KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Ertuğrul Sağlam takipte!

VİDEO

30 Ocak 2013 | 14:41

18 yorum

25519 okunma

U16 Takımımız 25. Hafta karşılaşmasında Vakıfköy Orhan Özselek tesislerinde konuk ettiği Eskişehirspor'u 4-0 yenerek puanını 55'e yükseltti.

Vakıfköy Orhan Özselek Tesisleri'nde oynanan karşılaşmanın ilk yarısına hızlı başlayan takımımız 12. dakikada kazanılan serbest vuruşta Enes Ünal ile öne geçti. Karşılaşmanın 25. dakikasında sol kanattan gelişen atağımızda ceza sahası içinde topla buluşan Ekrem Kılıç takımının 2. golünü kaydeden isim oldu. İlk yarının son dakikalarında Utku Türk, ceza sahası içinde güzel bir vuruşla farkı 3'e çıkarttı. Karşılaşmanın ikici yarısında da oyun hakimiyetini bırakmayan takımımız 62. dakikada Enes Ünal kendisinin 2, takımının ise 4. golünü kaydetti. U16 takımımız sahadan 4-0 galip ayrılarak puanını 55'e yükseltti.

Karşılaşmayı izleyenler arasında Ertuğrul Sağlam'da vardı. Karşılaşma sonrası oyuncuları tebrik eden Ertuğrul Sağlam hatıra fotoğrafı çektirdikten sonra Vakıfköy Tesisleri'nde görevli antrenör ve personel ile vedalaşarak tesislerden ayrıldı.

U16 Ligi | Bursaspor 4 - 0 Eskişehirspor

Saha: Vakıfköy Orhan Özselek
Hakemler: Hasan Kaçar, Halil Özer, Oğuzhan Yaldız

Bursaspor: Muhammed Parlar, Zeki Çelik(74'Bünyamin), Rüştü Hanlı(73'Volkan), Ertuğrul Ersoy, Furkan Emre Ünver, Erkan Karaca(50'Gökhan), Ekrem Kılıç(41'Mert), Emirhan Aydoğan, Berke Yılmaz, Enes Ünal, Enbiya Altun(5'Utku)
Yedekler: Muhammed Şengezer, Volkan Şentürk, Gökhan Berkay Yıldız, Mert Örnek, Bünyamin Kasal, Sedart Dursun, Utku Türk

Eskişehirspor: Ekrem, Mücahit, Ahmet, Burhan, Bora, Furgan, Hüseyin, Furkan Olçay, Buğra, Yusuf, Mustafa,
Yedekler: Enes, Emre, Furkan Sarı, Emre, Nesip, İbrahim

Sarı Kartlar: 51'Bora, 79'Emre (Eskişehirspor)

Goller: 12',62' Enes Ünal, 25'Ekrem Kılıç, 40' Utku Türk (Bursaspor)

 Bursaspor.org.tr

    • Ali  
    31 Ocak 2013 | 00:23
    Ayrilsak da beraberiz;)
    • k.s.s  
    30 Ocak 2013 | 23:24
    işte böyle bişi hocam kopamıyorsun demi böyle bişi işte Bursasporluluk olmuyo kızsanda sövsende ama atamıyosun söküp içinden bu aşkı esrar gibi sigara gibi unutmaya çalışıyosun ama onu damarlarına çekmeden yapamıyosun işte bizde bu yüzden sökemiyoruz şampiyonluk için kupa için sevmiyoruz bir kere damardan almışık dahada kurtulamıyoruz sende kurtulamıcaksın hocam
    • meroglu  
    30 Ocak 2013 | 21:03
    @Teksas.org bir önerim var süper lig tablosunun yanında genç takımlarımızın da puan tablosu olsa bence çok faydalı olur bunu yapabilme imkanı varmı ?
    • utkan.tr  
    30 Ocak 2013 | 20:00
    eduardo, ah be kardeşim, aklına tüküreyim senin ben..
    • Eduardo  
    30 Ocak 2013 | 19:14
    -8
    Ah be Hocam, ne çektiysen bu saçma sapan konuşmalarından çektin. "Tekrar gelebilmek için ayrılıyorum" diyorsun. İyi de Hocam, senin tekrar gelebilmen için bu takımın bundan sonra başarısız olması gerekir. Başarısız olursa yeni bir arayış başlar ve Ertuğrul'u bir daha deneyelim diyebilirler. Bunu mu istiyorsun, bir köşeye çekilip Bursaspor'un başarısızlığı için dua mı edeceksin.
    • utkan.tr  
    30 Ocak 2013 | 18:45
    Ben asla unutamam seni CANIM HOCAM , dinlediğim her şarkı da sen varsın , resimlerini görünce gözüm doluyor,aşık ettin bizi kendine HOCAAMM!! Arkadaşların dediği gibi dinlen, geç takımının başına, arayı çok tutmayalım ama.. Timsah ARENA'DA sen çıkacaksın tekrar takımının başında sahaya .. Sevgilerimle CANIM HOCAM
    • emrah b.  
    30 Ocak 2013 | 17:05
    cesurteXas kardeşim çok güzel yazmışsın,helal olsun sana.
    • omer  
    30 Ocak 2013 | 16:18
    11
    yine Enes yine Enes bu çocuk büyük golcu olacak
    • cesurteXas  
    30 Ocak 2013 | 16:10
    25
    Bursasporla ilgili ismin her anildiginda icimiz burkuluyor.anilarimiz depresiyor bi baska oluyoruz.git ama baskasinin olma
    • ınegolluler  
    30 Ocak 2013 | 16:08
    sampıyonluk ıstıyoruz
    • Yıldırımlı  
    30 Ocak 2013 | 16:00
    Bu akşam saat 6 da Twitterden birlik ve beraberliğimizi tüm bizansa haykırmak için ( HocadaGitse YönetimdeİstifaEtse TekGerçekBursaspor ) yazacağız arkadaşlar desteklerinizi bekliyoruz..
    • Yıldırımlı  
    30 Ocak 2013 | 15:52
    Gazi Üni nicki arkadaş ''eee, adam gibi adamın maaşını çok bulanlar bu haberi iyi okusun. Adam alt yapıya kendi cebinden para veriyordu.. Elbette gelip izleyecek.'' gibi bir cümle kullanmışsın.. ben cümlelerinin gerçek ile yakından uzaktan alakası olduğunu düşünmüyorum... Nedeni Ertuğrul hoca altyapıya destek çıkmaz veya onlara para vermez demek istemiyorum , sadece kendi cebinden para veriyordu kısmı hayali bir olay.. şunu çok ama çok iyi biliyorum ki ; Ozan İpek altyapıdan 2 Bursasporlu kardeşimize 20 000 tl vermek istediği için Ertuğrul sağlam hoca tarafından '' sen bu takımdaki dengeleri bozuyorsun '' uyarısı ile para cezasına çarptırılmıştır.. parayı verecek ise kulüp verir şahıslar değil yaklaşımındaki değerli hocanın böyle bişey yaptığını kimden duydun ise ona selam söyle bu haber asparagasın asparagasıdır...
    • umut  
    30 Ocak 2013 | 15:41
    bakın sonradan Bursasporlular biz ezelden beri Bursasporluyuz , bu arma için varız biz yaşıyoruz , kimler geldi kimler geçti kesin artık bu fakir edebiyatını ,en büyük Bursaspor
    • bursaaa  
    30 Ocak 2013 | 15:28
    bu takım hocanın eseri
    şampiyon takımdan kim kaldı
    şimdi 2 pası yapamayan adam varsa hepsi Bursada
    şampiyon takımı mahfettiniz
    bu kaos Bursanın başını yakar
    • utkan.tr  
    30 Ocak 2013 | 15:02
    15
    ADAM GİBİ ADAM !
    • SoyluBursa  
    30 Ocak 2013 | 14:59
    17
    Turkiye'nin en iyi altyapi tesislerine ve takimlarina sahibiz.Bu gercekten gurur verici.Hocam dinlen biraz ve gorevinin basina gel.hizmetlerin icin sagol.
    • gazi üni  
    30 Ocak 2013 | 14:56
    11
    eee, adam gibi adamın maaşını çok bulanlar bu haberi iyi okusun. Adam alt yapıya kendi cebinden para veriyordu.. Elbette gelip izleyecek.
    • Teksas  
    30 Ocak 2013 | 14:53
    19
    Hocamızı görmek büyük mutluluk veriyor yoklugunuza nasıl alısacaz hocam ?

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR