KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Holmen kampa katılıyor

07 Ağustos 2014 | 18:14

43 yorum

14027 okunma

İsveç'li oyuncu Samuel Holmen ile yapılan görüşmeler neticesinde prensip anlaşmasına varılmıştır.

Başarılı orta saha oyuncusu Samuel Holmen ile yapılan görüşmeler sonucunda prensip anlaşması sağlanmıştır.

Kamuoyunun bilgisine sunarız.

Bursaspor Kulübü

 Bursaspor.org.tr

    • bursalı 16_10  
    08 Ağustos 2014 | 18:23
    taiwodada aynı şeyi yaptılar 1 senedir top oynamayan futbolcularıalıyorlar yeter artık be
    • Heloq  
    08 Ağustos 2014 | 14:44
    Satın alma opsiyonlu kiralık mı ?
    • bence  
    08 Ağustos 2014 | 14:10
    Uefa maçı yapacağın bile mechulken, üstüne üstlük yönetim eline mazbatayı 1-2 ay kala alıp 3 transfer yapmışken pek şaşırmamak gerekir. Transferi kınayan tek taraftar grubuyuz her konuda olduğu gibi bu konuda da çığır açtık :) Keşke Uefa'ya gidemeseydikte şu yorumlara muhatap kalmasaydık.
    • biz bize  
    08 Ağustos 2014 | 13:19
    Çikita rezilliğinden sonra yapılan transferleri kınıyorum.Niye uefa maçlarımdan önce transfer yapılmıyor yönetim açıklama yapsın
    • ünitimsah1963  
    08 Ağustos 2014 | 11:46
    -2
    şuan yapılan transferin verceği katkı batalladan fazla değildir,ama elden bişey gelmiyo bu krizde 4.5 milyon euro verip batallayı almak imkansız o yüzden yönetimede kızamıyorum
    • sfasfas  
    08 Ağustos 2014 | 10:23
    biŞeyide beğenin
    • serkannn1963  
    08 Ağustos 2014 | 08:42
    bu sene herşey çook kötü transfer yok formalar desen rezalet stad desen ortada yok bide teksas maçlara girmiycek e-bilet muabbeti tribün olmzsa Bursama yazık olucak bizim düşmemizi bekleyen çakallara gün doğarr
    • MEHMET YİĞİT  
    08 Ağustos 2014 | 08:35
    -4
    istediğimiz çok bir şey değil sadece bizlere Batallayı alın ve pintoyu henüz göndermediyseniz kadroya dahil edin başka hiç bir şey yapmayın sadece arkanıza yaslanıp bekleyin. yönetim bu mesajı iyi okursun inşallah. sizlerden tek ricamız budur. o da BursasporUMUZ için.
    • serkannn1963  
    08 Ağustos 2014 | 08:31
    holmen tabii ne olcaktı ON u mu alacaktı bızden bayadır bi cacık olmuyorr böyle gidersede olmucak
    • alp  
    08 Ağustos 2014 | 03:04
    formayı giymeden inanmam.
    • mcrsuleyman  
    08 Ağustos 2014 | 02:58
    Super sampiyon oluruz bu sene :)
    • Bursaspor  
    08 Ağustos 2014 | 01:11
    ya beğenmeyenler var adamlar yasim şamil bakaye bekir belluschi var önliberoda diyo lan belluschyi çıkar hadi bakayede çıksın şamil kim bekir bu iksini varya kampa götürmücende gidiyolar işte hele bekir kendini bişey sanıyo hiçbişey oynadığı yok şamil desen rezalet eh bi yasini bırakırım yedek olarak belluschi bakaye holmen tamam ama 1 tane daha adam lazım 1 i sakatlansa yine şamile bekire kalcaz yasin oynasa tamam onuda oynatmıyolarki ayrıca bi forvet kesin lazım enese eyvallah ama batuhanla bu iş yürümez
    • berryroad  
    08 Ağustos 2014 | 00:23
    10
    Kazım serserisi ile daum suratsızının gönlünü yapacağım diye batallanın gidişine ses çıkarmayan üstelik heykeli dikilecek adamın arkasından haince pankart hazırlayan Bursaspor taraftarı şimdi holmenin kiralık gelişine ronaldo transfer edilmiş gibi seviniyorsa bu takımın vizyonu zaten bitmiş demektir.
    • abdullah  
    08 Ağustos 2014 | 00:18
    1m euro verip.alamadan kiraladıysanız yazıklar olsun
    • Pislenti  
    08 Ağustos 2014 | 00:16
    -6
    Serdar aziz gs ye gitti, karsiliginda da bos beles adamlari verdiler, yalan mi admin efendi sen soyle!!
    • bold  
    08 Ağustos 2014 | 00:10
    Bizim penaltı dahi atamadığımız gürcü takımına azeri takımı deplasmanda yarım saatte 3 gol atıp eledi. Bu takımı hele hele bu saatten sonra tek başına holmen kurtarabilirse hayırlı olsun.
    • Teksas_  
    07 Ağustos 2014 | 23:58
    çikura rezilleri şamil,ferhat ve bekir derhal kovulmalı.
    • Kastamonulu  
    07 Ağustos 2014 | 23:57
    -7
    1 yıldır oynamamasını da geçtim. Holmen iyi topçu ama o bölgede zaten Belluschi var. 10 numarasız 4-3-3 oynarsak süper transfer ama 10 numara da olacaksa bence yabancı hakkımızı boşuna kullandık.
    • escobar  
    07 Ağustos 2014 | 23:51
    Holmen 1 senedir maça çıkmıyor, ama bu şartlar altında yapılacak en ideal transferlerden biriydi. Bize 1 stoper, 1 forvet lazım... Bu takım Fernandao ile yürümez.
    • iso16  
    07 Ağustos 2014 | 23:48
    Hayırlı olsun he bu arada cikura elendi yüklen (*)#

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR