KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

"Korkunuz yoksa tribünden izlersiniz"

15 Aralık 2015 | 17:10

56 yorum

19210 okunma

Bursaspor Kulübü Olağan Genel Kurulunda Recep Bölükbaşı ile yarışan Timur Noyan bir açıklama yaptı.

Liderlik vasıflarından yoksun bir yönetim ve neticesinde kaçınılmaz sonuç, tabii ki başarısızlık...

Hal böyle iken bu başarısızlığı muhalif kişilere, taraftara ve bizlere fatura etmek zeki bir manevra gibi görünse de aslında bir akıl tutulması ve kapasitesizliğin son örneğidir.

Son kongreyi kaybetmenin öfkesiyle, teknik direktörden futbolculara Bursaspor'un gerçek sahibi taraftarlarımızdan şehrimizin önde gelenlerine, basına hatta kendi yönetimlerinde ki istifa eden kişilere kadar birçok kesimi mevcut yönetime karşı kışkırtıp takımı bu hale biz düşürmüşüz.

Bu asılsız hayal ürünü hedef çarpıtmalar karşısında açıklama yapma gereği duyduk; Mevcut başkan ve yönetimi, gündemi değiştirmeye çalışarak dikkatleri başka yöne çekerek bu işten kurtulabileceğini düşünüyorlarsa çok yanılıyorlar, bu davranış muhataplarını aptal yerine koymayı ifade eder ki bu da büyük Bursaspor camiasına yapılmış ciddi bir hakaret, gerçek bir saygısızlıktır.

Biz kongre sonunda amacımızın Bursaspor'un kazanması olduğunu ve her zaman yanlarında olduğumuzu belirtmiştik ama arkadaşlarımız bu talihsiz açıklamaları herhalde Bursaspor'umuzu bu hale düşürmenin korkusu ile ve panikle kaleme almışlardır.

Hesap sormak suç mudur?

Şimdi hesap sorulmayacak da ne zaman sorulacak, "Provokatör" olarak adlandırdıkları kişiler takımımız için derin kaygı duyan taraftarlarımızdır, onlardan takımın içinde bulunduğu durum karşısında hala sizi alkışlamalarını beklemek de bir hayaldir.

Sorumluluğu üzerine almamak ve hedef göstermek de kaygılar ve duyumlar konusunda ne kadar haklı olunduğunun açık göstergesidir. Bütün camia konuya zaten vakıftır, günlerdir her mecradan taraf kalemşorların adımıza tekrar yürütmeye başladığı algı operasyonunu da ne kadar korktuklarının açık göstergesidir.

Bursaspor'umuzun geleceğini karartan tabirinizi de kongrede ki geleceği aydınlatacak vaatlerinizde aramanızı öneririz.

Bursaspor'umuzun geleceğini karartan bizler değil yönetiminde olan, karar alan sizlersiniz... Başkan ve yönetimini, bizleri ve taraftarımızı suçlayan açıklamalarından dolayı kınıyor ve yapılan bu iftiraları asla kabul etmiyoruz.

Hesap vermesi gereken bizler değil sizlersiniz... Kendinizi aklamanın yolu olarak basının önüne çıkmadan basın açıklamaları yaparak değil, olağanüstü genel kurula giderek aklanmanızı tavsiye ederiz.

Seçilmiş olan sizlersiniz, sorumlu olan sizlersiniz...

Bursaspor'umuzun bu zor günlerinde de eğer bir korkunuz yoksa maçları evinizden değil tribünden izlersiniz.

Değerli Bursasporlular makamlar geçici değerler kalıcıdır...

Biz Bursaspor sevdalıları olarak hepimiz tek vücut olup kulübümüze bu zor günlerde destek olmalıyız.

Bizler kulübümüzün herhangi bir şekilde kötü lanse edilmesi veya iyi yönetilememesi beklentisi içinde olacak ve bu durumdan keyif alacak insanlar değiliz, istendiği her noktada elimizden gelen her şeyi yapmaya devam edeceğiz.

Gerçek Bursasporlu olmak sadece Bursasporluyum demekle olmuyor maalesef, menfaatsiz Bursaspor için çalışarak Bursaspor'un menfaatine hizmet etmekle oluyor kamuoyuna saygı ile duyurulur.

Saygılarımızla,
TİMUR NOYAN VE EKİBİ

 Bursa.com

    • 1616161616  
    18 Aralık 2015 | 11:45
    Timsah arena acilisinda saldirganlik yapmadan hatta belki de kufursuz cok guzel tepkimizi ortaya koyabiliriz, ama kesin kesin kesin koymamiz lazim. Yoksa ``tabelayla`` teksas olunuyorsa isler daha da zor olur.
    • ınegol burdaaaa  
    16 Aralık 2015 | 23:11
    tımsah arenayada gelemezler
    • Tsc  
    16 Aralık 2015 | 16:14
    -27
    Evet koltuk sevdalıları takımı bu hale düşüşü.noyan.taraftarı kiskirttiniz ,ertugrulu geldiği günden beri istemediniz.,yönetimin hiçbir suçu yok. Adammi çıkıp top oyuncak.kimi istediyseniz getirdi. Adamlarida zorla satmadı ,kendileri gitti.
    • wearethebest  
    16 Aralık 2015 | 12:32
    18
    Sayin Timur bey ne guzel ozetlemis. Buyrun sayin mevcut Bursaspor yoneticeleri tribune buyrun. Gercek taraftarsaniz maclari birlikte izleyelim.VIP den mac izlemekle normal tribun arasindaki farki gorun.tabiki korkunuz yoksa. Degerini bulan herkesi satarim mantigi ticarette olabilir Bursaspor sizin ticarethaneniz degildir. Gecen seneden elimizde bi sen kaldin kendinide sat bitsin bu is... Kume dusersek Buralarda durma baskan.
    • BursaAsigi  
    16 Aralık 2015 | 11:31
    12
    Hala fb gs bjk diyosunuz ulan bu takimin basina ERTUGRUL SAGLAM nerden geldi hangi kulupten geldi 3 gunde 2 basariyla unuttunuz herseyi geciceksiniz 3 5 büyüğünü bana ne yarari olur onu dusuncez boyle kisitli dar dusunceli insanlar yuzunden bu tribün bu stad bos bu takim bu halde sizin gibi dengesiz cahiller yuzunden
    • 7YoL  
    16 Aralık 2015 | 09:49
    28
    Yapılan açıklamayı okudum çok yerli bi açıklama ve tutarlı olmuş. Gerçek bi cesaret örneği gibi duruyor!!!

    Yazılan yorumları okudum Taraf olanlar var olmayanlar var, art niyetle yazıp milleti yazdıklarından ötürü galeyana getireni var, içinden gelerek yazıp kendi düşüncesini aktaran var!!!

    Bizde herşey var , var da bi kardeşimizin yazığına cevaben ''Bursa'da hiç mi zengin adam yok, vasıflı, yöneticilik tecrübesi üst düzey vs..'' yazmış...

    Var kardeşim o dediğinden de var, ama yürekleri yok, Kulübe bakıp o kdr borcun altına girecek altından kalkarım diyecek bi kimse yok!!!

    Daha çok şahsi borcu varsa kulübe başkan olayım toparlarım diyen , kulübü çıkar kapısı gören yetim hakkı yiyen şerefsizler çok!!!

    Herkesin bi görüşü var herkesin bi düşündüğü yönetici adayı var,

    Bölükbaşı gitsin kardeşim bu adamı savunmanın bi manası yok hiç bi şekilde hemide, Başka adayların gerçekçiliğini görmek lazım gerçekten dediklerini yapabilme gücünü sorgulamak lazım,

    He bide o stadın açılacağınada inanmıyorum kardeşim ben nerde örnekteki stad nerde şimdiki stad!!!

    bu yüzden taraftalar olarak kendi aramızda elbet görüşlerimizin ayrılığı olacak, elbet çatışıcas fikir olarak !!! Ellerine baktığında parmaklarının bi tanesi bile birbirine benzemediği gibi her düşüncesinde hem fikir olmayı beklemekte ahmaklık,

    Kendi içimizde toparlanırsak taraftar olarak camiayı da belki ayaklandırırız ve bu yönetimi el birliğiyle göndeririz, Ama burdaki her yoruma bi şekilde cvp verilmeye kalkışsak inanın buna kimse ömrü yetmez düzelmez hiçbişey ,

    Taraftara çağrı yapalım yönetimden önce !!!

    ''Birlik olunmadan, Düzen sağlanmaz '' çünkü tek başımıza yapabileceğimiz sadece ses çıkarmak olacaktır, ama birlik olursak Her bastığımıda ''AYAK SESİMİZİDE'' duyururuz!!!

    Bu yazıyı bazılarınız okuyacak bazılarınız okumayacak , saygı duyan olacak yada olmayacak ''+, - '' hiç önemli değil kimseyide yargılamıyorum ama SADECE TEK Bursaspor VARKEN TARAFTAR OLARAK BÖLÜNÜRSEK, yararımızdan daha çok zararımız olacak, Yandaşlığa gerek yok kimsenin kılıcını sallamayada gerek yok...
    • inadına texas  
    16 Aralık 2015 | 09:06
    -1
    Bırakın bu saçma sapan işleri.severiz sevmeyiz o ayrı bişey.ama noyan geldiği zaman bu kulübün kapısından içeri antrenmanlarını bile izlemeye giremezsiniz.tanımadan bilmeden hele hele yanındaki yamyamları bilmeden boş boş konuşmayın.geldiği zaman 300 milyon borç olur,gittiği ertesi sene de küme düşeriz.Bölükbaşı nı korumuyorum.ama hoca dediler hoca da gitti.demek ki hocadan deil topçulardanmış.ayağını denk alacaklar.aziz yıldırım gibi oynamayanı sileceksin,bi daha da aldırmayacaksın kadroya.sevmem etmem başkanı ama siz böle yaptıkça daha da çok hırs yaptığına eminim.bırakmaz yani.şu imza meselesine de gelince.ben daha Bursa da 1300 tane insanın notere gidipte onaylı istifa dilekçesi vereceğini tahmin etmiyorum.armut misali ağzımıza düçmesini bekliyoruz.yani herşeyi ayağımıza bekliyoruz.onun için böle klavyeden yazmayla bi cacık olsaydı mesut mestan elli kere başkan olmuştu...
    • Bursa yunus  
    16 Aralık 2015 | 08:42
    13
    Timur noyana Bursasporlu değil diyen kardeşler varmı bi bildiğiniz akıl okumayı falanmı öğrendiniz yoksa biz recebe hırsız diyoruz ama sedat berisa transferi aşikar yaptığı hırsızlıktır her şey açık oğlunun arkadaşını yıldız diye getirdi hiç oynamadan geri yolladı hırsızı savunanlar bunu açıklayın bu adam hapse girecek savcılığa suç duyurusunda bulunucan bu adamın dokunulmazlığı yok şu anda hırsızlığı ortaya çıkarılabilir imkanı olan savcılığa gitsin hapisten yönetir takımı
    • GökhanMert  
    16 Aralık 2015 | 08:20
    -15
    emre teksas asıl sen kaç para aldın be valla Başkanın yerinde olsam seni mahkemelerde süründürürüm kardeşim çok şükür karekterim var sadece bu kadar sadece yazmak için yazmıyorum varmı inadına Başkan Bölükbaşı varmı bi diyecegin kardeşiiiiiim
    • Bu Ne iş  
    16 Aralık 2015 | 08:07
    Bir Sürü dernek var
    Birsürü taraftar grubu var
    Hepsi diyor recep istifa tamamda bu sadece Sözle olmaz ki. Kimsede icraat yok
    Pazartesi açılışa gidilecekti?
    Gidilecekse protesto için hazırlık yapıldımı?
    Bu protesto barbarca ve küfür edilmemesi gereken bir şey olduğu insanlara anlatılacak mı ?
    Protestonun tüm ülkede ve Tayyip beyde ilgi uyandırması için mizahi animasyon varmı?
    Eeee hiç bir çalışma yapma . Nasıl kurtulacak bu klüp ? Eğer taraftar grupları pazartesi adam gibi bir organizasyon yapıp tüm insanları etkili bir biçimde yönlendirmezse . Receplere birlikte tirübün ve taraftar derneklerinin Başlarında istifa etsin.
    Bu işi medeni , küfürsüz., kavgasız bir biçimde organize ederlerse emin olun taraftar yeniden küllerinden doğar
    Eyyy Teksas işte sana çok güzel bir fırsat
    Yap güzel bir organizasyon .. Güzel günler seni bekliyor
    • Israr etme  
    16 Aralık 2015 | 06:35
    10
    Aga ben bakmam takımına ben Bursa ya katkı yapıyor mu iyi topçu alıyor mu ona bakarım kim bilir belki bu adamla uefa kupasını alırız adam dünya da tanınmış is adamı He ayrıca gs li olsaydı gider gs nin geçen seçiminde aday olurdu al mesela Bursalı gs başkanı da çıkmıştı Özhan Canaydın adama iftira atmayın bu adam bu takımı hem adam eder hem de şahlandirir
    • Israr etme  
    16 Aralık 2015 | 06:27
    Biraz akilli olun sayın cumhurbaşkanımız onünde protesto edersek sorar ne oluyor belki de cumhurbaşkanı ikna eder istifa etmesi için o yüzden gidilmeli
    • tankut  
    16 Aralık 2015 | 02:43
    eksici gerzekler zamanında bölükbaşını seçen gerzeklerin aynısı ne değişti yine eksiledikleri adamların sözleri gerçek olacak ptt değil amatöre kadar düşeriz.gelinen nokta haktır.
    • BayBursaspor  
    16 Aralık 2015 | 01:56
    -16
    kimse kusura bakmasın T.Noyan Bursaspor başkanlığı yapacak kapasitede bir adam değil. Stad açılışına da gideceğim. bundan 10 yıl sonra çocuğuma anlatırım bu stadyumun açılışında vardım yönetime sövüyordum diye. Gitmemek kendimizi cezalandırmaktır.
    • Harbi timsah  
    16 Aralık 2015 | 01:13
    Eğer Teksas bu Açılışta gereğini yapmaz ise
    Yazıklar olsun ve de artık tirübünüm demesin
    Gereği ise kaba kuvvet değil mizahi ve düşündürücü pankartlar
    Cumhurbaşkanı oradayken bundan iyi fırsat yok
    3 recep bir arada ne dilek tutsan gerçek olur
    • fuat  
    16 Aralık 2015 | 00:23
    az bıle soylemiş kulubun 400 milyon borcu var bu takım bu hafta da yenılırse kume dusme potasına gırıyor sıralamada bu bıle yeter bu taraftarın ıstıfa etmesını ıstemesı ıcın bolukbasının ama onun korkusu varki edemıyor onca baskan geldı bu kulub cok zorluklar gordu ama hıc bırı fabrıkaları satmadı bu ne yaptı fabrıkaları sattı madem para bulacak gucun ve cevren yok ne dıye baskan oldun bu bolukbası zaten baskanmı yoksa altepemi bellı degıl
    • inegöllü  
    16 Aralık 2015 | 00:21
    Divan kurulunu ve tirübün liderlerini allaha havale ediyorum.satılmışlar.
    • Gerçek bursalı  
    15 Aralık 2015 | 23:56
    Arkadaşlar sakın Pazartesi gelmem demeyin. Asıl Ogün hesap günüdür. Tüm Bursasporluların şehri müdafaa günüdür. Izin alın işten kaçın ama gelin. Sahip çıktığımızı orda tüm Türkiye'ye gösterelim belkide imza kampanyasına gerek bile kalmaz
    • Emre teksas  
    15 Aralık 2015 | 23:55
    21
    Gökhan mert kaç para aldın Ada'm olun adam bu hırsızın yaptıklarını hala Nasıl görmezden geliyorsunuz puan tablosu ortada!!!
    Aklınızı başlınıza alın !!
    ISRARLA SÖYLÜYORUM RECEP İSTİFA YALANCI BAŞKAN İSTEMİYORUZ
    • Gerçek bursalı  
    15 Aralık 2015 | 23:43
    28
    BÖLÜKBAŞI Pazartesi günü napıcaksın açılışta çok merak ediyorum. Tüm Türkiye'ye rezil olacaksın

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR