KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Muhtemel 11'imiz

22 Aralık 2012 | 09:56

18 yorum

6702 okunma

Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 17'nci haftasında yarın kendi evinde karşılaşacağı Gençlerbirliği'ni yenerek, ilk yarıyı moralle kapatmak istiyor.

N'DİAYE CEZALI, FERHAT YOK

Bursaspor'da kart cezalısı olan Alfred N'Diaye Gençlerbirliği karşılaşmasında forma giyemeycek. Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam'ın N'Diaye yerine orta sahada Musa'ya şans vermesi bekleniyor. Öte yandan yetenekli sol açık Ferhat Kiraz da dün apandist ameliyatı oldu. Ferhat, Gençlerbirliği karşılaşmasında forma giyemeyecek.

Bursaspor'un Gençlerbirliği karşılaşmasına şu 11'le çıkması bekleniyor:

"Carson- Basser, Serdar, İbrahim, Vederson, Tuncay, Belluschi, Musa, Sestak, Batalla, Pinto"

 

    • mhmtsn  
    23 Aralık 2012 | 15:16
    bhdr vederson türk :)
    • bhdr  
    23 Aralık 2012 | 00:32
    Bursasporlu Onur kadronda şimdiden 7 yabancı var o nasıl olacak :)
    • Efsane  
    22 Aralık 2012 | 23:18
    Sonsuza kadar ertugrul saglam baskası yalan
    • Bursasporlu Onur  
    22 Aralık 2012 | 23:14
    -1
    SHELTON' u alıp koy kanata uçursun... solda ferhat sağda shelton ilerdede sestak yada bitirici forvet... Adamlar buluyor aga Jamaikalı sheltonu almalıyız adam usain bolt gibi hızlı ve süper, böyle adamlara verelim parayı banguraya değil...Bide holmen olsa müthiş olur düşünsenize.. Carson Serdar İbrahim Basser Vederson Bellushi Holmen Ferhat Batalla Shelton LuaLua yada bitirici bir forvet
    • Arap İsmail  
    22 Aralık 2012 | 21:52
    http://www.penguen.com.tr/ kaldıralım ne için ıhtıyac duyuyoruz reklam ıcın para var yanı
    • kabus bulua lua lua  
    22 Aralık 2012 | 21:46
    bı tane lua lua bulamayan erturul eeeyyyyyy erturul sole karabuk temı bızden ustun yazıklar olsun erturul bı emenıke bı seltıınn bı lua lua bulamdın
    • GELMEZSENİZ GELMEYİN  
    22 Aralık 2012 | 20:58
    BursasporUMUZUN peşinden onun bunun dolduruşuna gelmeden sudan sebepler üretmeden sektirmesiz DEPLASMANLARA giden kardeşlerimize selam olsun,bu adamların elleri öpülür.Fazla naz aşık usandırırmış,kusura bakmayın ama maçlara gelmeyipte çan çan çene yapan kendilerini taraftar sananlara bir sözüm olacak sizler kabak tadı verdiğinizin farkındamısınız.?
    • ferhat  
    22 Aralık 2012 | 18:01
    Gel sen kur iiskeletini yabanci oyunculardan,biri olmadigi zaman kadronu kurama,sonrada aciklama yap herkes ikinciyari iyi takim oldugumuzu gorucek. Ati alan uskudari gecti . Ertugurul saglam sen ne yaparsin. Allah batallaya ve sonra belliscuni ya zeval vermesin ikisi olmasa valla ligten duseriz. .
    • BABADAN EMANET  
    22 Aralık 2012 | 18:01
    Ben siteye girişteki yazı hakkında yorum yapmak istiyorum.
    Ortada fol yok yumurta yok,takım iyi kötü ilk yarıyı az puan farkıyla bitirdiki ikinci yarı alınacak 3 seri galibiyet bizi zirveye oynamaya başlatacaktır,peki neden bu AÇIKLAMALAR,ligin başından beri yönetime sallamalar trübünlerin boş kalmasının yönetime kadar okadar çok sebebi varken,sen HAPI AT,ALKOLÜ ÇEK GEL MAÇA milletin karısının kızının yanında ana avrat söv,kalk bide kabadayılık yap,üstüne üstllük leş gibi içki kok bide kavga çıkart sonra nah dolar o stad,yapmayın arkadaşlar yapmayın!!!!!!!!!!!!!
    Artık bırakın bu saçma saban olayları BursasporUMUZU DESTEKLEYİN,SİLZER DAHA YEŞİLLE BEYAZI BİLMEZ İKEN BİZ STAD KAPILARINDA YATARDIK AMA HAK ETMEYEN HİÇBİR YÖNETİME VE HOCAYA SALLAMADIK,HELEKİ KLÜBÜ TARİHİ BOYUNCA İLKKEZ ŞAMPİYON YAPMIŞ BİR TOPLULUĞA HİÇ SALLAMAZDIK.........Herkeze saygılar..................
    Bu arada aklınıza yönetimin adamı gibi bir fikir gelmesin,BİZ RAHMETLİ BABAMIZDAN OLMA BursasporLUYUZ..........
    • koca dağlı  
    22 Aralık 2012 | 16:16
    Oradayız
    • Sazara  
    22 Aralık 2012 | 16:07
    Musa'nın yerine FORSELL diyorum Carson'un yerine de HARUN..En azından ciddi bir maçta değerlendirmiş oluruz her ikisini...
    • Bursasporlu Onur  
    22 Aralık 2012 | 15:21
    Bu maçıda kazanamadığımz durumda çok güzel bir orta sıra takımı oluruz...Yine biz destek vericez yine takımımızın arkasında durucaz..Ancak yine olası bir beraberlik olursa olan yine bizlere olucak..Ertuğrul efendi hazretleri sonra güzel bi açıklama daha yapıcak..Tribünleri doldurun diye eleştiriler yapıcak..Ve bizde Sen çok yaşa ertuğrul hocaaam diye devam edeceğiz..Bu böylle gelmiş böyle gider..İnşallah güzel bi gün olur yarın bizim için.
    • Efsane Bursa  
    22 Aralık 2012 | 14:22
    Yapılan yazılı açıklama tam niteliğine uygun olmuş. Yönetim her zaman "bilet fiyatları pahalı geliyor taraftar sorun ediyor" diyor fakat asıl sorun yönetimin yanlış yönlendirme ve hataları. Bu takımın taraftarını dinlemeden muhattab olmadan kafanıza göre sorunları ön plana atıp insanları yanıltmayın sevgisiz yönetim!
    • ata derviş  
    22 Aralık 2012 | 14:01
    yahu şu vederson hani sakattı. yanlıslıkla falan hakemın yuzune tukurmuyor kurtulalım şundan.
    • Okann  
    22 Aralık 2012 | 11:27
    Tuncaya kimsenin kızmasının hakkı yok.Mücadele eden bir futbolcu. Zaten yaptığı açıklamalarda da bana zaman vericem kendimi düzelticem dedi.Kondisyon eksikliği olabilir fakat 2li mücadelelere girmesi , çaba sarfetmesi bence çok iyi
    • ölümüne bursaspor  
    22 Aralık 2012 | 10:09
    takımın son haftalardaki en iyi 2 ismi yok. bakalım hocamız nasıl bir stratejiyle oynatacak takımı merak ediorum
    • paipai  
    22 Aralık 2012 | 10:07
    ndıayenın yoklugunda yerıne murat degılde musa oynarsa vallahı İNTİHAR sebebim olursun hoca :)
    • Bursaspor  
    22 Aralık 2012 | 10:06
    hiç gündemde transfer haberi yok bıraz transferlerden bahsedın kaliteli adamlar alın lütfen

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR