KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

"Hayatımın en mutlu günü"

VİDEO

25 Mart 2014 | 23:08

69 yorum

20388 okunma

Antrenörümüz İrfan Buz karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulundu.

"Bugün takım için çok önemliydi. Bugün gerçek Bursaspor'u sahada gördük. Her şeyimizi ortaya koyduk. Bugün benim hayatımın en mutlu günü. Bugün fark yapabilirdik. Kesinlikle kupayı almak istiyoruz.

Taraftarlarımızın birlik olmasını istiyorum. Bugün takımımızın nasıl mücadele ettiğini herkes gördü.

Biz kupayı Bursa'ya getirmek istiyoruz. Mücadele esnasında bana ayrılan alanı geçmiş olabilirim ama Kimseye saygısızlık yapmadım o anki sevinçle kendime ayrılan alanı geçmiş olabilirim."

 

 Bursaspor.org.tr

    • yaman_bursa  
    26 Mart 2014 | 21:08
    -1
    irfan hocanın sürdüğü onbiri görünce helal olsun dedim.civelli bile hiç olmadığı kadar iyiydi.inşallah böyel devam eder. taiwonun yerine ozan tufanı koydumu oldu bu iş
    • MERCAN  
    26 Mart 2014 | 13:12
    Beyler körüstandan nefret ederim ama mayısa kadar takıma sahip çıkmak gerekiyor irfan hocayla mayısa kadar bir ivme kazanırız mayısta nasıl olsa kongre var yönetime gereken dersi vereceğiz olan olmuş artık bütünleşip takıma sahip çıkalım
    • gurcan979  
    26 Mart 2014 | 12:39
    bu hafta özlüceye akalım,kupayı alalım
    • Yediyol  
    26 Mart 2014 | 12:25
    Daum kulübede pineklerken sen yine gol attığımızda sevinyodun irfan abi hoca değil abi ol taraftara takıma hoca yol gösterici ol... ama yönetimci olma!!!

    ya varya maçı izlerken senle birlikte hop oturup hop kalktım Bursanın ruhunu yakalattın bize son 2 aydır bu şekilde maç izlediğimi hatırlamıyorum saol İRFAN ABİ ....
    • Park  
    26 Mart 2014 | 11:10
    Maçı izler ki ruh halim irfan buza kopyala yapıştır olmuş resmen bize böyle hakiki Bursasporlu adamlar lazım ne aykut kocaman ne şenol güneş çünkü onların renkleri belli .
    • tmsh16  
    26 Mart 2014 | 10:28
    12
    valla ne yalan söyleyim bu sezon benim içinde en utlu gündü Allah utandırmasın hocam
    • ölümüne batalla  
    26 Mart 2014 | 08:58
    21
    çıkardığı kadro ile sistemi tamamen değiştirmiş. tam bi deplasman takımı gibi oynadık volkan her hafta üstüne koyarak yukseliyor inşallah daha iyi olacak. biraz da becerikli olsaydık işte ozamana gs 4 5 yerdi.

    bu sercana 2 çift laf etmeden geçemicem. iyiki kırmızı kart gördü. onu izlemeyecek olmak gerçekten huzur mutluluk veriyo.
    • oguz  
    26 Mart 2014 | 08:58
    10
    senin heycanın sen daum warkende gol oldugunda en çok sevinen adamsın allah senden razı olsun sen boyle oynat takımı yenilelim cok onemlı degıl adam gıbı top oynasınlar yeter
    • ÇILGIN ARNAVUT  
    26 Mart 2014 | 06:46
    Bizlerde BursasporUMUZU özledik.Coşkuyla ,sevgiyle ve Azimle sizleri desteklemeyi TARAFTAR ın ne demek olduğunu tüm TÜRKİYE'YE göstermeyi özledik.BİRLİKTE,BERABERCE OMUZ OMUZA TAKIMIMIZA DESTEK VERELİM.COŞALIM,COŞTURALIM...HİÇ SUSMADAN,OTURMADAN BOĞAZLARIMIZ PATLAYANA KADAR DESTEĞE DEVAM...İnadına Bursa...İnadına TEKSAS...
    • cast  
    26 Mart 2014 | 03:47
    Ulan daum takımın ruhunu asımıle etmıstı be. Irfan hoca cok ıyı oldu.heyecan lazım bıze. daumu buzadam gıbıydı.ersel hoca yı yedıklerı gıbı ırfanı da yemesın bu pezevenkler?su camıada ne admlar var kımlerın elıne bakıyoz?ersel uzgur,ırfan buz,ısmaıl ertekın..dah bı ton tanımadıgımız var.balıc muhabbetınıde gecelım beyler.rahmetlı bıyedıc onu savadın ortadından cıkardı adam ettı Bursada,balıc fenere tac oldu.hatırlayın kadıkoydekı macta balıcı. Daumun gıtmesı son aylarda duydugum en ıyı hber.en kısa zamanda yonetımde gıder ıns.o zaman kınalar benden :)
    • canserdar  
    26 Mart 2014 | 01:47
    11
    en azından sezon sonunu irfan hoca ile görelim derim.Ben ona inanıyorum.Neden mi?Daumun hatalarından ders almış olma ihtimali yüksek.Bu hataları yapmadığı zaman zaten başarılı olacaktır.Ayrıca irfan hoca yı tribüne çağırırkende bir fikir.Alkışlarla şak şak buzz şak şak buzz şak şak buzz yakışıklı oluyor:))
    • cinaralti  
    26 Mart 2014 | 01:14
    12
    (erenn) sestakda cok kacirdi be kardesim belki
    secan patlar demisdir oda tam patladi sicti donlara
    sercan cepden yemeye devam ediyor bakalim
    nere kadar gidecek??
    • kerem  
    26 Mart 2014 | 00:50
    33
    İrfan hoca holigan gibi boynuna taktığın atkıyı görünce seninle gurur duydum.işte Bursamıza senin gibi deli lazım.golden sonra o attığın depar salatasaraylılara girsin.erkan baliç le uğraşma aradığın BUZ adam kıçının dibinde.salak salak iş yapmayın.bir kez olsun taraftarın sesine kulak verin.
    • bursalıpala  
    26 Mart 2014 | 00:50
    30
    allah senden razı olsun irfan hoca bize senin gibi heyecanlı adamlar lazım
    • cinaralti  
    26 Mart 2014 | 00:48
    20
    Bursaspor tv dem ricam kaciranlar icin irfan hocanin
    hayat hikayesini tekrar yayina koyun tesekurler
    • cinaralti  
    26 Mart 2014 | 00:40
    15
    oldu bu is bitti gozumuz aydin hadi hayirlisi
    • srvt16  
    26 Mart 2014 | 00:26
    25
    aptal yönetım aptal korustan balıc ne yaa bıde mac ıcınde duyuruyosun ulan kendı salaklgını gec ona alıstık ırfan hocaya yaptıgın ayıp sıgırlar ordusu yönetım
    • inadına  
    26 Mart 2014 | 00:25
    10
    İrfan hoca ilk yarı daum gbi oynattı ve 2. Yarı gerçek Bursa ruhunu ortaya koydurdu ve koydukkk lami cimi yok sezon sonuna kadar kalsın yeter ruhun ruhumuzdur..!
    • cinaralti  
    26 Mart 2014 | 00:25
    (escobar irfan hocanin Bursaspor tv deki canli programi ilememissin
    • erenn16  
    26 Mart 2014 | 00:23
    14
    Tek hatası sestakı çıkarıp sercanı oyuna almasıydı

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR