KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Boateng daha yakın

VİDEO

01 Ağustos 2012 | 10:02

44 yorum

18622 okunma

Bursaspor'da orta sahaya yapılacak takviyeyle ilgili çalışmalar sürüyor.

Bursaspor'da orta sahaya yapılacak takviyeyle ilgili çalışmalar sürüyor. Augusto Fernandez için Velez Sarsfield kulübüne son teklifini ileten yeşil beyazlılar, Boateng için de Ukrayna'ya yetkilendirdiği menajeri yolladı.

Bursaspor'un görüşmelerini bir süredir devam ettirdiği Arjantinli Augusto Fernandez için son teklif iletildi. Daha önce 4 milyon Euro talep eden Velez Sarsfield kulübünün Bursaspor'un verdiği rakama düşmediği ifade edildi. Bu gelişmelerin ardından yeşil beyazlılar yetkilendirdiği bir menajeri Boateng ile görüşmek için dün Ukrayna'ya gönderdiği öğrenildi.

BOATENG DAHA CAZİP

Bursaspor'un iki kulübe yaptığı tekliflerde Dnipro Dnipropetrovsk'de forma giyen Derek Boateng'in bonservisinin daha uygun rakamlarda olduğu, transferin birkaç güne kadar sonuçlanacağı ifade edildi. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam'ın Boateng transferine daha sıcak baktığı öğrenildi.

 

    • partizan  
    04 Ağustos 2012 | 01:32
    bu herif ne iş yapar? mbesumanın laciverti..şöyle top ayağına yakışacak,adam eksiltip dikine hücum edecek biri yok yok yok!..velev ki gelirse alın size bomba diye yutturacaklar ve herif sinirli ruh haliyle çok zarar verecek ki 10 saniyede 3 kişiyi nakavt edip kırmızı kart rekoru kıran bir tip (youtubeden görün)..gelirse görürsünüz.yok arkadaş pes.
    • Yeteryazıcı  
    03 Ağustos 2012 | 14:06
    Ulan yönetiimm.. Borç içinde yüzen antep gidiyor ismail aiisati ve ibricic'i alıyor..Bizim aldıgımız topculara bak yaaa..Harbi harbi ramazan ramazan küfür ettiriyorsunuz ya..!!!
    • akif teksas  
    03 Ağustos 2012 | 12:41
    CAZİP Mİ?
    İBRAHİM YAZICI KAFAYI YEMİŞ. BE KARDEŞİM CAZİP OLAN İYİMİ OYNUYO HAYIR SEN İYİ ADAM ALIRSAN BİZDE KONBİNEYİ ALIRIZ AMA BÖYLE GİDERSE KİMSE KONBİNE ALMAZ SAYIN BAŞKANIM UYAN UYAN BAK BU SENE KİM KME DUM DUMA ÖRNEĞİN:KASIMPAŞA G.ANTEP ESKİŞEEHİR
    • ünitimsah denizli  
    03 Ağustos 2012 | 12:02
    teksas.org yetkililerine sesleniyorum şu haberi lütfen saklayın (yorumlarla beraber) çok değil birkaç ay sonra eğer bu adam gelirse tarftarımızın ne kadar haklı olduğu ortaya çıkacak samsunspordan aldığımız murat yıldırım bile daha iyi bir adam bundan yine kulubün paralarını çöpe atacaklar taraftar bunları görürken sözde profesyonel yönetim ve teknik kadro nasıl göremez anlamıyorum yine bize hüsran var
    • ERSEN  
    02 Ağustos 2012 | 21:17
    egerki bunu alsınlar bir maça gidersem ALLAH belamı versin!!!
    • Timsah  
    02 Ağustos 2012 | 21:03
    Timsahdaşlar , futboldan anlayanlarda anlamayanlarda aynı şeyi söylüyor.Bu adamdan bir şey olmaaazzzz... Bursa' da Bursaspor' LULARA RAĞMEN KİMSE TOP OYNAYAMAZZZ. Başkanın işine hocanın işine karışmayın demeyin sakın . Şehirde Bursaspor' la ilgilenen herkes bu adamı istemiyor. Kupide kendimizi gördük. yamyammı Batalla gibi birşeymi pinto gibi mi olsun ..Ne istediğimizi bilelim yeter...
    • cem saygın  
    02 Ağustos 2012 | 20:09
    böyle bir şey yok takım şampiyon olur bile diyorlar kimle şampiyon olcan allah aşkına söyleyin ferhat,muratlamı bu nasıl bir düşünce böyle bir anlayış yok transfer lazım orta alan ve sağ açık hepsi bu kadar aloooooooooooo ses verinnnnnnn sesssssssssssssssssssss kardeşimmmmmm hep cebplerinizi düşünmeyinnnnnnnnn
    • Escobar  
    02 Ağustos 2012 | 13:04
    Kimse alınmasın ama BU ADAMDA İŞ YOK! bende senelerce futbol oynadım, bi futbolcunun topu tutuşundan sürüşünden bişeyler çıkartabilirim.

    Bu adama para vericeğimize yenalı koyun oynatın daha iyi. Gelirse bu sözümü herkes hatırlasın, sahada yokları oynar bu adam.
    • sercan  
    02 Ağustos 2012 | 09:28
    fernandez daha iyi olur bence
    • harbi teksas  
    02 Ağustos 2012 | 03:37
    bunuda alamıcaklar sonra diceklerki..'Almadık ama bir sebebi var' .. Aynı laflar.. Teksas bunu unutmaz!
    • Utkan Baştürk  
    02 Ağustos 2012 | 00:50
    FERNANDES'İ İSTİYORUZ,boateng falan gelecekse hiç gelmesin,sakın !
    • ünitimsah  
    02 Ağustos 2012 | 00:28
    kim gelcekse gelsin artık şu play of maçına kadar orta sahaya alın artık bi adam yeter
    • TeksasMudanya  
    02 Ağustos 2012 | 00:21
    Bu hareket çok güzel yalnız. Protesto niye 2 kişi üzerine yoğunlaşıyor ? Güven Çiçek ile uğraşanlar mı hedefimiz yoksa kulüpteki tüm çakallarmı ? Zira ilk gibi hareket edliyor. GALATASARAYLI, Burak Uçar ve Koray Kundakçılar, BEŞİKTAŞLI Suat Paçacı,FENERLİ Varol Çorapçıgil, MUHASEBECİ Sema Çavuşoğlu niye konuşulmuyor ?
    • bursasporlu!!  
    01 Ağustos 2012 | 19:29
    3 un 5 ın parazarlıgını yapmayın.alın fernandeszı yeter artık!!!
    • Birisi  
    01 Ağustos 2012 | 17:08
    Ndiayeyle Boateng in farkı yok , bu resmen klübü zarara uğratmaktır !
    • ünitimsah denizli  
    01 Ağustos 2012 | 17:04
    bu adam bizim aradığımız ofansif orta saha mı ya saçmalamayın bi halt edeceğiniz yok bari gidin alanzinho yu alın trabzon satış listesine koydu ver turgayı al alanzinho yu gerekirse üzerine para verin herkez çatır çatır transfer yapıyor bize 2 tane adam gibi oyuncu lazım onuda almayı beceremiyosunuz neymiş para yomuş nereye gitti bu paralar herkezde para var bir tek bizdemi yok şampiyonluğu bu kadar kötü değerlendiren başka bir yönetim yoktur dünyada kalıcı gelirdeyip durdunuz ne çalışması yaptınız bu güne kadar , taraftar kart projesi hazır dediniz televizyonlarda şov yaptınız nerde yok şampiyonluktan sonra doğru düzgün yaptığınız 1 tane iş varmı oda yok siz varya hiçbir halt beceremezsiniz birtek süleyman hurma bizim bütün yönetime bedeldir
    • teXasmumu  
    01 Ağustos 2012 | 16:59
    bütün teknik ekip koca sene yatmış ne bi adam izlemişler nede tv yi açıp herhangi bi ligden bi maç izlemişler. menajerlerin önereceği futbolculara kalıyor hep iş. yine cacıklı protesto yapalım bu transfer komitesinden bi cacık olmaz diye..
    • Deus Dominus  
    01 Ağustos 2012 | 16:58
    Almayın futbolcu falan arkadaş, N'Diaye var, Svensson gitti mi gitmedi mi belli değil... Ekstra bir ön libero daha yabancı hakkımızı kullanmayalım. Zaten beceremiyorlar, sırf "transfer yaptık" demek için yapmasınlar transfer. Yabancı oyuncu almayacağız diyordular birde, ismi geçen her 5 isimden 4'ü yabancı!
    • mehmet  
    01 Ağustos 2012 | 16:24
    tagoe gibi seneye nasıl göndereceğiz diye düşünürüz.
    • şaşkın timsah  
    01 Ağustos 2012 | 16:14
    Bunu alacağınıza hiç almayın daha iyi. 2. Tagoe vakası bu.

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR