincide yerleştimi çok faydalanacagız inş
    • adıgüzel  
    04 Aralık 2012 | 15:03
    yendik ama nazilli daha güzel oynadı beyler ... ama okan ı ilk 11 her maç alması lazım bence
    • Bursasporum  
    04 Aralık 2012 | 15:03
    Bu sene yine kupaya odaklanacağız sanırım.
    • kaos  
    04 Aralık 2012 | 14:58
    forcel değil duracell miydi bu iyiymiş
    • peaces_16  
    04 Aralık 2012 | 14:55
    -2
    Ömer artık ilk yarı veya en jötü sezon sonu bırakmalı bir an kaleye döndü dedim gol atacak die kendi kalemize yaaa kaptan sen malesef bırakmalısın
    • Teksas.org  
    04 Aralık 2012 | 14:48
    Kupa maçında görülen sarı kartlar sadece kupa maçlarında geçerli.
    • makedonya  
    04 Aralık 2012 | 14:40
    -11
    Ndiaye neden oyuna sokup cıkartıyon be hoca adam kart sınırındaydi kartida gordu ordu macında yok walla brawo ertugrul brawo sana ya. Akhısar macında kart gorsun dıye uyarır adam yaa bu mactada cezası bıterdı. . Sana solucek bsy bulamıyom hoca
    • Bursasporum  
    04 Aralık 2012 | 14:26
    -3
    Tahacan pek hoş değil öyle süperlig falan olacak iş değil daha

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR