KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Daniel Pranjic iddiası

27 Haziran 2012 | 16:53

31 yorum

15705 okunma

UEFA'nın verdiği 1 yıl Avrupa kupalarından men cezası kaldırılan Bursaspor, transferde rotayı değiştirdi.

UEFA'nın verdiği 1 yıl Avrupa kupalarından men cezası kaldırılan Bursaspor, transferde rotayı değiştirdi. Yeşil-beyazlı yöneticilerin Bayern Münih forması giyen Hırvat orta saha oyuncusu Danijel Pranjic ile ilgilendiği ileri sürüldü. Bonservisi elinde olan 30 yaşındaki futbolcu sol kanatta da oynayabiliyor.

UEFA'nın verdiği 1 yıl Avrupa kupalarından men cezası CAS tarafından kaldırılan Bursaspor yabancı transferde aradığı ismi buldu. Yeşil-beyazlı kulübün geçtiğimiz sezon Bayern Münih forması giyen Hırvat orta saha oyuncusu Danijel Pranjic ile masaya oturduğu öğrenildi. Geçtiğimiz sezon 21 maçta forma giyen Pranjic'in bonservisi ise elinde bulunuyor. Hırvat futbolcunun temsilcilerinin Türkiye'ye gelerek Bursasporlu yöneticiler ile görüşmeye başladıkları ileri sürüldü.Transferin bitmesini an meselesi olduğu öğrenildi.

 

    • isim soyisim  
    28 Haziran 2012 | 21:32
    -1
    arkadaşlar bu başkan böyle oyuncu alamaz bunların hepsi taraftara heyecan olsun diye ortaya atılan iddialar. alsa alsa bankasya ve takımların alt yapılarından alır oda 3 hafta sürer
    • partizan  
    28 Haziran 2012 | 21:31
    sakın almayın para isterler:)
    • burgaz16  
    28 Haziran 2012 | 19:17
    çok iyi olur alalım bu adamı
    • paipai  
    28 Haziran 2012 | 19:03
    alinirsa takima guzel olur bence...ayrica takimin gelecegi hakkinda olumsuz dusunenleri anlamiyorum,arkadaslar ulkemiz futboluna diger takimlarin istikrarina vs bakin 3 senedir kimse bs muzun istikrarsizligindan soz edemez,belki normalden daha yavas adimlar atiliyor ama donup bir bakin takima ve kemik kadroya pinto batalla ndiaye s.aziz basser o.ipek vederson ...bu oyuncular gittigi her takimda is yaparlar ve 1 sene 2 senelik oyuncu nitelginde de degiller,ben bir sene uefa kupasi alip 15 sene her yil donumunde bayram yapacagima her sene gruplarda yada elemelerde takimimi gormek isterim...ayrica yonetimi de maddi yonden cimri gibi gozuken tutumunu da begeniyorum,bu klubun ne borclarla bogustugunu bilen bilir..;iyi yoldayiz iyi olacagiz
    • ünitimsah  
    28 Haziran 2012 | 17:13
    ortaya kalitesi tartışılmıcak herkezi tatmin etcek sağlam bir oyuncu şart
    • bursasporum  
    28 Haziran 2012 | 16:20
    abicim ulan ne transfer severmişssiniz madem öyle s.gidin sarı laciverte gönül verin tren yapın kadıköyde. Kardeşim bu takım transfer yapamasaydı babaya şampiyon olurdu. Şampiyon olduğumuz sene takımda altyapıdan sercan volkan vardı. Sercan 4 gol attı toplam. Ozanı bu adamlar getirdi, batallayı, pinto'yu, n'diaye'yi, carson'ı bu adamlar getirdi. Niye sallıyorsun yani. Yok adam hacıymış hocaymış. Allah kabul etsin bize de dua etsin girip çıkmıyor adama sizin dini size ne yani aptal herifler. Düz kafa adamlar artıyor tribünde acilen kurtulmalı bundan. Bunlar bilmiyor heralde "sen şampiyon olmasan da" diye bağırdığımız günleri...
    • isim soyisim  
    28 Haziran 2012 | 14:31
    ulan her sene aynı tantatana on alıyoz bunu getiriyoz derken en son posta kol saati başladılar gene amatörden topçu toplamaya yazık yemin ediyorum yazık elazığ bile ne transferler yapıyo size 25 yaşında manudan topçu alın diyen yok ama kıyın paraya geçen sene samsun gekası nasıl getirdi bu lige çok mu para verdi hayır ama araştırdılar siz diyosunuz ki 30 yaşında kariyerinin sonunda almayız kariyerinin başındakini almaya paran var mıda seçim yapıyosan ya tutarsadan bıkdık artık bunlar sırf kar kokan hareketler 10 tane adam al tutarsa 2 tanesi satar para alırız bırakın artık bunları ya katkı yapcağı kesin olan adamları alın adamlar bank asyaya bile freddy aduyu getirdi geçen sene siz avrupada oynucak bi takıma pranjici alamıyosanız allah belanızı versin o aldığınız paralar haram zıkkım katran olsun ne diyim artık elden bişey gelmiyo hacı hocayla uğraşmakdan bıkdık bari beddua edelim belki anlarlar
    • teamsah  
    28 Haziran 2012 | 11:05
    2 yıllık anlaşılmış..
    • balıkesirli  
    28 Haziran 2012 | 08:55
    -1
    bu partizanın ertuğrul hoca takıntısını anladım, adamı dindar olduğu için sevmiyor. ertuğrul hoca bizi avrupa şampiyonu da yapsa adamı eleştirir.
    • emre_mdnya  
    28 Haziran 2012 | 02:07
    Ulan hep iddaa hep iddaa arkadas bıkerede alın bı adam gıbı adam superlıgde bızım butce kadar kısıtlı butce yoktur :D
    • bursasporum  
    27 Haziran 2012 | 23:55
    Bu adamı alsınlar ben 10 tane formasını alırım :)
    • cesurtexas  
    27 Haziran 2012 | 23:47
    Halitdelibalta haber bizi heycanlandirdi umarim tatmin edici ve transferi sonlanacak bir mujdeyle olur
    • HALİTDELİBALTA  
    27 Haziran 2012 | 21:18
    Yalnız anladığımız kadarıyla çok önemli yıldız bir isimle temas halindeler. Her an sürpriz olabilir.

    emre koşak Bursa DHA MUHABİRİ - TWİTTER
    • balıklı balıklı  
    27 Haziran 2012 | 20:34
    böyle haberleri okumak bile güzel
    • hayri  
    27 Haziran 2012 | 20:27
    -3
    iddiadan öteye de geçemiyor zaten! bu arada gazi üni isimli arkadaş gerçekten çok sıradışı bir yorum yapmışsın(!) hani bilmiyorsan sus da alim sansınlar diye bir laf vardır işine çok yarar tavsiye ederim. sen şimdi milleti kovalayacağına sabır şükür delisi olup varolan yanlışları bile görmezden gelip yönetimin pervasızlığını ve tutarsızlığını hiçe sayacağına her transfer dönemi geç kalan ve medya maskarası olan ve de üç kuruşluk oyuncuları bile almaktan aciz kişileri şakşaklayıp şirin ve uslu gözükeceğine ortaya ya bambaşka bir fikir koy yoksa da sıradan yorumlarla burayı kirletme. bak kovmuyorum seni senin yaptığın düzeysizlik gibi sadece bir yol sunuyorum sana ama bu saçma yorumlara karnı tok bilinçli taraftarın. biz bu takımı iyi günde de kötü günde de sevdik iki üç ayak takımın lafı ile de bırakacak değiliz. hacı ertuğrul lafı da rencide edici bir laf değil. ne yani hacı değil mi bu adam umreye gitmedi mi materyalist ergiçi daha 30 yaşında göndermedi mi hem de bir hiç için... takıma dindar adam arayıp durmuyor mu o zaman hacı ertuğrul lafı güzel ve yerindedir. hem her müslüman hacı olmak ve bu lafı duymak istemez mi o zaman neden makara olarak algılıyorsun...bu arada öyle taraftarmız varmış ki bunlara burgaştan poyuncu bile miller gibi geliyor. bu tip taraftar olduğu müddetçe başkan dha çoook bizden küçük klüplere oyuncu kaptırır ve sizlere burgaştan oyuncu alıp alın yerli transferi yaptım der.
    • partizan  
    27 Haziran 2012 | 20:18
    tanısam seninle yapardım,nooldu bozulmuşun?
    • cesur texas  
    27 Haziran 2012 | 20:00
    -1
    Partizan sasirmis heralde
    • kero  
    27 Haziran 2012 | 19:57
    bu adamı biraz zor alırız.
    • pala  
    27 Haziran 2012 | 19:42
    -1
    bize sağ açık lazım değilmi .
    • Çiko  
    27 Haziran 2012 | 19:37
    onlar zaten bizans yalakası @gazi üni

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR