KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Körüstan yönetimi enkaz bıraktı

29 Nisan 2014 | 09:28

23 yorum

8228 okunma

Erkan Körüstan başkanlığındaki Bursaspor, 11 aylık süreçte sportif hiçbir başarı alamazken, Avrupa'ya çıkma geleneğini de bitirdi.Bu dönemde bankadan kredi çekildi, TFF'den gelecek sezona mahsuben para alındı ve transferde uçuk paralar harcandı.

Bursaspor'da gözler mayısta yapılacak Olağanüstü genel kurula çevrilirken, aday olacakları sıkıntılı bir süreç bekliyor. Erkan Körüstan yönetimindeki Bursaspor, sportif anlamda hiçbir başarı gösteremezken, geleceği de adeta ipotek altına aldı. Sezon başında Sportif Koordinatör Barış Güçlü'ye adeta mahkum olan Yeşil Beyazlılar, pahalı ve yaşlı oyuncuları transfer etti. Timsah ayrıca bu futbolcularla uzun vadeli sözleşmeler yaparak gelecek yönetimleri de zor durumda bıraktı.

GELECEĞİN PARASI HARCANDI

Sezon arası transfer döneminde kaynak yaratamayan ve kulübün kasasını da boşaltan Bursaspor yönetimi, Türkiye Futbol Federasyonu'ndan gelecek sezona mahsuben para çekti. Bunun yanı sıra Körüstan yönetimi bankadan da kredi çekerek geleceğin parasını harcamaya devam etti. Bu kadar para harcanmasına karşın sportif anlamda son yılların en kötü sezonunu geçiren Timsah, yaptığı transferlerle de umut vermedi. Devre arasında kadroya katılan 9 futbolcudan sadece Fernandao katkıda bulunabildi.

 Hakimiyet Gazetesi

    • Yesil Bursali  
    01 Mayıs 2014 | 21:50
    Gecen sene bu pisligi yapacagini bas bas bagirdim ben,. küfür yedim alin size. kasasinda 30 milyon nakit bulunan bir kulüp girtlaga kadar borca sokuldu.hatayi bir kere yapana essek denir, iki kere yapana esseoglu essek. Sizi uyardik. Bursayi rezil eden birini gene baskan sectiniz!
    • bursasporum  
    30 Nisan 2014 | 18:08
    Erkan korustan : enkaz birakmak bizim isimiz ridvan ...
    Ridvan sen : serefe baskanim ...
    • adalet  
    30 Nisan 2014 | 17:14
    Kongrede bu yonetimi rezil etcez bundan supeniz olmasin bide bu sukru sankayayi istifaya cagircaz buda biline yureginiz varsa kongreye gelin adi kopekler istanbul yalakalari Bursayi sattiniz lan
    • Green white  
    30 Nisan 2014 | 16:35
    Cmlcşkn. Bilader öyle bir yazmışsın ki bende yazayım dedim.

    Taraftarın gözü çıktı
    Taraftar hiç olmadığı kadar rezil oldu
    Galatasaray 6-0
    Galatasaray 5-2
    Beşiktaşı yenemedik
    Fenerbahçeyi yenemedik
    Batalla gitti
    Lig gitti
    Avrupa gitti
    Türkiye kupası gitti
    Yönetim taraftarı Hakkında suç duyurusunda bulundu
    Başkan tribün liderine tekme attı
    Yönetim takımın ceza alması için tff ile işbirliği yaptı

    Aklıma gelen bunlar sadece

    Ulan bu taraftar bütün bunlara dua edin bu kadar sabretti, siz neden bahsediyorsunuz..

    Taraftarın tek suçu var oda sahaya atlayıp futbolcusundan yönetimine hepsini teker teker dövmemesi
    • gürsu  
    30 Nisan 2014 | 08:59
    abi tipe bakıyon zaten ne olduğunu anlıyorsun uzun uzun yazmanın anlamı yok
    • Ahmet Saka  
    29 Nisan 2014 | 23:16
    Yeni yönetimden,
    Yapılan hataların hesabının sorulmasını ve
    Özellikle M. Süha Sidal'ı geri getirilmesini istiyoruz...
    • cinaralti  
    29 Nisan 2014 | 23:03
    CMLCSKN) aaa bizim tarafdarimiz suden cikmis
    ak kasik gibidir;
    • cmlcşkn  
    29 Nisan 2014 | 19:47
    -15
    Tek Mükemmel olan taraftardı değil mi? bu adam Türkiye kupasınI aldıracaktı bize, hakem yüzünden finale çıkamadık. O Kadar para cezasını da bu adam kendi aldı zaten kimsenin sucu yoktu , maç kapatma cezaları da bu adamın yüzündendi zaten taraftarın oyuncuların hiç sucu yok. Tek suçlu Başkan Körüstan dı zaten. Taraftar 10 numaraydı.Alkışlıyorum buradan bu taraftarı bu klübe kim gelirse gelsin kardeşim barınamaz.Ertugrul ertugrul diyorsunuz onuda siz gönderdiniz. He pardon istifa etmişti değil mi Ertuğrul doğru bunda da taraftarın hiç sucu yok.Bursaspor TARAFTARI NEYMİŞ BE KARDEŞİM 4-4LÜK TARAFTARMIŞIZDA HABERİM YOKMUŞ BRAVO BİZE..
    • mehmet34  
    29 Nisan 2014 | 17:34
    Divan ne işe yarıyor hiç hesap sorulmadan gidecek mi bu adam şenkaya istifa !
    • bursasporum  
    29 Nisan 2014 | 13:51
    15
    Ertugrul saglam ergic is birligi baskanda sampion yonetim ve gerçek Bursasporlu bir insan birde geri dondumu batallammm eyvaaaahhhh eyvaaahhhhh sigmiyoruuuzz yinee stadyumlaraaaaa !
    • ölümüne bursaspo  
    29 Nisan 2014 | 13:05
    15
    çatır çatır hesabını vereceksin körüstan efendi. taraftar olarak bizler de dava açalım.
    • MERCAN  
    29 Nisan 2014 | 13:00
    30
    Batalla geri gelsin
    Ertuğrul geri gelsin
    Başkanlık koltuğunada rahmetlinin mezar taşını koyun
    Şampiyonluğa oynarız
    • ahmet_1682  
    29 Nisan 2014 | 12:18
    13
    vizyonu ve misyonu olan, dik duran, zorluklara göğüs geren, ufku geniş ve bana göre de en önemlisi taraftarı seven, kollayan, küstürmeyen, transferde nokta atışı yapıp kaliteli transferleri yapabilecek bir başkan istiyorum.
    • Ozan Oyunbozan  
    29 Nisan 2014 | 12:16
    11
    Futboldan anlamayan bir avuç fabrikatörü bir araya toplayıp eline takım verirsen olacağı budur. Önce halı saha takımı yönetmekle başlasalardı da bi kaç şey öğrenselerdi, ya da en azından bi football manager oynayıp gelselerdi diyecem ama yok. Fosil Frey ile 2016 ya kdr sözleşme yapan zihinden güzel ürün çıkmaz ne yaparsan yap.
    • özgünn  
    29 Nisan 2014 | 12:12
    genel kurulda hesapları ve yönetimi ibra etmeyelim ki yeni yönetim gelince bunlara dava açabilsin. bütün zararı karşılasın
    • Eski tsc...  
    29 Nisan 2014 | 12:00
    Şimdi çatı katında inziva vakti
    Nerede aranacak haklının hakkı....düştüysek kalkarız daha ölmedik ya....BAZEN YERI GELIR BIR ŞARKI SÖZÜ SAYFALARCA YAZSAN BU KADAR ANLATAMAZ...Allah belanızı versin yönetim!!!
    • özgünn  
    29 Nisan 2014 | 11:59
    13
    allahından bul körüstan
    • Hooligans16  
    29 Nisan 2014 | 11:29
    12
    Erkan,fabrikasini satar oder borclari.Kongrede aday olunca demistiya"BursasporU DAIMA ILERI GOTURECEGIZ"diye.Hesap tersine dondu.Ters yone girdi devamli geri geri gittik.Erkan hangi vicdanla bu saatten sonra BursaMIZIN ekmegini yiyip nasil suyunu icecek cok merak ediyorum.
    • Yeşil-Beyaz  
    29 Nisan 2014 | 10:15
    Ulan Bursahakimiyet yönetimi devirdin hala karalama yapıyon.
    Senin patronun bi kuruş kattı mı acaba Bursa Spor'a.
    Bursa spor'un sırtından en fazla para kazanan Bursa medyasıdır ama ne Olay nede Bursahakimiyet patronları Bursa Spor için kılını kımıldatmaz.
    Örnek: Olay gazetesi en yüksek trajını Bursa Sampiyon olduğu gün yapmıştır (17 Mayıs 2010) her iki kanalda pazartesi akşamları Bursa Spor üzerinden Bursa 'da reyting almaktadırlar gel gelelim basın mensubu spor yazarı arkadaşlar patronlarından korkusuna tüm Bursa sanayisini yeri geldiğinde taraftarı, teknik drektörü, yönetimi en ağar şekilde eleştirir ama kendi patronuna yani Bursa nın en zengin 2 şahsına (Çağlar ve Sönmez) bir çift laf diyemez. satılık kalemlere selam olsun bu yazdıklarımıda konuşsunlar Markaj da Finalde.
    • mususi  
    29 Nisan 2014 | 09:58
    kulubu bagimsiz denetim sirketi (KPMG) denetleyecek dediklerinde kurumsallasiyoruz diye sevinen saftirikler vardi. Sahi ne oldu onlara? Burda onlarin yorumlarindan gecilmiyordu.

    Biz demedik mi o gunlerde sen abuk sabuk para harcarsan denetim sirketi ne yapsin diye? Yemedigimiz laf kalmamisti. Ne oldu sevgili tek hucreliler? 5 liralik kombineyle odersiniz borclari umarim.

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR