KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Bakary Sako iddiası!

VİDEO

10 Temmuz 2015 | 11:24

55 yorum

24820 okunma

Transfer çalışmalarını hızlandıran Yeşil Beyazlı yönetim rotayı İngiltere'ye çevirdi. Bursaspor, geçen sezon Championship ekibi Wolverhampton Wanderers forması giyen Bakary Sako'yla büyük ölçüde anlaştı.

Bursaspor transferde hız kesmiyor. Yeşil Be-yazlı yönetim geçen sezon İngiltere Championship ekibi Wolverhampton Wanderers forması giyen Bakary Sako'yla prensip anlaşmasına vardı. İsmi sır gibi saklanan futbolcuyla el sıkışan Bursaspor yönetiminin, oyuncuyu 1-2 gün içinde Bursa'ya getirip resmi sözleşmeye imza attırması bekleniyor.

BONSERVİSİ ELİNDE

27 yaşındaki Mali asıllı Fransız futbolcu, 3 sezon İngiliz kulübünün formasını giydi. Bonservisi elinde bulunan Sako, Wolverhampton formasıyla çıktığı 78 maçta 24 gol 21 de asist yaptı. Gol attığı kadar attırmasıyla da ön plana çıkan Fransız futbolcu, öncelik sol kanat olmak üzere sağ kanatta da görev yapıyor. Daha önce Saint-Etienne forması giyen Sako, İngiliz ekibine 2012'de 3 milyon 800 bin Euro'ya transfer olmuştu.

 Hakimiyet Gazetesi

    • şampiyon16  
    13 Temmuz 2015 | 20:28
    Olsaydı çok iyi olurdu olmadı hayırlı olsun
    • anlamisdegilim  
    12 Temmuz 2015 | 02:23
    Sn:bölükbaşı siz kendinizle ilgilenin Büyük Bursaspor dan elini ÇEK!!!
    • musba  
    11 Temmuz 2015 | 12:29
    Hay allahım mevcut kadroda 5 adet sol açık var.
    Hala anlamış değilim bu tür haberlere.oruçlu oruçlu insanı deli ediyorlar.
    sagbek. Birden cok orta saha defansif ve ofansif lazım. Belu de gitti zaten
    • şampiyon16  
    11 Temmuz 2015 | 12:05
    Elle tutulur bi transfer olur becerebilirler umarım
    • Mey Nur  
    11 Temmuz 2015 | 01:31
    Adı geçenlerden bir tek Lanzini'yi beğenmiştim..Onun da adı geçmez oldu..
    • Çarşamba texas  
    10 Temmuz 2015 | 21:11
    Championship ligi bizim ligin seviyeyle aynı
    • sametturk16  
    10 Temmuz 2015 | 19:52
    12
    Başkan dümen yapma bu sefer al bu adamı ama transferle sen ilgilenme sakın başkası ilgilensin neye elini atsan batırıyorsun illa ilğilenicem diyorsan da gusül abdesti al öyle ilgilen :D
    • kun aguero  
    10 Temmuz 2015 | 19:29
    şimdi adamın sol ayağı çok iyi he bence çok hızlı ve teknik değil çalımları falan yok pek ama bide sürekli yıldız bekleyen var ben başkanı sevmiyorum tez vakitte gider inş ama bu takımın nani van persie alıcak hali yok yıldız tanımınızı biraz açarsanız bizde biliriz kimi bekliyoruz belfodil haberinde herkes adama gömmüş bunda öyle necid eh işte dendi ben anlamadım bizim taraftara noldu sanki daha önce rivaldo cafu falan bizde oynuyordu da bu adamlar bizi tatmin etmiyor
    • üni19693  
    10 Temmuz 2015 | 19:19
    arama motorda adamı arıyorum güreşçi gibi fotoları çıkıyo
    • ercan sar  
    10 Temmuz 2015 | 19:17
    -4
    olsada oluur olmasada oluuur bi adam vasat yani
    • miu16  
    10 Temmuz 2015 | 19:06
    İnsallah haber balon değildir.adan sadece gölü düşünüyor.SOL ayak süper insallah haber yalan değildir.
    • serdar gündüz  
    10 Temmuz 2015 | 18:35
    bu adamı kaçırmayın tabi başkan devreye girerse kesin olmaz lütfen başkan demeye dilim varmıyor sen karışma zaten suyun ısındı hatta kaynıyor
    • taraftar  
    10 Temmuz 2015 | 18:05
    4 tane sol açık oynayan adamımız var, bonus emre'yi de sayarsak etti 5, bu adamı ne yapıcaz?
    • E.E  
    10 Temmuz 2015 | 16:54
    Yazık hakikatten burdada bütün gün oturup premier champions lig izliyormuş gibi konuşanlara yazık ulan şunu bi sor kendine madem bu kadar iyi neden biz alıyoruz o kadar göz önünde olan bir ülkede futbol oynuyor ama o kadar iyi ki biz alıyoruz kimsenin gözüne çarpmıyor adam hayır adam bir de kanat bu kadar kanatı nabıcaz
    • playmaker  
    10 Temmuz 2015 | 16:24
    belfodil de gelmiyor haha eminim josuede gelmeyecek bu yönetim varken kimse gelmez :D
    • NeverWalkAloneBS  
    10 Temmuz 2015 | 16:18
    Bu adamı eleştirenlere acıyorum hiç mi İngitere ligi veya Championship izlemiyosunuz siz ya?
    • Teksas House  
    10 Temmuz 2015 | 16:11
    admin

    Kombine alacak olan taraftarlarımıza hediye edilecek olan Bursaspor Dergisi’nin teslim edilebilmesi için sistem üzerindeki adreslerini doğrulamaları gerekmektedir.

    hangi sistemi kastediyor bu yazı, passolig sitesindeki adresimi
    yoksa Bursaspor.org.tr adresindeki adresimi kastediyor?
    • NeverWalkAloneBS  
    10 Temmuz 2015 | 16:05
    80 maçta 45 gole direkt katkı yapmış yuh be inş alırız
    • üni19693  
    10 Temmuz 2015 | 16:02
    -6
    transfer politikasına bak yazık !
    • ınegolluler  
    10 Temmuz 2015 | 15:51
    -3
    bunudamı yıldız yaptınız kımı yazıyorsa haberlerde herkez alınsın dıyor koskoca sampıyon ne hale geldı

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR