KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Mersin deplasmanı biletleri

10 Nisan 2013 | 09:53

32 yorum

14608 okunma

Takımımızın, 13.04.2013 Cumartesi günü saat 16:00'da Mersin İdman Yurdu ile deplasmanda oynayacağı Spor Toto Süper Lig karşılaşmasının biletleri yarın satışa çıkıyor.

Taraftarlarımız biletlerini ticketturk.com internet sitesi üzerinden ve maç günü stadyum gişelerinden temin edebilirler.

Taraftarlarımıza ayrılan biletler 5 TL'den satışa sunulacak.

Şehir dışında bulunan taraftarlarımız herhangi bir Biletix satış noktasından biletlerini temin edebilirler.

Yarın satışa sunulacak maçın bilet fiyatları:

Kuzey ve Güney kale arkası
Maraton tribünü 10 TL
Batı A-B tribünü 30 TL
VIP A-C tribünü 40 TL
VIP B tribünü 50 TL

 Teksas.org

    • teksas_bbb  
    13 Nisan 2013 | 10:22
    Mersine 2 saat kaldi. Saldiracak buyursun gelsin
    • gemlikliler2  
    13 Nisan 2013 | 06:58
    hadee gelınn artık su mersınee ınletelımmm bunlarıı ayrıca bn mersınde yasıyorum hıc bır provekotor yok yok Kürt salıdrcakmıs yok Kürt şehrıymıss bız nerde yasıoz amk GüzeL MERSİNNNN Ben 15 yıl Bursada yasadım suan ogrencıyım ama sunu soylıyım bızden nefret edıolar zaten texas her zaman kendınden nefret edenelre hakknı gosterdıı
    • teksas_bbb  
    12 Nisan 2013 | 19:34
    ankaradan geçmez bildiğim kadarıyla. 12 de çıkıcaz biz. bildiğim kadarıyla afyon üzerinden gidilecek. yanlış biliyor da olabilirim ama...
    • ali ay  
    12 Nisan 2013 | 19:32
    mersinden teksasa gelen cok var unıtımsah osmanıye ve adana turbeylerde orada olacak
    • ismail yılmaz  
    12 Nisan 2013 | 17:43
    deplasman otobusleri ankaradan gececek benide alın yahu allah allah :)
    • green holigans  
    12 Nisan 2013 | 17:04
    Mersinli bir dostun attığı mesaj; Green army

    Mersinli olarak yolda dikkat edin admin. kürtler size saldıracak bi mersinli olarak bunu söylemekten utanıyorum ama bu şehri kaybettik. Çıkan olaylar provakötürlük yapan diyarbakırlı kürt ... çocuklarından baska bise değildir. 8jk maçında Bursa ve Ankaragücü die bagırdık. Etiket etme bizi admin burası Mersin ne olur ne olmaz , gelirseniz aranıza girmeyi düşünüyorum zaten.
    • Elif A.  
    12 Nisan 2013 | 13:57
    arkadaşlar biz mersin erdemliden 5 Bursa taraftarı biletleri aldık maça gidicez :) biletler Forum durağının çaprazındaki SLAM Tekstil' de satılıyor. Fiyat 5 TL :) Bizi yalnız bırakmayın renktaşlarımm :)
    • ismail yılmaz  
    12 Nisan 2013 | 06:54
    ankaradan yaslı bir timsahı alacak deplasman otobusu varmı ?
    • texas_emre  
    11 Nisan 2013 | 19:40
    12
    Allah aşkına çoluk çocuk götürmeyin rezillik oluyor sağlam kişiler gitsin özelliklede legendli bebelere hiç tahammülüm yok
    • gemlikliler  
    11 Nisan 2013 | 13:04
    mersinden texasa gelenler var mı ? eklesın kaan yumru faceden
    • deplasmersin  
    11 Nisan 2013 | 12:00
    takımı yanlız bırakmayalım önemli bir maç kolay gözüksede zor bir maç olacaktır. mersin ile daha önce yaşanan olaylar var yani aramız limoni işi gücü olmayan gelsin bu deplasmana.. ALLAH'a emanet olun.
    • bulgaria  
    10 Nisan 2013 | 23:35
    Şu deplasmanlara boş gitmeyin bilader düşmanımız çok.
    • Real Love  
    10 Nisan 2013 | 21:38
    burdaki maca ve istanbul macına herkes geliyor hadi bakalım mersineee 300 kişi 6 otobüs hadi rehin alalım mersini
    • Crocodile  
    10 Nisan 2013 | 19:55
    Avrupali olarak size gidin, bagrin, yenin hem sahada hem tribünde, ve adamlar gibi gelin diyorum.
    • gemlikliler  
    10 Nisan 2013 | 18:54
    mersineee beklıyoruzzzz gemlıkler olarak ordayızz :D
    • GreenArmy  
    10 Nisan 2013 | 18:50
    23
    Mersinli bir dostun attığı mesaj;

    Mersinli olarak yolda dikkat edin admin. Orospu çocugu kürtler size saldıracak bi mersinli olarak bunu söylemekten utanıyorum ama bu şehri kaybettik. Çıkan olaylar provakötürlük yapan diyarbakırlı kürt orospu çocuklarından baska bise değildir. 8jk maçında Bursa ve Ankaragücü die bagırdık. Etiket etme bizi admin burası Mersin ne olur ne olmaz , gelirseniz aranıza girmeyi düşünüyorum zaten.
    • mkpaşalı  
    10 Nisan 2013 | 17:52
    pazartesi akşamki ambiyansın galibiyetimizde büyük rolü var,deplasmanlarda da ful tribün yaparsak 6da 6 yaparız.anlı şanlı TEXAS KONVOY geri gelmeli bu son 6 haftada,sonra ver elini Avrupa
    • ONURBS  
    10 Nisan 2013 | 17:22
    o kaybederiz diyen 17 kişi kim lan :D
    • okan  
    10 Nisan 2013 | 15:54
    biletleri nezaman alabilirz
    • escobar  
    10 Nisan 2013 | 15:23
    Her maça aynı ciddiyetle çıkalım 6da6 yapabiliriz.
    Mersin iyi futbol oynadı geçen hafta G.saraya karşı. ama bu direnci kırıp lehimize çevirebiliriz erken bi golle. Ben zor olsada kazanıcağımıza inanıyorum

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR