KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Çatı kaplamasında şok görüntü!

27 Mayıs 2015 | 14:51

34 yorum

20090 okunma

Timsah Arena çatı kaplamaları işlemleri devam ederken Timsah kafası yapılacak bölümün yanına monte edilen ve çatı kısmından farklı bir yeşil tonda olan file tartışmalara neden oluyor.

Kazova inşaat yetkilileri ile yaptığımız görüşmede Timsah Arena üst çatı kaplamaları haricinde çatı alt ''Bel hizası'' denilen kısma farklı bir sistem yapılacağı öğrenildi. Malzemesi ''File'' gibi delikli olan ve ışığı geçirecek bir malzeme olması gerektiği belirtilirken cam kaplaması olan bölümleri önüne bu kaplamanın yapılacağı belirtildi. Bu şekilde stadyum içine gün ışığının girmesi sağlanırken içeriden de dışarısının görülmesi amaçlanıyor. Rengin niçin farklı tonda olduğu sorumuza ise ''açık tonlarda bir malzeme gereksinimi duyulduğu'' belirtildi. Şeffafa yakın bir malzeme olduğundan ''çatı membran ile aynı renk olamayacağının'' altı çizildi.

 Bursa.com

    • bursalı fanatik  
    01 Haziran 2015 | 18:51
    soner sözcü okumayı bırak .
    • soner  
    30 Mayıs 2015 | 18:38
    -5
    arkadaşlar hayırlı olsun stad önümüzdeki sezonada yalan oldu renk değişecek. 5 ayda gelecek yeni mebranlar. açıklanmaması için medyaya büyük baskı var altepe tarafından. timsahın başı icralık oldu. yenisi kim bilir ne zaman yetişir. anlıcanız yalanlar yalanlar yalanlar
    • escobar  
    29 Mayıs 2015 | 14:13
    -3
    Ha beni tehtit etmenle alakalı da bir cevap vereyim ; ben sana buradan küfürlü karşılık verip aptal bi muhabbet içine girmicem. Ben her gün ama her gün stadın oradayım. sana bu kadar diyom
    • escobar  
    29 Mayıs 2015 | 14:10
    -2
    Teksas House , boş beleş küfür sallama delikanlı ol. itlik köpeklik sizin derdiniz, eleştireni susturup birilerini yalamak herhalde asıl gayen. benim gayem Bursaspor, her konuda eleştirimi yaparım. battıysa sana yapacak birşey yok
    • 16greenarmy16  
    28 Mayıs 2015 | 18:45
    Bu bel hizası membranlarını yapmaya arka taraftan değilde, şu an üst çatıya yapılmış membranların alt tarafına yapmaya başlasalarmış aradaki farkı daha iyi anlayabilirdik. Hatta yeşilin bir kaç tonu veya beyaz renk vs. bir kaç tane yan yana denenebilirdi.
    • berryroad  
    28 Mayıs 2015 | 13:51
    ulan hangi devirde yaşıyoruz da yok şeffaf olması gerektiği için aynı ton olmazmış diye milletle dalga geçiyorsunuz. bugün artık giydiğin elbisenin bile bulunduğun ortama göre renk değiştirebildiği bir teknoloji var dünyada. kıçı kırık membranın rengini çatıyla birebir aynı ayarlayamıyorsanız bırakın bu işi. bu haliyle bu görüntüsüyle tam bir ucube, tam bir skandal. taraftar tepki göstermekte çok haklı böyle bir rezillik olamaz.
    • sezgnbs  
    28 Mayıs 2015 | 13:17
    Bunlarin yapacagi isini soz verdikleri stadin aynisini yapmazlarsa bi camı bile farkli olursa....
    • ercan sar  
    28 Mayıs 2015 | 12:59
    eski teksas sen çatı işlerine mal mı satıyonda herkeze şarlayıp duruyon sana ne burda sayfa açılmış demek ki bi dandik durum var herkes tepkini dile getiriyor bu sayfa heralde süs olsun diye açılmadı yanlış bişeyler olmalı ki eleştriye açılmış sen neyi savunmaya çabalıyosun .
    • cast  
    28 Mayıs 2015 | 12:49
    Belediyenin sikayet sayfasina yazin bu yazdiklarinizi.ben yazdim.tepki gosterezsek kimse duzeltmez bu ucubeyi.
    • escobar  
    28 Mayıs 2015 | 11:12
    Ulan bazıları mimar mısın sen falan diyor, arkadaş göz var nizam var amına koymuşlar resmen daha net başka bir cümleyle ifade edemezdim, kusura bakmayın. Dünyada sadece 2 stadda var deniyor, acaba diğerleri niye bu membranı tercih etmiyor? acilen değiştirilmesi gerek. içeriye ışık girecek derken stadın güzelliğini kapatıyorsunuz.
    • bursalımehmet  
    28 Mayıs 2015 | 10:19
    11
    Stad sponsoruda RAİD olsun o zaman.
    • Serkan KAYIN  
    28 Mayıs 2015 | 09:39
    Arkadaşlar sanırım proje başından beri böyle tasarlanıyordu camekanlı alandan dışarıyı yeşil membranda göremezler diye delikli sineklik kullanıyorlar bu başta olan birşeydi söylemediler diye düşünüyorum :(
    • mustym16  
    28 Mayıs 2015 | 05:57
    rezalet.. dünya bu stadı bekliyor bunlar at kelebek konmuş misali
    • eski__teksas  
    28 Mayıs 2015 | 04:51
    -5
    sen dedin diye hemen kaldıracaklardı hakan1687..bırak bu işleri ergenler.
    • 16161616  
    28 Mayıs 2015 | 02:44
    bir zamanlar yıktırılan bir ucube vardı, o bile bundan şirin duruyordu.bu resmen at sırtına kelebek konmuş misali.bunun için acaba kimler neler yedi?
    • buneabi  
    28 Mayıs 2015 | 01:33
    herkes şikayet etsin.
    • buneabi  
    28 Mayıs 2015 | 00:59
    O tülbenti oradan kaldırın, yoksa teksas gelir kaldırır. Bunu sizde biliyorsunuz. ?
    • pntcrl  
    28 Mayıs 2015 | 00:56
    teksas.org yöneticilerine bir önerim şok falan diyerek başlık atmayın,maalesef başımıza gelen hiç bir gariplik artık taraftarı şaşırtmıyor kanımca:))
    • kralQG  
    27 Mayıs 2015 | 23:36
    -1
    Projeyi incelerseniz alt kısmın farklı renkte olduğunu farkediceksiniz, boşuna heyecan yapmayın arkadaşlar :) Güzel olacak merak etmeyin
    • smulukovski  
    27 Mayıs 2015 | 23:33
    yama yama yama böyle bir sarkı vardı o geldi aklıma

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR