KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Hurşut'u kaçırdık!

26 Temmuz 2013 | 13:05

68 yorum

16745 okunma

Bursaspor'un uzun süredir gündeminde olan Hurşut Meriç, Çaykur Rizespor ile 3 yıllık sözleşme imzaladı.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor, dün anlaşmaya vardığı Gençlerbirliği'nden Hurşut Meriç ile bugün 3 yıllık anlaşma imzaladı.

 

    • Bucali  
    27 Temmuz 2013 | 11:54
    Hay allah belanızı vermeye sizin..yok baba ya biz kanser olmaya devam ederiz bu sene de..futboldan anlamayanları oturtursak koltuğa..kafayı yicem ya valla sıyırdım ya..
    • Timsah Arena !  
    27 Temmuz 2013 | 05:39
    Şampiyon diye para var diye övündüğümüz Bursaspor rize gibi takıma oyuncu kaptırıyor,hayır olsun bakalım...
    • hüseyin+  
    27 Temmuz 2013 | 04:19
    semih 99 yılından beri şikebahçede.. ve ne hikmetse febe'ye giden futbolcu çirkef aksi terbiyesiz bir şey oluveriyor : lugano,volkan,bilica,emre,baroni, kariyerinde hiç kırmızı kart yemeyip fenerde kısa sürede içinde iki tane yiyen meireles gibi. o yüzden semih'in Bursasporumla anılmasından hiç hoşnut değilim fb den alacağına, hiç alınmaması taraftarıyım.
    • serkan bursa  
    27 Temmuz 2013 | 00:02
    -1
    ayrıca recep günayı beyenmeyen her fırsatta eleştiren radikali büyüttü.yedi içti diye eleştren teksaslılara soruyorum.yüksel çolak ne işi var yönetimde.ha recep günay ha yüksel çolak.yüksel yönetici olabiliyorda recep başkan olunca neden suç ??
    • adıgüzel  
    26 Temmuz 2013 | 23:57
    -2
    zaten tipini beyenmemiştim :)
    • serkan bursa  
    26 Temmuz 2013 | 23:56
    sür eşşeği niğdeye diye bir laf var.bu haberden sonra herkesin aklına gelmiştir.yahu yönetici olmak başşkan olmak gururla bu oyunculara bonservis ücreti vermeden aldık demek mi ? kabul kurnaz olmak gerek bonservisi bizim tabirimizle tost parasını ödememek var ama genelde bonservissiz adamlar "adam değil" yani kaliteli futbolcu değil.uyanın be ey ahali büyük başkan dediğiniz adam bizi ptt den çıkaramayan adam değilmi.ptt den çıkaramayan adam mı bizi tekrar şampiyon yapacak sorarım size.beleşe oyuncu arasınlar.ulan sokaktaki simitçide yapar bunu araştır bak piyasaya bonservisi elinde olan topa vurmayı bilen adamları al.
    • tmsh  
    26 Temmuz 2013 | 21:32
    holmen gelirmi
    • Supperts Clup  
    26 Temmuz 2013 | 21:13
    #okanBursa senin içine galatasaray kaçmış galiba .
    • Idealtepe 16  
    26 Temmuz 2013 | 20:53
    -1
    Hursut gelmis 30 yasina bu saatten sonra ne hedef ne vizyon bekliyorsunuz adamdan.  Elbetteki paraya gidecek adam. Tersi bir ornek var mi dunya da ?
    Ki iyi  ki bize gelmedi. Buyuk camia topcusu degil o. Anca asansor takimlar rize filan iste...!
    • m_teksas  
    26 Temmuz 2013 | 20:20
    aydin yilmaz ve elmander super olur,semih iyi golcu degil.
    • 16  
    26 Temmuz 2013 | 20:09
    rizespora imza atıyorsa demek ki vizyonu dar bi oyuncu vizyonu dar olan bı oyuncununda Bursasporuma faydalı olucagını zannetmiyorum.
    • junior  
    26 Temmuz 2013 | 19:34
    -1
    Ya hursut kaç maç oynadı da böyle yorum yapıyorsunuz. Maç seçen adamdan hayır gelmez.
    • Kestelliler  
    26 Temmuz 2013 | 18:45
    Adam gibi para veripte kimi aldık ki biz ? Takımda düzgün bir forvet bile yok bu sene bu kadroyla ne yapıcak herkesin merak sorusu.
    • Miu16  
    26 Temmuz 2013 | 18:37
    YAZIKLAR OLSUN ...
    BECERİKSİZ HERİFLER
    • mcrsüleyman  
    26 Temmuz 2013 | 18:30
    hayret bişey bu adam alınmazmı şimdi aydını alırlar
    • Bs Fan  
    26 Temmuz 2013 | 18:29
    Böyle adamı 1 milyon € alamadınızya ne diyeyim ki artık iyice batırcaksınız takımı
    • caner  
    26 Temmuz 2013 | 18:04
    bende taiwo ve frey transferlerini beğenmeyenin aklından şüpheliyim..hurşut a gelince 2.sınıf bir futbolcu olduğunu rizeye imza atarak kanıtladı avrupa da mücadele etmek varken gitti rizeye imza attı
    • ölümüne bursaspo  
    26 Temmuz 2013 | 17:36
    -7
    hayal kırıklığısın yönetim ! tamam alamıyrsunuz eyvallah. peki neden semih gibi anadolu düşmanı karaktersizleri takıma topluyorsuınuz ?
    • eski teksas  
    26 Temmuz 2013 | 17:16
    ESKİDEN Bİ REKLAM VARDI ' YÖNETİCİMİZ UYUYOMUUUUU DİYE ŞİMDİ BEN DİYORUM. YÖNETİCİMİZ UYUYOMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU . :)
    • okanbursa  
    26 Temmuz 2013 | 17:09
    hurşut ile ilgili hiç yorum yapmadım ama ben alınmasını istemiyordum hurşut bazı maçlarda parıldayan istikrarsız bir futbolcu semih alınsın hiç istemiyorum sağ kanada 25 yaşında aydın yılmaz alınmalı 25 yaşında ve çok tecrübeli santrafor olarak ise elmander alınsın isterim

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR