KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Hüseyin Göçek bildiğimiz gibi!

06 Şubat 2016 | 18:16

38 yorum

13232 okunma

Daha öncede defalarca Bursaspor'umuzun aleyhine verdiği kararlarla tartışma konusu olan Hüseyin Göçek, bugünde Başakşehir ile oynadığımız karşılaşmada bu kararlara yenilerini ekledi.

Necid'in ilk gördüğü sarı karta kimse anlam veremez iken, orta alanda Rotman ile girdiği hava topu mücadelesinde dirseği rakibinin yüzüne gelen Necid'e, hakem Hüseyin Göçek ikinci sarı karttan kırmızı kart gösterdi.

Teknik Direktörümüz Hamza Hamzaoğlu, Tomas Necid'in gördüğü kırmızı kart pozisyonuna itiraz ederek ceketini kulübeye fırlattı. Yaşanılan tartışmanın ardından Göçek, Hamza Hamzaoğlu'nu tribüne gönderdi. Ayrıca maçın ikinci yarısında Bekir Yılmaz'ın attığı gol ofsayt gerekçesiyle sayılmadı.

 Teksas.org

    • Arno  
    10 Şubat 2016 | 12:33
    Bu hakem her zaman bizi yaktı, yakmaya da devam ediyor, REZALETTT...
    • Ersel Yıldız  
    09 Şubat 2016 | 12:42
    Yazık lar olsun bu hakemi inatla bizim maçımıza verene adam adam da denemeye neyse şartlı çıkıyor hep aynı senaryo yu oynatıcı hiç bişey olmamış gibi utanmadan hakemi diye işine devam ediyor Allah ondan bulsun ahlaksız
    • Yahsibey  
    08 Şubat 2016 | 18:16
    Bu serefsiz hala ne yüzle Bursaya geliyor? En cok geza aldigimiz maclarimizi yöneten bu serefsiz. Bu MHK hala nasil onu Bursa ya yolluyor? Yoksa Linc edilmesinimi istiyorlar? bu 1, 2, 3, ...... 20 yi buldu. Yeter artik. Bu serefsizi istemiyoruz artik Bursada, Degil Hakem, degil Devletin bir Memuru; Onu Bursada Turist olarak bile istemiyoruzzzzzzzzz!!!!!!
    • muzo  
    08 Şubat 2016 | 15:54
    büyütülmüşler istemedikleri hakem için kıçlarını yırtıyorlar. Bu adinin bize yaptıkları belli ismi açıklandığı andan itibaren ortalığı ayağa kaldırması lazımdı yönetimin. hadi bunu yapmadın maçtan sonra kaldırın ortalığı ayağa hadi yönetim göster gücünü
    • cbg  
    08 Şubat 2016 | 14:18
    iletisim@tff.org sikayet yazin sizde
    • greenpearl  
    08 Şubat 2016 | 10:22
    Bursaspor düşmanı hakem ve ligin en kötü kalecisiyle 10 kişi kalarak başakşehirden alınan 1 puan için diğer oyuncuları tebrik etmek lazım.
    • batu  
    08 Şubat 2016 | 00:47
    Mert olan sabrımızı taşırdı. Haruna da hiç güvenmiyor yan toptan gol yemek istemiyorum. Okan Koçuk denensin ya. Bu De Gealar Curtuvalar Milanın 17 yaşındaki kalecisi kaleci mi doğdu hemen kaleye alıyorlar. Bizde içimi,zden çıkaralım be kardeşim. Senelerdir altyapıdan forvet kanat ve stoper çıkarıyoruz. Bide istisna ozan tufan var. Ama bir türlü kaleci çıkmıyor arkadaş. Bu takıma maç kurtaran kaleci lazım. Musleraya bak gs nin yarısı. KArcemaskas öyle. Boffin öyle. Yeter be kardeşim bıktım artık her gelen gol oluyor. Hüseyin Göçek Allah seninde belanı versin. Hakkım varsa helal etmiyorum sana
    • can bursalı  
    07 Şubat 2016 | 22:23
    arkadaşlar hakem camiasında Bursaspor sevilmez sevmeyenlerinin başında bu şerefsiz KÖÇEK gelir.....ancak ve ancak senin kalecinde böyle goller yedi ise oda enaz KÖÇEK kadar şerefsizdir.LÜTFEN FİZİĞİNE ALDANIP KALEYİ TESLİM ETTİĞİMİZ BU MORONUN YERİNİ HARUN ALSIN
    • Unitimsah  
    07 Şubat 2016 | 18:29
    Twitterdan sağdan soldan her türlü sosyal ortamdan merte tepki gösterilmeli artık Bursamızım topçusu harunun hakkının yenmesine göz yummayalım.
    Yazık oldu giden puanlara.
    • cevahur  
    07 Şubat 2016 | 12:39
    Bu mert daha fenerden gelirken ne halt yiyeceği belliydi. Fener boşuna mı gözden çıkarttı. Var bi hikmet denmeliydi. Türkiyenin en iyi yerli kalecileri fenerden çıktı. Bu adam neden düşünülmeden gönderildi. Bi düşünmek lazım. Denizi beğendim, ilk maç için çok iyiydi. Batalla kaldığı yerden devam. Erdem varsa rakip takım herzaman solundan oynar ve gol olur. Necip maçın içine etti. Daha maçın başından belliydi bir şey yapacağı. Gereksiz hareketler. Fatyde çok uğraştı ceza almak için. Bir sıkıntı var ama çözemedim. Cevabı yakında çıkar. Yinede bu durumda beraberlik iyiydi. Karşı taraftaki Arnavut geleceğin yıldızı olacak. Önceki gollerini görmüştüm. Girerse sıkıntı olur diyordum olduda. Bizde çekmiş yarar.
    • hosgeldinbatalla  
    07 Şubat 2016 | 10:32
    11
    hocam al şu merti kaleden. ulan zaten maçı kurtaracak bi hamlen yok, bari yapman gerekenleri yap. bi metre solundaki topa niye zıplamıyosun kardeşim. topu öyle izliceksen yedek klübesinden daha güzel izlersin geçme sen kaleye. soldan gelen her topu yedin biraz geliştir kendini be verem ettin bizi
    • greennnnn  
    07 Şubat 2016 | 01:29
    geç kalınmıŞ bir açıklama biz tarftar olarak bu adi nin maça atandıgını öğrendiğimizde fener maçı aklımıza ve gözümüzün önüne geldi maçın başında ince ince kıymaya başladı belli etti herşeyi göksel gümüşdağ başaksehir baskanı yalakası bu adam gümüşdağ da demirören in emireri e ozaman bu serfsizin atanması mantıklı değil mi?amaç belli değilmi?YÖNETİM CIKIP BİZ BU ADAMI İSTEMİYORUZ DİYECEKTİ YADA TÜM KAMOYUNUN DİKKATİNİ BU MAÇA ÇEKECEKTİ.BİZ TARFTAR OLARAK BUNLARI HESAP EDERKEN YÖNETİM NABIYOR?Mustafa Bakır
    Bursaspor Medya A.Ş'den Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesİ NERDE? İlyas Kocaefe
    Taraftarlardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesİ NERDE? Hakan Dinçtürk
    TFF, Hukuk ve İdari Yapılanmadan Sorumlu Asbaşkan NERDE? Ali Ademoğlu
    İkinci Başkan NERDE? Adem Sakarya
    Genel Sekreter NERDE? GÖzüNÜZü AçIN Bursaspor UN HAKKINI YEDİRTMEYİN !!!!
    • Tek9  
    06 Şubat 2016 | 23:59
    25
    Ya hic onay vermiyorum hic tasvip etmiyorum ama şu adamı sahaya girip Dövsek bi mac elimizden alamasalar öyle iyi bi dayak yese ne ceza alırız acaba. tribün olarak inicen dovucen bunu başka türlü olmayacak. Deliriyorum ya emek hirsizi it herif .
    • ALİ.K  
    06 Şubat 2016 | 23:57
    10
    bekirin attığı gol ofsayt değil tamam ofsaytmiş 26 cm ama top rakipten geliyor ofsayt olamaz gene hakemler gene beraberlik Bursa hepinizle başa çıkıcak sercan neden kırmızı kart gördü hüseyin ne oldu şimdide gençlereme yardım edeceksin çoktan yardım ettin bir daha Bursaya gelme istanbulun köpeği HÜSEYİN GÖÇEK
    • erenn16  
    06 Şubat 2016 | 23:45
    34
    Ya birader şu koltukların üzerine çıkmayın gözünüzü seveyim. Koltuklar zaten katlanıyor, beton zemin oldukça geniş. Betonda zıpla, ayakta dur neyine yetmiyor. Hem koltuğa zarar veriyorsun, hem de zıplarken koltuk kapanabildiğinden tehlikeli. Betonda kalın betonda. Bir de Hüseyin Göçek'in amk oç
    • 1nail6  
    06 Şubat 2016 | 23:37
    Maratonda şansal büyük a soyledi maç sonu sercana da kırmızı kart vermiş göçük
    • Pelikan  
    06 Şubat 2016 | 23:22
    O değilse Nasıl paslar atıyor yine hey gidi Battalgazi oynadın yine sana bravo benden ara pas gördü gözümüz ....Sercan 1 tık daha koydu sana da bravo kardeşim ...dönüşün muhteşem olsun başarılar hepinize ....koyduğunuz alın teri için teşekkürler iyi ki varsınız ...mert bugün anormal kötüydün acayip hemde o bisiklet vuruşunu içeri Alman kötü oldu 2-0 dan kritik bi yere girdi bi anda ...herseye rağmen güzeldi beyler.....taraftar sizin galibiyet istediğiniz için maça gelir amed maçı gibi uyuyun diye değil ....hakem sana son sözüm necid e gösterdiğin ilk kartı ben hala anlamadım bu Ada'm sana küfür mü etti ki etse direk atman lazım ...bir şehrin mutluluğunu çaldın Hakkı'm haram olsun bilerek yaptıysan ....yazık sana
    • BayBursaspor  
    06 Şubat 2016 | 22:07
    17
    Neyse önümüze bakmaktan başka çare yok. Takım iyidi 11 kişi oynasaydık elek gibi delerdik başşşakşehiri.
    • karincalı  
    06 Şubat 2016 | 21:59
    -6
    Serdar Aziz'e ne demeli arkadaşlar, Trabzon maçını tek başına döndüren adam amed maçına başım dönüyor diye çıkmıyor, takım eksilince sakatım diye maçtan çıkıyor, iyi bir Serdar'ı kimse göndermez diye ayak mı yapıyor diye düşünüyorum.
    • cinaralti16  
    06 Şubat 2016 | 21:52
    COK COK ACELE BI KALECIYE ihdiyac var yaziklar olsun sana mert sana ne kadarda guvenmisdim hic ustde koymuyor geri geri gidiyorsun o ne halin gozlerin icine kacmis resmen uyuyorsun kalede surat sapsari ne kullaniyorsun senden iyice supelenmeye basladim bizim bilmedigimiz
    bi hasdaliginmi var SENIN ?

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR