KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

'Bursaspor'da oynamak istiyorum'

04 Ağustos 2012 | 11:13

29 yorum

15230 okunma

Geleceğini güvence altına almak istediğini belirten Arjantinli futbolcu, kulübünden anlayış beklediğini belirtti.

Bursaspor'un uzun süredir kadrosuna katmak için çaba sarf ettiği  ancak kulübü Velez Sarsfield ile bir türlü anlaşma sağlayamadığı Augusto Fernandez,  Arjantin Ole gazetesine yapmış olduğu yeni açıklama ile gözlerin tekrar kendisine çevrilmesini sağladı.

Yıldız futbolcu İki hafta önce yapmış olduğu açıklamada: "Geleceğimi güvence altına almak için kulübümden ayrılmak istiyorum" sözlerini sarf etmiş ve bu açıklamanın ardından Fernandez'e Bursaspor'un yanı sıra İtalya'dan bazı kulüplerin de talip olduğu öğrenilmişti. Aradan geçen sürecin ardından yeni bir açıklama daha yapan Fernandez, yaşanan gelişmelere de açıklık getirmiş oldu.

İtalya ve İspanya'dan kendisini isteyen kulüplerin olduğunu ancak en cazip teklifin Bursaspor'dan geldiğini belirten Fernandez, kulübünün Bursaspor'dan gelen teklifi kabul etmesini istedi. 30.06.2013 tarihine kadar Velez ile sözleşmesi bulunan yıldız futbolcu, gerekirse sözleşmenin fesh edilmesi için avukatı aracılığı ile yasal yollara başvuracağını da sözlerine ekledi.

Futbol hayatına Bursaspor'da devam etmesinin Arjantin Milli takım kariyeri açısından da çok önemli olacağını söyleyen Fernandez, Velez'in kendisine muhtemelen Aralık ayında yeni bir sözleşme teklif edeceğini ancak bu sözleşmeyi kesinlikle imzalamayacağını ifade ederek sözlerini tamamladı.

 

    • şaşkın timsah  
    06 Ağustos 2012 | 21:44
    -2
    Kaç kurtar kendini kardeş. Ne işin var burada. Valla Ertuğrul hoca hiç acımaz bitirir seninde kariyerini.
    • texas  
    06 Ağustos 2012 | 19:33
    Sen istiyorsun da malesef pahalı geldin her zaman ki gibi be koçum sen daha iyi yerlere git bizimkilerle işin olmasın bunlar varken bu takımın kaderi kara!!ıskarta alırız biz anca fındladya falan !!!
    • partizan  
    05 Ağustos 2012 | 22:55
    -1
    sen istiyorsun da onlar kelepir aldılar bitirdiler transferi..neyseki büyük takımlara transfer olma şansın var Türkiyede.
    • partizan  
    05 Ağustos 2012 | 21:45
    -11
    maça giden vatan hainidir..gitmeyin yüz vermeyin dik durun!
    • Augusto Fernandez  
    05 Ağustos 2012 | 21:27
    -1
    benim adımla yazan bazı arkadaşlar var, siz onlara inanmayın bi kaç güne gelirim.............
    • ERSEN  
    05 Ağustos 2012 | 21:18
    büyük takım nasıl olunurdu!!şampiyon oldun 4-5 kaliteli tranfer yapıp 3-4 sene yine kafaya oynıycaktın bu zamandada genceleri hazirliycaktın.2-3 genc oyuncu yakaladınmı işte o zaman gercek 5ci büyük olursun.belkide onlardan daha iyi artık cok gec para bitti demeye basladılar.:S:S üzülüyorum.
    • bursasporluyuzzzz  
    05 Ağustos 2012 | 18:26
    -2
    arkadaşlar kimse kusura bakmasın ama omıycak bu olmıycak ne olucan bakın Ankaragücüne kardeş kulubümüze bank asyada çınar yok olma derecesinde şükürler olsun ama bu futbolla olmaz arkadaş eğer biz büyük kulüp olma yokundaysakl transferide yapıcaz galibiyetide alıcaz yani en iyisi neyse onun için uğraş vericez
    • BURSA'lıyız  
    05 Ağustos 2012 | 15:28
    -1
    Beyler bırakın transferi filan biz Bursaspor u şampiyonluklar için mi sevdik gün İyi gününde Kötü gününde Sapına Kadar Biz Bursa'lıyız deme günüdür...
    • Augusto Fernandez  
    05 Ağustos 2012 | 04:49
    -5
    şaka yaptım
    • velii  
    05 Ağustos 2012 | 04:47
    yönetim son yıllarda olmayan başarıyı getirdi arkadaşlar vefasızlık yapmayalım
    • harbi teksas  
    05 Ağustos 2012 | 03:48
    -2
    yazıcı otellerinden bi tanesini veriir alırız ;)
    • vedat akcakoca  
    05 Ağustos 2012 | 00:06
    -5
    Battala, Pinto ikilisine uyum saglayabilecekse alinsin. Yalniz Bursasporumuzun o kadar cok parasi yok bir insanin gelecegini garantiye alsin. Bu kardesimiz Bursaspora gelirse büyük paralara gelemez bunun farkindadir sanirim. Gol attikca para kazanacak. Diger kötü elestiri yapan arkadaslarada bu bir cevap olur umarim. Bursaspora gelen futbolcuya ödenen en büyük transfer bedeli 1 milyon eurodur.Bunu kafaniza DANK EDIN!
    • mudanyalic  
    04 Ağustos 2012 | 20:55
    Yönetim bi boka yara artik.
    • kadir  
    04 Ağustos 2012 | 20:14
    beyler yönetimin futbolcu alacağı yok her cuma para toplayalım aramızdan birini seçelim de futbolcu transferi ile uğraşsın yönetiminide kazandıkları paraları konut yapsın olan her zaman ki gibi taraflara olsun...
    • tolga  
    04 Ağustos 2012 | 18:36
    2 gün dediler cuma mübarek dediler para yok dediler taraftarı delirttiler.......
    bana kalırsa ben bi adam önerecem beleşe oynar 2gün filan beklemez mübarekte biadam cumaya da gider.....topçu halı sahada oynar öğretmen devletten maaşıda garanti bizim bedenci bence cok cazip....
    • Teksas_nl  
    04 Ağustos 2012 | 18:33
    -2
    adam son volesini vurmak istiyor işte, iyi oyuncu ama burda yatışa geçebilir, güney amerikalıdan korkacaksın
    • batuhan  
    04 Ağustos 2012 | 17:42
    Alın ulan şu adamı becerıksızler yoksa buda elımızden gidicek yetti artık çingeneleri geçtik be
    • Teksas  
    04 Ağustos 2012 | 17:32
    Sen istesen nolcak biz parasız kalitesiz adam arıyoz
    • şaşkın timsah  
    04 Ağustos 2012 | 17:02
    Kusura bakma bizim kulübün gerçekleri var, bizde oynayamazsın. Haa tabi menejerlerin yönetime yüzde verecekse o zaman olur.
    • alioss  
    04 Ağustos 2012 | 16:43
    Bu şekilde konuşarak fiyatını artırıyor. İtalya varken tslde topmu oynıycak adam..kii Bursa onlardan fazla vermiş :)) bu haberleri kim yapıyosa kol gibi yalan :))

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR