KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Bursasporumuz 3 - 0 Sivasspor

01 Kasım 2014 | 17:45

108 yorum

33699 okunma

Takımımız, Spor Toto Süper Lig'in 8.haftasında Bursa Atatürk Stadı'nda Sivasspor'u konuk etti.

Stat: Bursa Atatürk Stadı

Hakemler: Çağatay Şahan, Gökhan Memişoğlu, Mehmet Metin, Murat Türker, Özkan Çeliker, Tolga Kadaz

Bursaspor: Harun Tekin, Şener Özbayraklı, Serdar Aziz, Renato Civelli, Aziz Eraltay, Bekir Yılmaz (Dk.54 Volkan Şen), Ozan Tufan, Fernando Belluschi, Filipe Josue (Dk.86 Ertuğrul), Jose Fernandao, Cedirc Bakambu (Dk.81 Holmen)

Yedekler: Okan Kocuk, Ertuğrul Ersoy, Bakaye Traore, Volkan Şen, Emre Taşdemir, Samuel Holmen, Enes Ünal

Teknik Direktör: Şenol Güneş

Sivasspor: Ertuğrul Taşkıran, Abdurrahman Dereli (Dk.72 Hakan), İbrahim Toraman, Berk Neziroğulları, Burhan Eşer, Manuel Da Costa, Ahmet Aras (Dk.64 Utaka), Adem Koçak, Ümit Kurt, Mehdi Taouil (Dk.77 Macauley) , Aatıf Chahechouhe

Yedekler: Korcan Çelikay, John Utaka, Macauley Chrisantus, Sinan Yılmazer, Emre Yakut, Hakan Arslan, Ahmet Şahbaz

Teknik Direktör: Roberto Carlos

Sarı Kartlar: Dk.61 Volkan Şen, Dk.62 Josue (Bursaspor), Dk.40 İbrahim Toraman, Dk.56 Mehdi, Dk.65 Ümit, Dk.73 - 84 Burhan (Sivasspor)

Kırmızı Kart: Dk.84 Burhan Eşer (Sivasspor)

Goller: Dk.57 Filipe Josue, Dk.59 Volkan Şen, Dk.70 Jose Fernandao (Bursaspor)

 Bursaspor.org.tr

    • bursalı  
    04 Kasım 2014 | 14:44
    bucalı Bursapor kazandı diye üzelecek adamın bu sayfada işi yok bence yanlış düşünüyorsun bir Bursasporlu takımın başında kimin olduğuna bakmadan takımının yenmesini ister ki şenol hoca gibi bir adam var başımızda onun için burada birbirmizi eleştirebiliriz ama insaflı olalım
    • cenk  
    04 Kasım 2014 | 10:53
    -1
    içim acıyarak maçlara gelemiyorum ve bu passolig şeysi ne zaman kalkar o zaman gelirim yada yönetimin bi sistem bulması lazım
    • ercan sar  
    03 Kasım 2014 | 15:25
    volkana laf söylenin dili yanar
    • kero  
    03 Kasım 2014 | 15:22
    Ozan Tufan müthiş oynuyor.
    • Bucalı  
    03 Kasım 2014 | 07:46
    Takım kazandı diye üzülenler var aramızda.Şenol hocayı,Volkan'ı ,Fernandao'yu her puan kaybı sonrasında eleştirenlere bu hafta kapak oldu.Ergenlere iş çıkmadı bu hafta da.
    • PsiÖmer  
    03 Kasım 2014 | 02:19
    Passolig ile ilgili çok ilginç bir iddia. Passolig internet sitesinden jimnastikli kombine sahiplerinin tüm bilgilerine ulaşılabildiği iddia ediliyor.

    http://www.haberartibir.com.tr/spor/passoligde-skandal-yaratan-iddia-h20780.html
    • escobar  
    03 Kasım 2014 | 00:56
    RANT MI DİYOSUNUZ?
    -Yeni stadyumun çehresine bir göz atın... Ne yapabiliyosun? hiçbişey.
    Rant ona denir.

    RANT MI DİYORSUNUZ?
    Bursa Atatürk stadyumu yıkılınca, sonrasında o bölge de neler oluyor görürüz.


    Her taraf RANT! Her taraf; Ancak, bu protesto sürecinde şunu fark ettim arkadaşlar. Bende e-bileti protesto eden biri olarak söylüyorum;
    BİZ OLAYIN İÇİNDEN NE KADAR ÇOK ÇEKİLİRSEK; O ZAMAN ALANLARA DAHA FAZLA HAKİMİYET SAĞLANIYOR...
    Bu demek istediğimi çoğu arkadaşımız anlamıştır. Bu şehir bizim şehrimizse; birliğimizi, dirliğimizi korumalıyız!
    Bunun en büyük çatısı da Tribündür...

    Bir şiir de geçer; ''Galiptir bu yolda mağlup''...
    Biz gidip passolig alınca mağlup olabiliriz; AMA GÜN BİTTİĞİNDE KİM KİME KOYUYOR O ZAMAN GÖRÜRÜZ. BU TAKIMI ŞAMPİYON YAPARAK EN BÜYÜK CEVABI VERİRİZ! Büyük düşünelim; bu yolda mağlup olsak da, netice de biz kazanıcaz...
    • Mey Nur  
    02 Kasım 2014 | 21:41
    Bu hafta çok önemli..Kayseri'den 3 puanla dönersek 3.lüğe yerleşiriz..Bir daha da içte ve dışta kimse tutamaz bizi..
    • kale arkası  
    02 Kasım 2014 | 21:19
    Bu yıl bu kadro ile şampiyonuz bu lafım 2010 daki gibi inançsızlara. O sene de bu sene hemde bu sefer açık ara fark ile Şampiyon olucaz, inanmayanlar sezon sonunda gözüyle görünce inanır şampionluğa....
    • Mustafa D.  
    02 Kasım 2014 | 20:33
    sen için rahat rahat istanbul uşağı lig tv de maçı izle BS#5 kardeşim -eğer izliyorsan tabi o da muamma- harika bir protesto yapıyorsunuz ama ben passokartın alınışını ve dayatmalarını 1 kelime bile savunmadım siz tffyi protesto ediyorum diye takıma zarar veriyorsunuz ama bunu anlamamakta ısrarcıysan o senin problemin zaten tartışmaya gerek yok sen gelmem diyorsun bende gelme zaten lazım değilsin diyorum aslında aynı şeyi konuşuyoruz
    • HaKan  
    02 Kasım 2014 | 19:48
    Bir sehirde 2 milyon insandan 5000 kişi maça gidiyor 1.995.000 kişiye bok atıyorsa bu kadar kişi niye almıyor diye sormalı
    • BS#5  
    02 Kasım 2014 | 19:35
    Mustafa D ben tekrar söylemiyorum kardeşim zaten aşağıda herşeyi açık açık anlattım, biletixle ilgili vs. ve hala soruma bir cevap alamadım nedense? aynen kardeşim ben 20 tl veremiyecek kadar aciz ve fakir bir insanım lütfen bana sadaka olarak 20 tl verde maçlara gidebileyim. ama benim amacım sende verme ki bu durduk yere banka açanlar para kazanmasındı ama sen bir harf bile anlayamadığın için passoligi sen alıp bana verince böyle olmayacağını zannediyorsun. ama çok iyi oldu seninle bu konuda tartıştığımız, teşekkür ederim bende gerçekten bir bildiğiniz varda şu passoligi alıyorsunuz sanıyordum-senin gibi düşünenler için-, meğersem öyle konuşmak için konuşanlardanmışsınız. şimdi içim daha rahat.
    • husopa  
    02 Kasım 2014 | 19:17
    "Herkes hesabını ertelesin.Ben dün stadyumda canlı izliyor.Bu takımın coşkusu ,oyun anlayışı 2010 a çok benziyor.Gelin kardeşim.Bu takım şampiyonluğa gidiyor."

    MK abi gözünüzü seveyim duygusal düşünmeyin. Anlayın artık bu lig şikecilerin mekanı şampiyonluğa heveslenmeyelim boşuna. O hatayı 1 kere yaptılar sütten ağızları yandı. Şampiyonluğun istanbul dışına çıkması kötü oldu diye konuşanları hepimiz çok iyi biliyoruz.

    Geçen haftalarda 2 penaltıyla şikebahçeye hediye edilen 3 puanı hepimiz gördük.

    Hiç bir kötü söz yokken geçen hafta PFDK ya sevk edilerek yediğimiz cezayı hatırlatmak isterim.

    Sırf yandaş takımların çıkarlarına göre 8-10 defa değiştirilen yabancı sınırını bir düşünün.

    Sırf yandaşlar kazansın hak eden kazanamasın diye süper final bile getirilmedi mi bu lige?

    Şikeciler pendiksporlara, 1461 trabzonlara elendi diye kupa'ya grup maçı getirdiler siz hala hak edince şampiyon olabileceğimizi mi düşünüyorsunuz?

    Süper ligin tek amacı var bunu unutmayın. "PARA"
    Amaç spor müsabakası falan değil. Yayıncı kuruluşlar, federasyon şike ve bahislerden parayı vurmak amaç. İstediklerini de şampiyon yapıp ismediklerinin de hakemlerle ayağını kaydırırlar olur biter.

    Daha lig başlamadan hagisi 4.yıldızı takacak diye reklam yapanlar size şans tanırlar mı zannediyorsunuz :D Biraz gerçekçi olalım. Bu pis düzenin bir parçası olmayalım. Bu yüzden ben Türk futboluyla ilgilenmiyorum ve bir parçası değilim artık.
    • Mustafa D.  
    02 Kasım 2014 | 13:09
    BS#5 kardeşim bu 25-30 lira sana çok dokunuyorsa parasını ben verip cebine koyarım kartı sen rahat ol ayrıca ücret 20 lira her yazıldığında üzerine fiyat eklemeyin bilmiyorum geçtiğimiz yıllarda hiç biletixten bilet aldınmı alınan bilet başına 4 lira kesiyordu kimse protesto falan yapmadı neden? biletix Bursa firmasımıydı hayır ben sna gerçek nedenini söliim çünkü biletler herkesin cebine bir şekilde giriyordu hepsine hakkım haram zıkkım olsun ben burda kulübün üstünde asalak gibi yaşayanları eleştirdim tekrar söylüyorum üstüne alınıyorsan o senin problemin
    • teksas  
    02 Kasım 2014 | 12:18
    Dün stad çok boştu, çünki passoligi olanlarda gelemedi. Arkadaş sen haftasonu saat 16:00 a maç koyarsan şehrin hepsinde passolig olsa dahi orayı tam dolduramazsın. Maç saatine bakın sonra yorum yazın. Bu şehir çalışan dinamik bir şehir. Saat 20:00 da veya 19:00 da maç olur stad dolmaz o zaman dersin geriye kalan 10.000 passoligli nerede. Çaktın ?
    • MK  
    02 Kasım 2014 | 11:54
    11
    Herkes hesabını ertelesin.Ben dün stadyumda canlı izliyor.Bu takımın coşkusu ,oyun anlayışı 2010 a çok benziyor.Gelin kardeşim.Bu takım şampiyonluğa gidiyor.
    • kale arkası  
    02 Kasım 2014 | 11:31
    Özellikle volkanı tebrik ederim stadta iyi görememişim, tv' den attığı golü tekrar izledim süperdi. Bursaspor şampiyonluğa doğru gidiyor, külerimizden tekrar doğuyoruz yolumuz açık olsun.
    • teksas  
    02 Kasım 2014 | 10:06
    Güzel kardeşim, sen burada passolig ile bankanın kar yaptıgını vs. Hesaplamışsın. O zaman banka veya kredi kartı kullanmayın hatta kredide cekmeyin. 3 yıldır stadımız yapılamadı ona tepki göstermiyorsunuz kalmışsınız bi kart parçasının hesabını yapıyor üstelik takımıda yanlız bırakıyorsunuz. Allah hepinize hidayet akıl fikir versin.
    • mususi  
    02 Kasım 2014 | 10:05
    Benim yorumum kimseyi dogrudan hedef almiyor,sadece futbolla da ilgili olmayan genel bir tespit yaptim.

    Passolig rezilligini cikaranlarin komple ulkenin corbasi yiyen hirsiz, uckagitci ve onursuz insanlar oldugunu gormezden gelip corbacilar maca giremiyor diye sevinmek oldukca trajik bir durum.

    usluba gelince. Sertlik bazen iyidir. Bizim insanimiz tatli sozden anlamaz pek.
    • kuş  
    02 Kasım 2014 | 09:57
    Passolig çıktı bedava bilet bitti diyenler gelsin onu benim külahıma anlatsın...Biten bir şey yok sadece şekil değişti,dün tribün lideri denen kişiler yönetimlerden,iş adamlarından aldıkları kağıt biletleri dağıtırlardı şimdi hafta arası passolig kartları yine bu adamlar tarafından toplanıp içlerine o haftanın maçının gideri yüklenip geri dağıtılıyor anlayacağınız bedavacılık bitti demek koskocaman bir yalan...!

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR