KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Gaziantepspor 2 - 1 Bursasporumuz

FOTO GALERİ

22 Şubat 2013 | 20:00

134 yorum

36912 okunma

Spor Toto Süper Lig'in 23.Haftasında deplasmanda Gaziantepspor'a konuk olan takımımız sahadan 2-1 mağlup ayrıdı.

Stat: Kamil Ocak
Hakem: Cüneyt Çakır

Gaziantepspor: Karcemarskas, Şenol, Medunjanin(58'Traore), Serdar Kurtuluş, Kemal Tokak, Bekir Ozan, Sernas(86'Taşkın), Kecokevic, Kouemaha(58'Turgut Doğan Şahin), Oktay , Cenk Tosun

Yedekler: Özden, Rıdvan, , Traore, Süleyman, Taşkın, Figueiredo, , Turgut Doğan Şahin

Bursaspor: Carson, Basser, Serdar, İbrahim, Şener(81'Vederson), Edu, Belluschi, Murat(66'Musa), Tuncay(86'Forsell), Batalla, Pinto

Yedekler: Harun, Ömer, Forsell, Musa, Hakan, Ferdinand, Verderson

Goller: 27' Sernas, 77' Cenk Tosun(P) (Gaziantepspor) 38' Batalla (Bursaspor)

Sarı Kartlar: 49' Bekir Ozan, 77' Sernas, 88' Oktay (Gaziantepspor) 76' İbrahim Öztürk (Bursaspor)

Kırmızı Kart: 80' Edu (Bursaspor)

 

    • green  
    25 Şubat 2013 | 15:01
    Ertuğrul sağlamın enkaz haline getirdiği takımı toplamaya hikmet hocanın marifeti yetmeyecek herhalde. musa,hakan,murat,forsell, steinert,ahmet arı, mehmet sak, tagoe ve tabi ki Bursa tarihinin en pahalı transferi bugünlerde şanlıurfada bile ilk 11 e giremeyen banguraya Bursaspor formasını hikmet karaman giydirmedi. bu kadro konusunda hikmet karmanı suçlayamayız ama antep maçında oynattığı futbol konusunda eleştiriyi hakediyor. eğer hikmet hoca antepten bir puan alırsam kardır diye başladıysa bu işi Bursaspora gram faydası olmaz, Bursa bunu kabul etmez. hocanın hayal tacirliğini bırakıp gerçek başarılar için çalışması lazım söylediğiyle sahada oynattığı uyuşmuyor çünkü.
    • Bursasporlu Onur  
    25 Şubat 2013 | 11:55
    Ertugrulcular defolun gidin artık be yeter..Cemaat lideri gibi adam herkesi kendine bağlamış şimdide ağlıyolar arkasından..Bursasporun büyüklüğünü kavrayamayan küçük beyinler halen kişilere bağlı kalmış.
    • melihlo  
    25 Şubat 2013 | 00:59
    yüzyılın transferi bangura faciası sezon sonu yine geri gelirse işimiz var harbiden. şanlıurfadada bi icraati yok of buda elimizde patlamaz inşallah.. takımda golcü yok ya mususi, pingel, okan dışında ne zamandır adam gibi bi gölcümüz olmadı malesef...
    • istanbultexas  
    24 Şubat 2013 | 16:23
    rakiplerimizde puan kaybetti henüz hiç bişey kaybedilmedi!!
    • Can can  
    24 Şubat 2013 | 13:55
    Hala koca buyuk kulübü kisilere baglayanlar var saka gibi
    • bur1sa  
    24 Şubat 2013 | 08:55
    -5
    Ertuğrul sağlam gerisi yalan. Bı duşunun ogun ertuğrul hoca olsaydı o hakemin uzerine yurur ceza almayı goze alırdı. Çok vefasiz bi taraftarız ve daha çok ararız.
    • es  
    23 Şubat 2013 | 21:47
    -3
    NT,kingvidor ve vefa ya sonuna kadar katılıyorum.Bu işin ehli değil karaman.biz sayın sağlamı çok ararız.bu sene avrupayada zor gideriz.gelecek senelerdede sıradan takımız beyler.kaçırdık hocamızı birdahada zor buluruz böyle hocayı vesselam.yılda en az 2 hocalı dönemler başlıyor gibi...
    • vefa  
    23 Şubat 2013 | 19:01
    -2
    Adam gibi adam . . . Siz anlarsiniz gerisi. . .
    • Can can  
    23 Şubat 2013 | 18:25
    Moralimizi bozmayalim altimizdaki takimlar yenildi cok sukur hala 4 cuyuz
    • 10 P.M.B !  
    23 Şubat 2013 | 18:13
    Sadece Batalla ile bi yere kadar başka oynayan kaliteli adam yok..
    • murat  
    23 Şubat 2013 | 17:57
    Bizim bundan sonra yapmamiz gereken tek birsey var hakemleride yenmemiz gerekiyor baska turlu olmayacak
    • bayram  
    23 Şubat 2013 | 13:16
    arkadaşlar tamam hakeme yükleniyoruz ama dünde takımı gördük yani 2 tane pas yapamadık çok kötüydüler
    • kingvidor  
    23 Şubat 2013 | 12:19
    Hikmet hocayla olmayacak bu iş...Ağlayanın malından gülene hayır gelmezmiş
    • murat uçar  
    23 Şubat 2013 | 09:42
    finalist arkadaşıma aynen katılıyorum. teksası yönetenler artık sorumluluk alıp birşeylere öncülük yapsın yapmıyorsa bırakıp gitsinler.
    • Sinan  
    23 Şubat 2013 | 09:31
    Sen yedek kadroda bir tane genc oyuncu almıyorsun ondan sonra alt yapıdan gencleri rahatlıkla çıkarırım diyorsun a takımına ozan tufan Okan Batuhan bu cocuklar neden kadroda yok Hakan aslantastan musadan bin kat daha iyi onar bu cocuklar hele o carson yaptıgı hataları Harun yapsa canım yanmaz derdim genc cocuk yeni oynuyor diye o yapmıyor tecrübe sahibi carson sorumsuzca hata yapıyor hocam sizinde sürenizi uzun görmüyorum kusurabkmayın
    • NT  
    23 Şubat 2013 | 09:15
    10
    Koca Bursaspor Takımı rakibini hataya zorlayacak yerde; karşısındaki rakibinin hata yapmasını bekliyor, öyle duruyor, bekliyor, yok böyle bişey.Arkasında kötü iz bırakarak gelen bu hoca Bursa'ya,taraftarına uyum
    sağlayacağını hiç düşünmüyorum,bütün maç Hikmet Karamana salladı Antep taraftarı,demek var mutlaka haklı bir tarafları....
    • TEXASSSSSSSSSSSSSSSS  
    23 Şubat 2013 | 08:54
    -1
    finalist arkadaşıma aynen katılıyorum.
    • Eski Teksas  
    23 Şubat 2013 | 08:21
    'Karaman'ın koyunu sonra çıkar oyunu'
    • inegolluler  
    23 Şubat 2013 | 08:11
    ruhsuz futbool ruhsuz hoca korkak hoca sonra hakemlere salla sen kurtul
    • gazi üni  
    23 Şubat 2013 | 05:28
    ligin en kötü topunu oynayan antepe karşı yenildiğimize mi yanayım, hiç pozisyon vermeden 2 tane saçma sapan gol yediğimize mi yanayım, hakemin bariz hatalarına mı yanayım..

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR