KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Milletimizin başı sağolsun

18 Eylül 2012 | 17:48

11 yorum

5116 okunma

Bingöl-Muş karayolunda seyir halindeki askeri konvoya, teröristler tarafından yapılan saldırıda 9 askerimizin şehit olduğunu, 61 askerimizin de yaralandığı haberini büyük üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayız.

Askerlerimiz yapılan hain saldırıyı nefretle kınıyor, şehitlerimize Allah'tan rahmet, yaralı askerlerimize acil şifalar, Türk Silahlı Kuvvetleri'ne ve şehit aileleri sabır ve başsağlığı dileriz.

TEKSAS

 

    • Green white  
    19 Eylül 2012 | 01:19
    İsim soyisim nickli kardesim inan niyetim hır gür çıksın millet galeyana gelsin değil. Ama artık sabır denen birsey kalmadı maclardan bile zevk almaz oldum. Ben manyak bir Bursasporlu olarak teksas'tan çarşıya bu konuda vatanımız için bir çağrı yapilmasini istiyorum. Vatanımız için bir kez birleşsek ne olur ki ? duy sesimi teksas duy sesimi çarşı ! Her şey vatan için
    • isim soyisim  
    19 Eylül 2012 | 00:46
    green white kardeşim sana sonuna kadar katılıyorum. Zaten öyle bölmeye çalışıyorlar bizi birde sporla, siyasetle bilmem neyle bölüyorlar. bence bu hainler dışında herkes tek yürek olmalı ;)
    • Green white  
    18 Eylül 2012 | 22:16
    Bursaspor beşiktaş - göztepe karşıyaka - fenerbahce galatasaray - trabzonspor samsunspor gibi aralarında husumet ve çekişme bulunan taraftar gurupları vatan uğruna bir günlüğüne bir araya gelerek ses getirmeli ! Neden husumet olan takımlar demeyin bu dikkat çeker ses getirir ve basimizdaki büyükler lan bunlar birleştiyse bu halkın sabri tamamen bitmiştir der belki ve birseyler yaparlar.
    • Yesil  
    18 Eylül 2012 | 21:54
    50 yasindayim boyle beceriksiz turkluklukten uzak bir hukumet gormedim
    • emre sylv  
    18 Eylül 2012 | 19:15
    yüce allah şüphesiz bu köpeklere ve buna göz yuman devlet büyüklerine hesabını en şiddetli şekilde soracak
    • Real Love  
    18 Eylül 2012 | 18:38
    YETER ARTIK İSTİFA !
    • Ünitimsah Ozan  
    18 Eylül 2012 | 18:30
    Bu kaçıncı oldu ulan kullanın kimyasal silah bebeklerini s.kin şerefsizlerin böyle giderse çok veririz daha şehit başımızdakilerin umrunda falan değil türklük askerlerin şehit olması falan ,sanaldan yazmaya devam baş sağlığı falan filan ama 20 yaşında gencecik insanlar bi hiç uğruna şehit oluyor kimsede sesini çıkarmıyor bugün haberler bile göstermedi bingöldeki kahpe olayı
    • samet  
    18 Eylül 2012 | 18:21
    Sivilleri güvenlik amaçlı tek otobüste karakollarına dağıtan zihniyeti anlam veremiyorum!!! Bu kadar olamaz, inanamıyorum!

    Terörü ve destekcilerini lanetliyor, yüce Allahın gazabının onların üzerinde olmasını diliyorum!
    Ne mutlu TÜRKÜM diyene, Ne mutu Atatürk!ü ATA'sı bilene!
    • devlet uyuyor aloo!  
    18 Eylül 2012 | 18:20
    3 günde 18 şehit çıt çıkmıyor böyle gidersede çok şehit vericez başımızdakiler yüzünden ulan kaldırın madem askerliği bişeyler yapın profesyoneller olsun asker bu ne mk böyle hergün şehit haberi alıştırdılar milleti en çokta ona yanıyorum
    • Teksas_nl  
    18 Eylül 2012 | 18:10
    10
    sçayım sizin ustalık döneminize, memleketi Irak'a döndürdünüz, ne orduda haysiyet bıraktınız ne devlette
    • kadir  
    18 Eylül 2012 | 18:00
    bu ne ohal ilan edilsin.
    misket mermisi ve kimyasal, biyolojik silahlarda dahil olmak üzere her türlü silah kullanılsın. suları zehirlensin. bölge ancak o zaman temizlenir.
    suriye ve ırağa savaş açsak bu kadar şehit vermeyiz.

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR