KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

"Enes'i oynatacağım"

22 Temmuz 2013 | 09:30

41 yorum

23492 okunma

Bursaspor'un tecrübeli teknik adamı, bu tür karşılaşmalarda saha sonuçlarının önemli olmadığını söylerken,

Hikmet Karaman 1-1 sona eren karşılaşmanın ardından önemli açıklamalarda bulundu. Önceki gün mangal partisinde yönetici Yüksel Çolak ile yaşanan olayların halen etkisinde kaldığı gözlenen tecrübeli çalıştırıcı, "Oyuna bakmamız lazım. Frankfurt maçından sonra ne isek Roma maçından sonra da oyuz. Sonuca göre oynamıyoruz. Biz sonuca göre oynasaydık bu takımlardan maç almazdık. Biz dayak yemek istiyoruz. Bizim bir ağzımızı burnumuzu kırsınlar çünkü biz Avrupa'yı düşünüyoruz. Küçük bir Şampiyonlar Ligi turnuvası oynadık" dedi.

Söyleyecek bir şey yok

Yeşil Beyazlılar'ın şampiyonluk sezonunu hatırlatan Hikmet Karaman; "Bursaspor şampiyon olduğu sezon Denizlispor'a farklı yenildi. Denizlispor küme düştü, Bursaspor şampiyon oldu. Hazırlık maçlarına bakılıp bir değerlendirme yapılıyorsa söyleyecek bir şey yok" dedi. Hataların tabii ki olacağını söyleyen Karaman, oyuncularının antrenmanda özverili bir performans sergilediğini söyledi. Yeni transferleri Frankfurt maçında bilerek oynattığını sözlerine ekleyen Karaman; "Bizim için sonuç önemli olsaydı oynatmazdık. Bir an önce form tutmaları gerekiyor. Bu yüzden sahaya sürdük" dedi.

Kellemi koyarım

Enes Ünal'ın performansından memnun olduğunu söyleyen Hikmet Karaman, "Enes'i oynatacağım. Cesaret olmalı. Kellemi koyarım, kellemi götürürler. Bazen bazı şeyler olmuyorsa onun üzerine gitmeyeceksin. Kestirip atabileceğiz. Kestirip atmazsak kanayan yara büyüyor. Başkalarının da önünü açmamız gerekiyor" dedi ve açıklamasında Pinto'ya da göndermede bulundu.

 Hakimiyet Gazetesi

    • hüsnü baklav  
    23 Temmuz 2013 | 05:40
    mususi batuhanı solbek oynatıyo hoca
    • hüsnü baklav  
    23 Temmuz 2013 | 05:37
    geçen sene kupa maçında eskiciye 2tane koyduğunda iyidi demi pinto ne nankörmüş bu futbol.
    • hüsnü baklav  
    23 Temmuz 2013 | 05:25
    -3
    twenteye erturulun yüzünden elendik endiyanin değil 15 günde 4tane kapesitesi yüksek maç oynadı belediye maçında dinlendirseydi o hatayı yapmazdı edu 29 yaşında endiyaye 23 merak etmeyin sakatlanmadıysa Türkiyeye gelmez çünkü değeri 10 milyon avro.
    • özgür  
    23 Temmuz 2013 | 03:56
    en büyük transferimiz enes kesinlikle. sırf enes i izlemek için bile maça gidilir..
    • Vedat Akcakoca  
    23 Temmuz 2013 | 01:17
    Hocam sen takimi savastir. Birak 5 yiyelim. Deli Petronun bir lafi vardir; Yenile yenile yenmeyi ögrenecegim! Genclerimiz yenile, yenile yenilmez armada olacaklar!
    • TeksasKuTi  
    23 Temmuz 2013 | 01:10
    ismail kurttt isimli arkadaşa katılıyorum. geçen sene twente rövanş maçını ndiayenin iki hatasından 2 gol yedik. çok top kaptıran bir oyuncu oynadığı bölge itibariyle hata yapma lüksü yok.daha unuttuğum bir çok maç daha var kaptırıp gol yediğimiz.edu daha garanti oynuyordu.
    • poyraz  
    23 Temmuz 2013 | 00:09
    tabiri caizse zorla ... çocuk olmaz pinto beyefendinin keyfinini daha ne kadar bekliycez gerksiz bi adam Bursaya yakışmıyo takıma sürekli zararı var bu kadar sabretmek bile hata bence şimdiye kadar gönderilip yerine takviye yapılmış olmalıydı enes ozan tufan furkan soyalp okan deniz emre pehlivan hepsi yetenekli gençler eğer faydalanılmıycksa 1.ligde oynayabilecekleri takımlara gönderilmeliler tabi geri döndüklerinde ismail haktan gibi 10 günde silme gibi bi saçmalık yapmadan ismail için 5 sene emek verildi 10 günde silindi tekrar kirala kardeşim düşünmüyosan kadroda yazık değilmi emeğe. şahsi fikrim n'diaye hurşut semih alınırsa yeterli bi kadro kurulmuş olur şampiyon olduğumuz senede dahil forvette oynayanlar zaten 10 golü gecemiyo semih tuncay enes yeterli olur zaten sağdan şener soldan taiwo önelrinde ozan ve hurşut ortada beluschi batalla hücum gücü yüksek oyuncular civelli de duran toplardan gol bulabilen bi oyuncu kağıt üzerinde süper bi takım bunları harmanlamak ve forma için savaşmalarını sağlamak hocanın işi
    • frente crocodile  
    22 Temmuz 2013 | 22:23
    Valla ben de roportaji izledim hic te birseyin etkisinde falan kaldigi hissedilmiyordu hocanin. Bizim Bursa basini kadar gicik bir basin daha yoktur illa bir huzursuzluk yaratacaklar. O. C. Istanbul basin diye bagiriyoruz ama bizimkilerin de farki yok.
    • biz bize  
    22 Temmuz 2013 | 20:21
    13
    Okan Denize de gerekli şans verilmeli bence
    • ismail kurttt  
    22 Temmuz 2013 | 20:16
    Ndiaye futbolcu degil!
    sunderland bu adami nie aldi diodum.
    simdi sanirim ayni soruyu kendilerine onlarda soruyorlar.
    hic guvenmedigim, teknigi zayif, birebirde %80 top kaybeden,afrikada her kabileden cikabilecek tarzda atletik yapili sadece kosmaya yarayip pas yuzdesi yerlerde gezen siyahi futbolcu= n'diaye . ersnt gibi birisi yokmu?
    • mahmut çetin  
    22 Temmuz 2013 | 20:06
    tamam eyw. alt yapıdan çok yetenekli bir golcüfutbolcuya sahibiz ama avrupada ses getirecek kaliteli bir santrafora hala ihtiyacımız olduğunu gördük enes in de yıldız olacağına inanıyorsak bu oyuncunun gelişmesine yardımcı olacak bir santrafor istemeliyiz iyi bir pinto iş yaparmı evet ama benim hala aklımda hikmet hocanın bu kulübe ne kadar faydalı olacağı hikmet bu takım senin için basamak değil hayalinde bile göremeyeceğin bir an bu anı en iyi şekilde değerlendiremezsen biz senin ipini çekmesinide biliriz inşallah bu sene hepimizin beklediği gerçek bir unutulmayan yıldız bir santrafor izleriz..
    • S.A.G.S  
    22 Temmuz 2013 | 19:23
    12
    Sakalı yokki oynatsınlar .
    • ercuteksasavrupa  
    22 Temmuz 2013 | 18:28
    17
    enesi avrupa kampinda gördüm yasina göre okadar cok olgun ki ..
    • kero  
    22 Temmuz 2013 | 17:20
    34
    Enesin gollerine bir başka sevineceğimiz kesin.
    • Merdivenüstü  
    22 Temmuz 2013 | 17:11
    19
    Eskişehir başkanı açıklama yaptı N'Diaye'de sona yaklaştık diye yönetim allah rızası için esese bi çalım atın akılları dursun .....
    • 10 P.M.B !  
    22 Temmuz 2013 | 16:39
    36
    Pinto yerine Enes oynasın
    • Gurbeti Saban  
    22 Temmuz 2013 | 15:03
    44
    ben bu cocuga cok guveniyorum,hani derlerya yuzunden nur akiyo aynen oyle,,,, hic simaracakmis gibi gelmiyor bana...
    • ölümünebursa  
    22 Temmuz 2013 | 14:53
    15
    bu kadar kolay adam harcamamakda ne demek ya gecen sezondan beri ibinelik yapıyo şerefsiz doğru düzgün oynamadı bile tiripler kavgalar hadi be iş ara kendine endiyaye agladfdı gideyim diye kendini bişey sandı adamlar yarım sezonda verdiler yolukimse bizimkadar çekmez kimsenin derdini iki gün top oynayıp kendini dünya yıldızıı sanıyolar kıçları kalkıyo
    • balıkesirli  
    22 Temmuz 2013 | 14:10
    -18
    pinto herkesi utandıracak bir performans gösterecektir inşallah. Bursaspor bu kadar kolay adam harcamamalı. futbol antreman tarihinde ilk defa kavga eden futbolcu sanki adam :)
    • Bucalı  
    22 Temmuz 2013 | 14:06
    -17
    samet aybaba bu işlerde daha iyi..pek sevmesemde hakkını yemem.

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR