KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

"Daha iyi olacağız"

14 Aralık 2012 | 23:08

61 yorum

14183 okunma

Teknik Direktörümüz Ertuğrul Sağlam maçın ardından yaptığı açıklamada 2-0 öne geçip maçı 2-2 beraberlik ile sahadan ayrılmanın üzüntüsünü yaşadıklarını belirtti.

Sağlam şöyle konuştu;

"İlk devre takım olarak mükemmel oynadık. Blok halinde güzel savunma yaptık. Kazandığımız toplarla pozisyonlar ürettik. İlk yarıda Necati'nin pozisyonu dışında rakibimize pozisyon vermedik. İkinci yarının hemen başında 2-0'ı bulduk. Ama maalesef hemen ardından çok kötü bir gol yedik. Bu gol ile rakibin morali yükseldi. Bocalamaya başladık ve kalemizde ikinci golü yedik. Bugün sahada iki tane farklı görüntü sergiledik. İkinci yarıda Eskişehirspor iyi futbol oynadı. Maçın 2-0'dan 2-2'ye gelmesi açıkçası bizi çok üzdü. Yapacak çokta fazla bir şey yok. Çalışacağız. Bu şekilde gol yememeyi öğreneceğiz. Daha iyi olacağız. Gençlerbirliği maçını iyi geçip devreyi iyi bitirmemiz lazım"

Ersun Yanal; "Güzel maç oldu"

Eskişehirspor Teknik Direktörü Ersun Yanal karşılaşmanın ilk yarısında Bursaspor'un, ikinci yarısında ise Eskişehirspor'un iyi futbol oynadığını belirtti.

Yanal maç hakkında şu açıklamayı yaptı; "Maçı teknik anlamda iki bölüme ayırmak lazım. İlk bölümde rakibimiz bizi oynatmamak adına iyi koştu. Bizi yavaşlattılar. Öne doğru çıkışları sağlayamadık ve golü yedik. İkinci yarının başında bireysel hatadan bir gol daha yedik. Bu golden sonra oyunda tempoyu yükselttik. Böylece golleri ve pozisyonları bulduk. Seyircimizin desteği ile daha iyi oynadık. Güzel bir maç oldu. Seyircimizin maç seçmeyip her maçta bu şekilde davranması lazım. Kazanamadığımız için çok üzgünüm. Ama futbolcularımın kazanma arzusu bizi mutlu etti."

 

    • Zafer Mahalle Hakan  
    17 Aralık 2012 | 23:39
    -1
    @Bursaspor sen ruh hastasısın kardeşim, birilerini eleştirmek ne zamandan beri maça gelmemek demek oldu? İç maçların hepsine gidiyorum, deplasmanlarda da işyerinden her türlü imaknı zorlayıpr gidiyorum bir çok maçta. Size mi kal dı lan , kimi eleştirip eleştiremeyeceğimize karar vermek.
    Maça da geliriz , gerektiğinde hocayı da eleştiririz.
    • Bursaspor  
    17 Aralık 2012 | 00:13
    Haklısın bilader buraya ya çoluk çocuk dolmuş yada yavşak dolmuş valla dusuncelerime tercüman oldun hoca ole takım bole defans şöle bilet pahalı maç pzt maçın saati kötü bu ne lan maça gelmiyosan düşüncelerini kendine sakla burda kimsenin kafasını karıştırma amatörede düşşen yanindayiz şanlı Bursasporum
    • ...  
    16 Aralık 2012 | 23:52
    22
    Serdar Aziz'e kötü diyenler var, ulan kendinize gelin be dürzüler! Adam Twente maçında golü yemeyelim diye ayağını soktu sakatlandı ne çabuk unuttunuz ? Biz ''ŞANLI Bursaspor TARAFTARI!'' hani çok cefakardık ? Hani renklere aşıktık ? Valla şu yorumları okuyorum herkes skor taraftarı olmuş, herkes yazıyor çiziyor. Maça gelme, storedan alışveriş yapma, ot iç, hap at, pasajda zil zurna olana kadar kafayı çek, takımı destekleme, sonra gel burda eleştir. Sizin gibi kolpa tribüncülere yedirir miyiz lan Bursa'yı ? BAK KARDEŞİM RENKLERİ SEVİYORUM DİYORSAN EĞER, BU TAKIM 10 TANE YESE DE AVAZIN ÇIKTIĞI KADAR DESTEKLEYECEKSİN VE HER DAİM BAŞIN DİK YÜRÜYECEKSİN! Ha soran olduğunda ÖLÜMÜNE BursasporLUYUM diyip takımın daha maçına bile gitmeden buraya yorum yazıyorsan da, kusura bakma ama Sİ.TİR GİT BE KARDEŞİM. Sizin gibi skor taraftarına ihtiyaç yok, zaten sizin gibiler şampiyonluktan sonra ortaya çıktı. Ayağınız denk alın bir tane Bursaspor var başka yok !
    • Bursaspor  
    16 Aralık 2012 | 21:43
    Eski teksas o nasıl bı konusma tarzıdır ne pehlıvanlıgı bız burda herkes işini yapsın taraftar trubune gelsın dıe ugrasıyoz ole ne ayaksın falan fılan olmaz adam gıbı konuscaksan derdıni anlat kulhanbeylik yapma bize burda
    • Yorumcu..  
    16 Aralık 2012 | 18:04
    5 dakikada 2 gol yemek herkezi kahrediyor ama her sene kafaya oynucak diye bir şey yok uzun yıllar ertuğrul hocaya destek vermek gerek ...istikrarla beraber başarı sürekli hale gelir..
    • Efsane  
    16 Aralık 2012 | 10:13
    -1
    Ertugrul saglam gıdınce ferguson mu gelck bu takımın basına acaba herkes hocaya sallıyo butun turkıye dıyo kı Bursaspor guzel fytbol keyıf veren futbol oynuyo dıye ama bız puana endekslndıgımz ıcın bız goremıyoruz bazı sansızlıklar olabılır hatalar olabılır ama cozum hocanı gıtmesı degıl destek zamanı cok ovgu alan yere goge sıgdırılamıyan eses le arazmzda 2 puan war arkadaslar
    • eski teksas  
    15 Aralık 2012 | 23:47
    mustafa d ve Bursaspor isimli arkadaşlar biriniz at gözlüğü takmış diyeriniz pehlivanlığa soyunmus sen kimsin ne ayaksın anlat bakalım
    • Efsane Bursa  
    15 Aralık 2012 | 22:04
    Anlat anlat heycanli oluyor hocam!
    • iritimsah  
    15 Aralık 2012 | 20:17
    senle zor hoca
    • BUCALI  
    15 Aralık 2012 | 16:07
    ya bangurayı düşündükçe uykularım kaçıyo,Bursaspor tarihinin en pahalı transferine bak..boğazköprüsünü sattılar resmen bize..kafayı yicem ya
    • Bursalı  
    15 Aralık 2012 | 14:46
    Serdar dün belki de en kötü maçını oynadı. 3-4 sene önce ankaraspor maçında bu kadar kötü görmüştüm onu. O kornerden gelen gol tam bir rezillikti.
    • Real Love  
    15 Aralık 2012 | 14:31
    Defansa sol bek ve iki tane stoper lazım . Serdar Aziz'in inanılmaz form düşüklüğü var . Kaptan Ömer bile daha fazla mücadele ediyor Serdar'dan . Hücuma da bir sağ kanat ve bir forvet lazım . Ama bunları alacak yönetim nerdeeee ?
    • murat teksas  
    15 Aralık 2012 | 14:13
    artık kornerden gol yemeyelim yeter defansın uyumasından alıcamız maçları verdik.
    • ŞİPTAR...  
    15 Aralık 2012 | 13:31
    Transfer şart bu takıma:
    1- sol defans: gökçek vedersonun yerine acilen bi adam lazım
    ist.bld. Gökhan süzen - keşke turgayı verince alsaydık gökhan ı 3 üne 5 ine bakmadan şimdi form tuttu takımda oynuyo gayet de etkili para isterler yine de alınmalı...

    2-sağ açık şart: hurşut alınmalı gençlerle iyi bir pazarlık yapılıp paraya kıyılmalı tuncay sola kayar zaman zaman ferhat kötü iken ferhatın yerine sestak ve pinto formsuzken onların yerine forvet oynayabilir...

    3-stoper şart : takımı toparlayacak top kullanmasını bilen ndiaye ve belluschi nin kaleye kadar top almasına gerek kalmayacak gerekirse yabancı olabilir bjk da oynama şansı bulamayan escude olabilir ozan ın yerine üstüne para alırsın ersan dicem ama artık onu da vermezler oynuyo ve formda veya fransa dan mutlaka vardır orta sıra takımlarında 25-28 yaşlarında güçlü fizikli top tekniği olan bir stoper...

    4-pinto-sestak-bangura-okan-tuncay şuan ki forvetler bence kaliteli üst düzey gol atmasını bilen bi forvete ihtiyacımız var alındıgı taktirde kim nereye istiyosa gitsin pinto-sestak-tuncay -bangura talibi cıkarsa satılsın ama kaliteli bi forvet şart...

    Bu şekilde radikal kararlar alarak 4 takviye yaparsak 2.yarı şampiyonluk potası ve Türkiye kupası için iddaalı olurz yok hiç transfer yapmaz cimrilige devam edersek ne tff kupasını ne de lig de ilk 5 i göremeyiz orta sıra takımı olur ligi 8-9. Bitirir kupada da gruptan cıkamayız şimdiden uyarıyoruz ilgilileri...
    • ALİ  
    15 Aralık 2012 | 13:04
    Mustafa ÇULCU yazıyor..Yunus YILDIRIM yönetim anlayışı ile ancak halı sahada mahalle maçı yönetir. Daha ilk dakikada Eskişehirspor’lu Servet, Sestak’ın ayak bileğine basıyor faul ve net bir sarı kart olmalı, ben değil UEFA böyle diyor, hakem sadece faul veriyor. Diego yine 9. dakikada Sestak’a taktik faul yapıyor, sarı kart yine yok. 21 dakika Necati Ateş düdükten sonra topu sürüyor, kaleye şut çekiyor yine sarı kart yok. 54. dakikada Dede kendini yere bırakıyor penaltı beklentisi içinde aldatmaca var ama yine sarı yok. Bu pozisyon sonrası ve 58. dakikada Erkan Zengin hakeme itiraz ediyor, hakemi itiyor, hakem oralı bile değil. Aynı Erkan Zengin hakem Tello’ya haklı bir sarı kart gösterirken de aynı hareketleri yapıyor bu itirazın karşılığı net sarı kart olmalı ama yine sarı kart yok. Kamara’nın sarısı var, ikinci sarılık hareket yapıyor yine hakemden tık yok. Böyle hakemlik olmaz. Bu tür pozisyonlarda kartlarını kullanan hakemlerin ve bu kartları gören futbolcuların ne günahı var! Bu yazdığım pozisyonlar UEFA talimatı sarı kart olmak zorunda ama Yunus Yıldırım kurallarında maalesef çıkmıyor! Adam ne FIFA ne UEFA ne de MHK talimatlarını dinliyor, kuralları kafasına göre uyguluyor! Kabahat onda değil onu bu hale getiren maç vermeye devam edenlerde! Hadi haftaya da maç verin. Nasıl olsa bu maçta öyle veya böyle bitti.
    • Bursaspor  
    15 Aralık 2012 | 12:59
    -3
    Darkcool ne var oynanan oyunda bizde dünya yıldızları yok en iyisini yapıyo adamlar eskişehirde iyi takım siz diger takımları hafife almayın bırakın taktiksel işleri hocamız yapsın siz stada gelinde destek olun takıma stada gelenlere demiyorum ama gelmeyipte burda atıp tutan varsa s. . . . Gitsin
    • mustafa s  
    15 Aralık 2012 | 12:52
    -4
    ya siz hersene şampiyon oluyordunuzda ertugrul saglam gelincemi böyle oldu neymiş ruh yokmuş çok ruh oldugundan mı kümeye düştü bu takım hersene avrupaya giden bir atkım var o dört büyük dediginiz takımlar bile son 4 yıldır avrupaya gidemiyor şampiyon olmuşsunuz o kadar kolaydda neden Bursaspor takımınından başka takım olamıyor ne olacak ertugrul saglam gidince daha iyisimi gelecek ama biz millet olarak geçmişini unutup nankör oldugumuzdan bunları çabuk unuturuz maça gitmediginiz için elli tane bahane uyduruyorsunuz siz ne kadar taraftarlık yapıyorsunuzki hocaya bu kadar sallıyorsunuz burdan taraftar olamak kolay
    • BUCALI  
    15 Aralık 2012 | 12:37
    19
    Dünyanın en misafirperver defansı bizde,ya ilk golde necatiyi tutan yok arkada diego var onu tutan hiç yok..bu kadar basit gol halısahada bile yenmez ya..Serdar + İbrahim + Ömer = Kalp Krizi
    • BUCALI  
    15 Aralık 2012 | 12:12
    bu defansa kaliteli yabancı stoper almazsanız her maç kalp krizi geçirmeye devam ederiz..ne serdar aziz ne ibrahim defans yapmasını bilmiyo..ömerde penaltı yaptırma rekorunu kırmıştır heralde.her maç 2-3 tane gol yenirmi ya..kazanmamız için 4-5 tane gol atmamız lazım heralde yoksa berabere kalma rekorunuda kırcaz..hiç memnun değilim şu defansımızdan..
    • Darkcool  
    15 Aralık 2012 | 12:04
    adamların 24 25 puanla şampiyonluk konuşması ve bazılarının 23 puanla hocayı değiştirelim demesinin arasındaki fark pan farkı değil ; oynanan futbol farkı.

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR