KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Küfreden taraftarlara işlem yapıldı

18 Şubat 2013 | 13:32

21 yorum

16330 okunma

Dün oynanan Spor Toto Süper Lig ve 2.Lig maçlarında küfrettikleri belirlenen 3 kişiye, '6222 Sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanunu' kapsamında işlem yapıldı.

Bursa Atatürk Stadı'nda oynanan Bursaspor-S.B.Elazığspor maçında küfrettikleri, çevresindekileri rahatsız ederek taraftarları galeyana getirdikleri iddia edilen R.K. ve B.K. ifade vermek üzere polis merkezine götürüldü.

Tribünde agresif hareketlerde bulundukları öne sürülen iki taraftar hakkında '6222 Sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanunu'na Muhalefet' suçundan işlem yapıldı.

Öte yandan İnegöl Şehir Stadı'nda İnegölspor ile Gaziosmanpaşaspor arasında oynanan Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup maçında küfrettiği belirlenen A.Y.K. isimli taraftar, polis ekiplerince yakalanarak merkeze götürüldü. A.Y.K. hakkında 'Sporda Şiddet Yasası' olarak bilinen kanun hükümlerince işlem yapıldı.

Üç taraftarla ilgili soruşturma başlatıldığı ve bu taraftarların 'spor müsabakaları seyrinden men' cezası alabilecekleri öğrenildi.

 TRT Spor

    • samo16  
    19 Şubat 2013 | 15:03
    ben sadece uclu ıcın demedım onu kufuru tamamen kaldırmak lazım ayıptır sızın hıcmı yakın cevrenızde rakıp takım taraftarı yok. ben sadece dusuncemı soyledım
    • efsane texas  
    19 Şubat 2013 | 14:07
    -1
    o küfürünü kaldırın dediğiniz yemyeşil inciler Bursasporun en efsane tezahüratlarından biridir! öyle cimbombom hom pom be-şik-taş ti-rab-zon gibi çakma değil 3lünün kralıdır!!!
    • samo16  
    19 Şubat 2013 | 13:58
    vallahı bende bu kufur konusuna karsıyım arkadaslar bız buyuk takımız dıyoruz ama kucuklerımızın anasına sovuyoruz bu ne prhız bu ne lahana...
    • green  
    19 Şubat 2013 | 12:16
    -2
    bizim tribünde edilen küfürler normal küfür deüil ki be kardeşim. bir maçta 7-8 kere hem de alakasız 3 lünün içinde insanın anasına küfür edilir mi? 15-16 yaşındaki saygı edep bilmeyen çocukları memnun etmek için yapmayalım bunu arkadaşlar bu üçlüdeki küfür kesin olarak kalkmalı. ama öyle tipler var ki adam yanındaki arkadaşının anasına küfür ediyor önemli olan bu tiplere tribünde prim yaptırılmaması.
    • Schillachi  
    19 Şubat 2013 | 09:24
    Bu ceza Sadece Bursaspor Taraftarına mı Geçerli Koca Stad'ta 3 kişimi Küfür Etti Yeter Tff Yeter 6222 Sayılı Kanun Sadece Bursaspor Taraftarına Geçerli Sanırsam !
    • serdar1963  
    18 Şubat 2013 | 20:08
    Kufur yüzünden gelen cezalar kulube değilde küfür edene gelse kaç kişi küfür eder acaba
    • batalla  
    18 Şubat 2013 | 19:39
    kimse yanlış anlamasın ama isterseniz eksileyinde ben selimin öyle büyük bi amigo oldugunu düşünmüyorum kendi gözlerimle gördüm önünde 100 kişi yarısı 15 16 yaşlarında onlara bile sözünü geçiremiyor ne zaman baksam sağa sola bağırın bağırın die sitem ediyor sitem eden amigo mu olurmuş arkadaş
    • cetin guven  
    18 Şubat 2013 | 18:34
    yeğenimle maçtaydık; "yemyeşil inciler" tezhuratından çok rahatsız oldum. hem de Elazığspor gibi husumet dahi barındırmayan bi takıma karşı. küfür tamamen bitirilmeli ama bu devlet eliyle değil kendi içimizde bitirmeliyiz. işin içine devlet zorlaması girerse ahirete kadar bitmez bu problem. devleti karşımıza almadan bu problemi bitirmenin çarelerini aramalıyız.
    • Arnavut  
    18 Şubat 2013 | 17:37
    Bi yandan doğru bi yandan yanlış.Öncelikle o stada ablalarımızın geldiğini görüyorsunuz stadda bayan taraftarlar var neden küfür ediyorsunuz ki Cehennemde Bile Seninle Teksaslılar Ne Güzel Beste hep böle küfürsüz besteler yapsalar çok güzel olucak doğru yönü buydu.Yanlış yönü ise şimdi emliyet müdürü tuttuğu takımın maçını izlerken hakem yanlış karar verince küfür ediyomu etmiyomu ? Tabikide ediyo sen orda solo yapıyon biz trübinciler koro yapıyoz.
    • yesil ve beyaz  
    18 Şubat 2013 | 17:10
    Armanın Pesinden Kosan Hic Kimse Sevdiği Takımın Ceza Almasını iStemez Seni Annem Gibi Sevdim Pankartı Bulunan Bir Stad Ta Baska Kisilerin Anasına Sövülmesi Ne Kadar Basitce Bi Durum Takımın Destege iHtiyacı Oldugu Anlarda Bile Biz Gidip Rakip Takımı Ateşlemeye Calısıyoruz Dünki Macın Son Dakikalarında Rakip Zaten Bizden Üstün Oynuyor Biz O Üstün Oynayan Takımı Ateslemek iCin Elimizden Gelen Herseyi Yapıyoruz Elazığ Kümeye De Ne Demek Arkadas Ya Mac Bitsin Dilediğin Kadar Bağır Sacma Sapan Tezahüratlar Da Bulunuyoruz Takıma Faydasi Olacak Hic Bir Etkileyici Tezahüratı Seslenmiyoruz Sanırım Teksas Tribünü Kendilerini Takımın Önünde Görüyo...
    • SemihY  
    18 Şubat 2013 | 17:08
    23
    Tezahuratlarda küfür kalkmalı. Bize yakışmıyor.
    • serdar1963  
    18 Şubat 2013 | 16:24
    -2
    Bence yemyeşil inciler tezahürati artik bırakılmalı insan olanın yüzü kızarır bu tezahürati yaparken. Ayrıca turbunde kavga çıkaranlara sahip çıkmak Bursaspora ve gerçek Bursasporlulara ihanettir
    • teXasmumu  
    18 Şubat 2013 | 16:23
    23
    kfür ediliyo diye içeri mi alınırmış yeri geliyo 25 bin kişi küfür ediyoruz e hadi atsınlar içeri 25 bin kişiyide...
    • Birisi  
    18 Şubat 2013 | 16:22
    11
    Dışarda söv sıkıntı yok statta söv ceza verilir.Madem küfürden arınmak maksat dışardada uygulayında görelim.
    • can  
    18 Şubat 2013 | 16:19
    12
    3 ıstanbul takımı ceza almazmı almaz....ayrıcalıklı mı onlar tabıııı
    • ÖZGÜR  
    18 Şubat 2013 | 15:02
    24
    MEŞALE YAKMAKTAN 7 AYDIR STATTA MAÇ İZLEYEMEYEN BİRİ OLARAK HERKESE TAVSİYEM 6222 KANUNU MUTLAKA OKUMALARI , SEYİRCİLERE ÇOK ZORLUK ÇIKARTACAK MADDELERLE DOLU VE BİZLER BUNLARI İYİCE BİLMİYORUZ.
    • bursa16  
    18 Şubat 2013 | 14:58
    -31
    selim abinin bir lafı vardı mayasız ekmek küfürsüz tribün olmaz
    • texas16  
    18 Şubat 2013 | 14:51
    21
    bu spor yasası sadece Bursaspor taraftarına zaten galatasaray maçında ultraaslan meşale yaktı bi tanesi bile alınmadı ama Bursa taraftarını ufak bi küfür olayında direk alıyorlar yeter demirören yeterrrrrr
    • texas0616  
    18 Şubat 2013 | 14:50
    19
    kabak kimin başına patladı acaba böyle yıldırabilceklerini sanıyolar tribüncüleri
    • bursatexas  
    18 Şubat 2013 | 13:52
    Küfürsüz maç mı olur

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR