KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Bir golcü daha istiyor

05 Temmuz 2015 | 12:10

41 yorum

17014 okunma

En son Parma'da forma giyen ve bonservisi elinde bulunan İshak Belfodil veya bonservisi Porto'da olan Kleber Laube Pinheiro, teknik heyetin radarında.

Transfer çalışmalarına devam eden Bursaspor'da dün Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam ve transfer komitesi arasında bir toplantı gerçekleşti. Takıma takviye yapılacak isimler üzerinde görüşmelerin yapıldığı toplantıda Ertuğrul hoca, takıma ikinci bir forvet alınması yönünde görüş belirtti. Tomas Necid'in renklere bağlanmasının ardından yeşil beyazlıların üzerinde durduğu isimler ise İshak Belfodil ve Kleber Laube Pinheiro oldu.

İYİ TAKIMLARDA OYNADI

Bursaspor, Belfodil ile uzun zamandır temas halinde. Geçtiğimiz sezon İtalya'nın Parma takımında forma giyen ve bonservisi elinde bulunan Cezayirli golcünün gelmeye hazır olduğu belirtildi. Trabzonspor'un da istediği Cezayirli oyuncunun gönlünün Bursa'da olduğu ifade edildi. Belfodil daha önce Lyon, Inter, Bologna, Livorna gibi takımlarının formasını giymişti. Diğer alternatif Kleber Laube Pinheiro'nın bonservisi ise Porto'da.

30 MAÇTA 12 GOL

25 yaşındaki golcü geçen sezonu Estoril'de kiralık olarak geçirdi. 1.88'lik forvet 30 maçta rakip fileleri 12 kez sarstı. Kulübüyle 2016 yılına kadar anlaşması bulunan Kleber için teknik heyetin olumlu referanslar edindiği öğrenildi. Maritimo'da 41 maçta 16 gol, Porto'da ise yine 41 maçta 11 gol atan Brezilyalı oyuncunun piyasa değeri 2 milyon 200 bin Euro olarak gözüküyor. Bu iki isimden birisinin transferinin gerçekleşmesi bekleniyor.

 Olay Gazetesi

    • yansaslı  
    07 Temmuz 2015 | 02:17
    kale tamamdır,stoperler gençleride kazanacaksak yeterli,solbek zaten on numara,sağbekde bir takviye,gençlerimizden varsa onuda monte etmeye çalışıp,orta kalite bi yerli(amman hakan altıntaş gibi falan olmaya) alınmalı.
    ortada traoreden kurtulunacaksa,iki yabancı,biri defansif,biri ofansif.Sağ açığa sercan,forvet arkasına BATAJA yada josue alındımı on numara takım oluruz,dört yada beşinciliği elde ederiz.
    En büyük Bursalı,haşin erkek sevgili başgan,şu naçiz önerimi dikkate al,o çok sevdiğin koltukta bi sezon daha oturur,beleş mercedesin,süit odaların,yurtdışı gezilerin tadını çıkarırsın,biladerinde bir yıl maaş alır kulüpten,bi dahamı gelcen dünyaya demi BAŞGANNN!...

    • antibizans  
    06 Temmuz 2015 | 18:28
    Ne forveti?Necid var,Bakambu forvet sol kanat degil sol kanatta Aydin ve Ozan Ipek var alinacaksa Belluschi'nin mevkiine ve/veya forvet arkasina oyuncu alinmali
    • gitmesilazim  
    06 Temmuz 2015 | 18:15
    Yorumsuz sadece
    sponsor lar nereye kayboldu...
    • taraftar  
    06 Temmuz 2015 | 16:20
    ne kadar cahil taraftarı var bu takımın. para mı var sanki müthiş transferler yapsınlar. ikinci üçüncü sınıf oyuncuları getirecekler mecburen. bu oyuncularla iyi bir atmosfer yakalanınca biraz başarı geliyor. sanki zengin başkan gelse cebinden para koyacak. ne kadar safsınız. şampiyonluk falan beklemeyin. olursa olur. 3. 4. olmak başarıdır bu gelir düzeyiyle. şunu anlayın artık. illa şampiyonluk isteyen istanbul takımı tutsun. istanbul takımlarının kombine fiyatları kaç lira seninki kaç lira, reklam gelirleri, yayın gelirleri aynı şekilde. neyle neyi kıyaslıyorsunuz siz.
    • teksasssss  
    06 Temmuz 2015 | 15:36
    istanbullu nickli arkadas rb başkanın mahmut usluya adam değil diyip federasyon seçiminde yanyana oturması sıcak sohbet etmesine yorumun nedir?
    • tagg  
    06 Temmuz 2015 | 08:52
    millet nanileri van persileri alıyo bizimkiler para yok die ağlıo.büyük klup olacaz bide nasıl büyük klupsek!!!
    • Istanbullu  
    06 Temmuz 2015 | 03:11
    Bölükbaşı'ya sadece transfer yani yıldız oyuncu almıyorsun diye söylenenler
    Yarın iyi bir yıldız nani gibi Podolski gibi ses getirecek birisi getirirse
    Bu sefer en büyük baskan mı bizim
    Başkan mı diyecekler çok merak ediyorum yoksa hala isyan edecekler mi kredi çekti yok şunu sattı vb
    Sonuçta o bu gemiye aldığında gemi
    Çoktan su almıştı biraz insanlara
    Atıp tutarken mantıklı olun pes gerçekten
    Madalyonun yarısını görüyoruz biz biraz sabır
    Not: Başarı sadece yıldız transferlerle olmuyor arkadas önemli olan takım
    Olabilmek
    Hayırlı sahurlar
    • eray  
    06 Temmuz 2015 | 02:01
    onu bilmem de seneye net 8. olur bu takım
    • Serkan Smart  
    06 Temmuz 2015 | 01:27
    Bursaspora bu kadar kötülük yapılmaz lig başlamadan kongre yap delikanlı görelim baskan
    • Kalite  
    06 Temmuz 2015 | 01:25
    Bursasporun transferi Bölükbaşı mestan yönetici kemal Gürler Necmettin kocaman a mi kaldı eyvah ki ne eyvahhhhhhh bu işi bilen adamlara niye bırakılmiyor bu işler ertuğrul hoca kimlerle uğraşıyor ya
    • Arda  
    06 Temmuz 2015 | 01:21
    Transfer komitesi ne bıraksalar adamlar bari belki bisiler alacak başkan olan kendini Mourinho zannediyor heralde menejer gazları falan filan başkan transfer yapıyor sanki biliyormuş gbi parası varmış gibi tam bir fiyasko rezalet
    • Marimar  
    06 Temmuz 2015 | 01:17
    Bizans sevmem ama coşturdu adamlar hem kulübü hem taraftarı biz hala bu Bölükbaşıyla uğraşıyoruz Noyan hiç olmassa transferde bişi yapardı içimiz gidiyor kardeşim adamlar neler yapio
    • Mustafa  
    06 Temmuz 2015 | 00:58
    Siz bu büyük başkanla. Çok iş yaparsınız. Hala bu başkanı destekliyorsuz ya. Nediyim.
    • bursasporum  
    05 Temmuz 2015 | 22:55
    Takima en az iki tane kaliteli orta saha gerekli. Hala forvet arıyoruz önce orta saha kuvvetli olacak ondan sonra forvete takviye yapılacak.
    • şampiyon16  
    05 Temmuz 2015 | 22:39
    Bir forvet ve en az iki ortasaha gerekli. Belluşhi ve josue kalitelerini yakalamamız gerek.
    Günümüz futbolunda ortasaha çok şey ifade ediyor. Fileminks çok iyi bir santrafor bence iyi iş yapar. Orta sahayı iyi arastırıp gerekirse fıransa ikinci liginden genç yetenekler bulmamız gerekli.
    • ercan sar  
    05 Temmuz 2015 | 22:23
    ibrahim affelay 29 yaş 3milyon euro
    • der  
    05 Temmuz 2015 | 20:11
    Belu da giderse josue de şüpheli ve orta saha boşaldı. 3 tane oraya adam lazım , kanada adam lazım , sağ beke bir adam daha lazım ve bence 1 stoper daha şart bu takıma (Serdar ve Sivok'a güvenen stoperi şamile teslim eder gene)
    Yani kısaca kadronu koruyamazsan böyle olur....Alacağın adamlar tutar mı tutmaz mı o da kumar..
    • Yeşil79  
    05 Temmuz 2015 | 20:06
    Webo herhan skoru değiştircek bir golcü yaşına bakmayın Eto ,Gekas,çokmu genç
    • inegolluler  
    05 Temmuz 2015 | 18:34
    beluschide gidiyo baskan hala konusuyo arena bu senede bos turbunlerde oynariz gibi hala yildiz yok gidenlerde hep yildiz
    • texasssslii  
    05 Temmuz 2015 | 18:14
    Ayrica daha iyi kadro kurmazsam istifa ederim demistin hadi sadece bu sozunu tut rb...

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR