KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

"Avrupa'yı fethedeceğiz"

13 Temmuz 2013 | 09:32

25 yorum

9302 okunma

Yeşil Beyazlı taraftarın sevgilisi genç kaptan Serdar Aziz, yeni sezonla ilgili flaş açıklamalar yaptı:

Bursaspor'un genç kaptanı Serdar Aziz, bu sezon hedeflerinin Avrupa'da başarı olduğunu söyledi. Yeşil Beyazlı takımda çok mutlu olduğunu belirten Serdar, tempolu bir kamp dönemi geçirdiklerini ve her şeyin iyi gittiğini dile getirdi. Takım olarak hedeflerinin yüksek olduğunu belirten genç futbolcu, "Yine liderlik ve Avrupa için mücadele edeceğiz. Bu kez Avrupa'da da başarı için savaşacağız. Kendi açımdan baktığım zaman ise her zaman performansımın üstüne koymak istiyorum. Bahane üretmek istemiyorum ama geçen sene iyi bir sezon geçirmedim. Hem sakatlık hem de zihinsel olarak. Bu senenin benim açımdan iyi geçmesi lazım. Benden beklenti yüksek. Buna cevap vermem lazım" dedi.

ONLARI ÇOK SEVİYORUM

Taraftarların kendisini sevmesinden dolayı çok mutlu olduğunu dile getiren Serdar Aziz, şunları söyledi: "Bursalı olmam ve iyi performans göstermem beni onların sevgilisi yaptı. Bu şansı herkes yakalayamıyor. Bursaspor'da Bursalı futbolcu çok oynadı ama bu kadar sevilmedi. Ben bunun kıymetini biliyorum. Her futbolcu gibi benim de inişli çıkışlı dönemlerim olabilir. Bu konuda en çok ben üzüntü duyuyorum. Ancak taraftarımız için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Onlar beni ben de onları seviyorum. En genç kaptan ben oldum. Bunun da yükünü taşıyor, önemini biliyorum. Kaptanlığı taşımak kolay değil. Ömer ağabey bunu yıllarca yaptı ve kolay olmadı. Ben kaptanlığın karşılığını vermek istiyorum. En iyisini yapmak amacındayım".

BİZİ ONLARDAN AYIRAN TARAFTARIMIZ

Ligde ve Avrupa'da işlerinin kolay olmadığını ancak kendilerinin büyük bir takım olduğunu söyleyen Serdar Aziz, "Bütün takımlar çok iyi transfer yapıyor. Lig kızışıyor. Artık her takım birbirine denk hale geldi. Bizi diğerlerinden ayıran, taraftarımız. Onun avantajını yaşıyoruz. Oyuncu kalitesine baktığımız zaman da Türkiye'nin en iyilerine sahip bir kulübüz. Ligi kolay geçmeyecek ama hedefimiz her zamanki gibi yine zirve olacak. Bizim için bunu söylemek alışkanlık oldu. Biz buraları hak ediyoruz. İyi de arkadaşlığımız var. Avrupa'da da oynayacağız. İnşallah iyi bir ön eleme maçı oynamayı ve gruplara kalmayı istiyoruz. Bu sene başarı olacağımıza inanıyorum" ifadelerini kullandı.

Hakemler kendilerini biraz geliştirmeli

Hakemlerle ilgili de konuşan Serdar, "Ben sert bir oyuncu olduğum için hakemler çok düdük çalıyor. Ancak onlar da hata yapabiliyor. Üstlerinde büyük baskı kuruluyor. Ben de sinirleniyorum. Maç sonlarında eleştiriyorum onları. Türkiye'ye çok yıldız oyuncular geliyor ve ligimiz oldukça kaliteli bir hal aldı. Hakemlerimiz hata yapabilir ama bence biraz daha iyi olmaları ve kendilerini geliştirmeleri gerekiyor" dedi.

Kim gelirse gelsin her şey Bursaspor için...

İbrahim Öztürk ile birlikte takımda iki stoper olduklarını söyleyen Serdar Aziz, "Gençlerimiz de var. Onlar da zorlayacak. Belki bir tane de yabancı gelebilir. Biz Bursaspor için mücadele ediyoruz. Gelen de öyle yapacak. İbrahim ağabey ile ben takım aşkı için mücadele ediyoruz. Kendisiyle arkadaş gibi olduk. Benden büyük olmasına rağmen ona 'İbo' diyorum. Yanımıza illaki arkadaşımız gelecek. Her şey Bursaspor'un başarısı için" dedi.

Söz verdim arkasında duracağım

Galatasaray'ın kendisini istediğini belirten genç kaptan, "Uzun süredir beni istiyorlar. Her zaman ben bunu söyledim. Bu yaz dönemi yine adım çıktı. Sonrasında sözleşmemi uzattım. Ben Bursaspor'a bir söz verdim ve arkasında duracağım. Yalancı bir insan değilim. Ben şehrin, kulübün ve sözlerimin arkasındayım. Onlar da benim arkamda olursa bu ikili ilişkimiz ömür boyu sürer" şeklinde konuştu.

Tüylerim diken diken oluyor

Kazanılan maçların sonunda Yeşil Beyazlı taraftara üçlü çektirmekten büyük zevk duyduğunu belirten Serdar, "Maçı kazandığımız gibi aklıma üçlü geliyor. Taraftar ne zaman çağıracak diye bekliyorum. Tüylerim diken diken oluyor. Babamla birlikte o statta birçok maç izledim. Şimdi o taraftara üçlü çektirmek çok müthiş bir şey. Babam da o tribünde şimdi beni izliyor. Ailece gurur duyuyoruz. Üçlü çektirmek benim için birçok şeyden daha önemli" ifadelerini kullandı.

Herkes benim yanımda

Milli takıma gitmekten gurur duyduğu belirten Serdar Aziz yaşadıklarını şu şekilde aktardı: "Takımımızda tek milli takıma giden benim. Yaşım genç ve bununla gurur duyuyorum. Keşke birkaç arkadaşımızla birlikte gitsek. Ama şu an sadece bana nasip oluyor. Yaşım genç. Milli takımda henüz forma giyemedim. Hikmet hocamla da görüştüm. İyi bir oyuncu olduğumu, üst düzey kulüplerde oynayabileceğimi söylüyor. Bunu sadece hocamız değil, arkadaşlarım ve daha önceki hocam da söyledi. Farklı özelliklere sahip olduğumu söylüyorlar. Ben de bunun farkındayım. Herkesin desteğini alıyorum. Basına ve taraftarımıza da teşekkür ediyorum. Hepiniz arkamdasınız. Bu güçle, çıkıp sahada mücadele etmek istiyorum".

 Hakimiyet Gazetesi

    • HERŞEYİM BURSASP  
    15 Temmuz 2013 | 10:10
    DEFANS TAMAM DENİYORDA, BİZİM COÇUĞUMUZ ANLADIK AMA SERDARLA FALAN OLMAZ BU İŞ ARKADAŞ ŞAMPİYONLAR LİĞİNDE OYNUYORSUN. AKŞAM DORTMUND MAÇINDA GÖRDÜK. FERDİNAND VE EDUYU ARAR DURUMDAYIZ ŞU AN
    • can  
    14 Temmuz 2013 | 20:23
    -3
    serdar harıkasın
    • selçuk  
    14 Temmuz 2013 | 18:29
    çok şişirdiler bu serdarı sıradan bi stoper olduğunu gösrerdi yine .hatalı gol yememize sabep olduğu maçları saysay bitmez.galatasaray istiyorsa verin gitsin.hem elden çıklaralım hemde iyi adam alaım yerine.adam canlı bir bomba
    • erman  
    14 Temmuz 2013 | 16:19
    serdar kaptanlığı hiç mi hiç haketmiyor. kaptan olabilecek tek kişi var o da BATALLA
    • mcrsüleyman  
    14 Temmuz 2013 | 15:35
    serdar eleştirilere bakma kardeşim sen bi gün iyi oynarsın iyi olursun bir gün kötü oynarsın kötü olursun yeni stadı bekle.orda daha çok 3 lü çekicez .brahimin delileri gibi saldırın
    • 16  
    14 Temmuz 2013 | 10:48
    dün gördük senle fethedemiyeceğimizi
    • junior  
    13 Temmuz 2013 | 18:46
    serdar hakemden ziyade sen kendini geliştirsen süper olacak. 2 yıldır gram ilerleme yok. bu arada milli takıma gittin de ne oldu? diye sorayım sana. senin yarın kadar yeteneği olmayan semih kaya cirit atıyor, sen kenarda takılıyorsun. istanbul Bursa geyiği yapmayacağım, arkadaş kendine çeki düzen ver, eski serdar geri gelsin artık. özledik yahu
    • Efsane BURSA  
    13 Temmuz 2013 | 15:56
    Harbiden lan sitede mi sorun var haklı yorumlar eksi almış. yada gene ergen taraftarlarımız sitedeler...
    • berk  
    13 Temmuz 2013 | 15:17
    dogru soyleyen insanlarin yorumlari eksi olmus. gercegi gorun biraz adamlar dogru souluyor. bu serdar bi gram ileri gitmedi kac sene, ama geri gitti
    • teksas  
    13 Temmuz 2013 | 15:07
    12
    Arkadaşlar kaptanlığı gerçekten ha eden tek bir kişi var Bursasaporumuzda oda PABLO MARTİN BATALLA
    • BATALLA  
    13 Temmuz 2013 | 14:51
    kaptanlığı tuncay hak ediyo diyen tuncay Bursasporumuza ne katkısı var daha çok zarar orada BATALLA DURURKEN ne tuncayı
    • can  
    13 Temmuz 2013 | 14:36
    sen bızı sevme Bursasporu sev oyna paranın hakkını ver gerısı hıkaye bu takımı karşılıksız tek seven taraftar.. sız sevgınızın karslıgını canlı olarak fazlasıyla alıyosunuz
    • Efsane BURSA  
    13 Temmuz 2013 | 13:19
    Bizi çok seven çok oynar...
    • wanteD  
    13 Temmuz 2013 | 12:52
    -32
    Bence Kaptalığı Tuncay Hak ediyo
    • pmb  
    13 Temmuz 2013 | 12:47
    arkadaşlar 1. kaptan ibo 2. batalla 3. serdarmı
    • enes  
    13 Temmuz 2013 | 12:35
    ayıp yahu twente maçında ayağını kırdı,o olmayınca ikinci maçı kaybettik.bir kırık 1 ayda iyileşiyor,form tutması 1 sezon alıyor bir önceki sezon da Ozan sakatlanıp formdan düştü.
    çalış evlat seni bizansa yedirmiycez
    • yaşlıtimsah  
    13 Temmuz 2013 | 12:33
    12
    futbolcu kazanmak kolay iş değildir.biraz formdan düştü diye Bursanın çocuğu Bursalı serdarı dışlayamazsınız.buna kimsenin hakkı yok.serdar ı gs istiyorsa yukarıda yazdığım sebebtendir.bırakın çıksın savaşsın kendine gelsin moral verelim.tabiiki de maç sonunda 3 lü çektirmek için sabırsızlanan bu kardeşimize destek olalım..
    • erman  
    13 Temmuz 2013 | 11:47
    biz de seni seviyoz da yerinde sayıyorsun ben serdar? hiç bir gelişme yok. aksine formun düşüşte.
    • ismailkurt  
    13 Temmuz 2013 | 11:45
    -16
    Ah be serdar sanirim sana kimsenin guveni kalmamis.
    afedersin ama
    bok fethedersin
    • Ombelie  
    13 Temmuz 2013 | 11:44
    17
    Bu çocuk Bizim Geleceğimiz Abuk Subuk Yorumlar Yapmayın !

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR