KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Akhisar maçı biletleri

24 Eylül 2013 | 15:23

51 yorum

18949 okunma

Spor Toto Süper Lig’in 6. haftasında evimizde oynayacağımız Akhisar Belediyespor maçının bilet satış programı belirlendi.

27 Eylül 2013 Cuma günü saat:20:00'da Bursa Atatürk Stadyumu'nda oynanacak olan Bursaspor – Akhisar Belediyespor müsabakasının biletleri 25 Eylül 2013 Çarşamba günü saat:10:00'dan itibaren satışa sunulacak.

Bilet Fiyatları

BURSAGAZ VIP B Blok: 200 TL
Kapalı Tribün C Blok: 50 TL
Maraton Tribünü: 30 TL
Açık Kale Arkası Tribünü: 20 TL
Misafir Tribünü: 20 TL

Bilet Satış Noktalarımız;

- Bursa Atatürk Stadyumu Ana Gişe
- Biletix Nalbantoğlu Gişesi
- Çetin Family – Emek
- Çetin Family – Nilüfer
- Biletix internet sitesi (www.biletix.com)
- Biletix Çağrı Merkezi

Biletler, 25 Eylül 2013 Çarşamba günü saat:10:00 itibariyle yukarıda belirtilen noktalardan satışa sunulacaktır.

İl Spor Güvenlik Kurulu kararı, TFF statüleri, TFF Talimatları ve 6222 ile 6259 sayılı kanunlar gereği yaş sınırlaması olmaksızın tüm müsabakalarımızda olduğu gibi bileti veya kombinesi olmayan taraftarlarımız ve çocuklarda müsabakaya alınmayacaktır.

E – Bilet Projesi kapsamında başlanacak olan bilet satışlarında prosedürler gereği bilet alacak olan taraftarlarımızın kimliklerinin yanında olması gerekmektedir. Bilet satışları TC Kimlik numarası üzerinden yapılacak olup her TC Kimlik numarasına 1 adet bilet satılacaktır. Biletlerin üzerlerinde adı soyadı ve TC Kimlin numaraları yazacak olup alınan biletleri sadece bilet sahipleri kullanabileceklerdir. İkinci şahısların biletleri kullanmaları halinde hem bilet sahibi hem de kullanıcı hakkında 6222 sayılı kanun çerçevesinde işlem yapılacaktır.

 Bursaspor.org.tr

    • isyankar texaslı  
    26 Eylül 2013 | 15:39
    yönetim istifa yönetim istifa yönetim istifa şerefsiz yönetim BursaYI mahfettin
    • ŞİPTAR  
    26 Eylül 2013 | 09:21
    Bu maç son şansınız topcular ve yönetim yok yan battı yok camura yattı bahanelerine sıgınamıcaksınız artık yok iyi mücadele etti şansızdık rakip kapandı kontradan gol yedik hakem kararları etkili oldu bahneleri de sizi kurtaramcıcak artık.

    Ya bu macı alıcaksınız ya alıcaksınız başka şansınz yok, bu macı da kaybedin mac sonnundaki tepkiyi görün herkes maca gelsin 15 günde bir yapılan taraftar yönetim kongresine davetlisinz tepkimizi maca gelmeyrek degil gelip de Bursaspor armasını haketmeyen herkes stad da gösterelim gerekirse özlüceyi basarız göndermek istedigimz biz elinde sonunda gönderirz..
    • 1963Murat  
    25 Eylül 2013 | 21:35
    -7
    gitmeyin maça bırak boş statda oynasınlar bı maç belkı akılları başına gelır yav vallahı delırıcem mıllete maskara olduk :(
    • kuştepeli  
    25 Eylül 2013 | 18:25
    maratondaki biletleri kendi fabrikana demi başkan 8taş maçındaki gibi aynen.
    • kamil  
    25 Eylül 2013 | 15:48
    ne biçim transfer yapıyo bu klup anlamış değilim ne kadar döküntü adam varsa biz aldık kazım tuncay civelli taiwo falan 2.5 milyonluk şehirde böyle taraftarı olan bi klüp başarılı olmak zorundadır
    • cihan  
    25 Eylül 2013 | 15:05
    Ne kaadr aciz insanlar var yaa. Hala ertuğrul sağlam sonsuza dek diye bağırcakmış. Ne içtin kardeşim sen .
    • balıkesirli  
    25 Eylül 2013 | 15:00
    Tsc,
    Ertuğrulun mükemmel olduğunu söyleyen mi var. Onun da hataları var kimse mükemmel değildir. Biz bir başarı yakaladık ve bizi kurtaracak tek şey istikrardı. Evet kötü taransferler yaptık ama yine de her sene avrupa kupalarına katıldık. Takımın bir direnci vardı en azından. Şimdi o dirençte kırıldı. Bizim dev bütçeli üç büyüklerle baş edebilmemiz için ihticamız istikrardı. Ertuğruldan daha iyi bir hoca gelse keşke ve yıllarca bizi çalıştırsa işte her zaman maya tutmuyor. Hazır maya tutmuşken onu kaybetmeyelim istedik. Ertuğrul hoca da zamanla kendi eksikliklerini tamamlardı.
    • tsc  
    25 Eylül 2013 | 14:19
    -2
    shiptar şampiyon olduğumuz sene kimle çekiştin tek fenevle ertesi sene yine tek fenev ve ts vardı zaten ondan sonra ki sene 8. olduk. tabi ertugrulsporlular 4. olarak görüyor :) alt yapıdan hangi futbolcuların takımda kovuldu yerlerine kimler alındı bunlarda ertugrulun sucu değil tabi. bırakın allahın askına.
    • Shiptar  
    25 Eylül 2013 | 13:28
    -2
    Tsc ve onun gibi düşünenler neyin kafasını yasiyonuz adam takımı aldı 11. Aynı takımı 5. Yaptı sonra şampiyon sonrada 3. 4. Kim yapmış bu başarıları 23 yıldır maca gidiyom 7. Olduk mü uçuyorduk nankörlük yapmayın
    • ylc  
    25 Eylül 2013 | 13:18
    11
    erkan körüstan gitsinde ne olursa olsun ne dedi çeşmesi kesilenler istifa diye bagırıyo ulan ...... çocugu ben bugune kadar tek kuruş çıkar gözetmedim bu takımdan sen kim oluyorsunda bize iftira atıyorsun asıl senin çeşmen kesilcek ona buna sallıyon taraftara küfür edin iftira atın sonra sabır yok sabır asıl istifa diye bagırmayanlar menfaat bekliyodur bu adamlar Bursasporumuza hiç bir şey katamaz alkış falan filan için geç kalınmıştır son 11 senenin en kötü başlangıcı neden takımı sömürmekten yandaşlarının aç karınlarını doyurmaktan kendi cebini doldurmaktan takımla ilgilenmiyorlar sonra 25 milyon borç var derler bu ne demek 25 milyon indircez suç rahmetli şampiyon başkanın ulan rahmetli sizin bütün yönetim kurulunuzu sülalenizle satın alacak güçteydi siz hala ne iftirası atıyorsunuz adam iki kere deplasmanda kalp krizi geçirdi sen iç saha uefa maçına gelmessin haydi gerçek Bursasporlular siz söyleyin rahmetlimi bu ..... adammı daha çok Bursasporlu saygılarımla.
    • ölümüne bursapo  
    25 Eylül 2013 | 12:35
    boğazım patlayana kadar önce Bursasporuma sonra sonra yönetim istifa diye bağıracağım
    • tsc  
    25 Eylül 2013 | 11:21
    ertuğrul diye bağıran adam maça gelmesin. çıkarın su at gözlüklerini bu takıma sıradan adamları toplayıp çekip giden gemiyi ilk terkeden adamdır Ertuğrul. cok ısteyen varsa gitsin eşkisehirde bağırsın ertuğrula ...
    • balıkesirli  
    25 Eylül 2013 | 10:18
    Bence de erkan körüstan çok başarısız bir yönetici ama bu saatten sonra erkan körüstan gitse ne olacak ki.

    En büyük suçlu kim. Ertuğrula sahip çıkmayan bizleriz. O zaman burada avazımız çıktığı kadar bağırdık. Ertuğrula sahip çıkalım diye. Niçin ısrarla ertuğrul hocayı savunduk bu forumda? ertuğrulu sevdiğimiz için değil Bursasporu sevdiğimiz için. Bursaspor sıradan anaoldu takımı günlerine dönmesin diye.

    Bence önce kendimizi protesto edelim. en büyük suçlu şampiyon takıma şampiyon başkana ve şampiyon hocaya sahip çıkmayan Bursaspor taraftarıdır.
    • dur yolcu  
    25 Eylül 2013 | 09:42
    teksaslı cok hızlı cıktı.kardeş senin tribün liderin zafer mahallesinde kafa yemiş ve birşey yapamamış adam bu 1.senin tribün liderin yıllar önce yaralayan antalya trıbunuyle kahvaltı yapıyor elele dolasıyor bu 2.senın trıbun lıderın yıllaradır rizeye sebata kufur edıyor gıdıyor orda dik duruşunu gosteremıyor bu 3.sen bedava bılet alıyorsun heralde selim abinden ilk önce adam olun adam.teksas fenere kufur eder maça gırınce kadıkoyde ama bı bakarız maç öncesı bızımkıler fenerlılerle yuruyus yapar var vıdeoları bu nedır acıkla bakayım
    • ŞİPTAR  
    25 Eylül 2013 | 09:27
    Beyler tavrımızı ortaya koyalım bırakın naval okumayı biz skora degil armaya asıgız edebiyatlarını olur da yanlışlıkla düşersek kümeye o zamn ortalıgı yakıp yıkarak zaten kovarız yönetimi ama gerek yok şimdididen önlemimizi alalım heddefimiz de sadece yönetim yok bu formanın hakkını vermeyen futbolcular da teknik heyet de var o halde yapılacak olay belli:

    maç öncesi futbolcuları tek tek cagırmayalım gtlerini kaldırmayalım mac başlamadan önce hepsini cagıralım bütün stad hep bir agızdan arma için oyna ,şerefin için oyna, Bursa içn oyna diye tzahürat yapalım maç başlayınca da dk 1 6 ya kadar tezahürat yapmaylım alkışlı portesto yapalım ve sırtımızı saha ya dönelim 16. Dk dan sonra başlylım tezahürata bunu anlayn topcular kıprıdar biraz top oynarsa skora yansır zaten yok oynamazda akhisarı da yenemezsek tepki büyük olacak haberleri olsun...
    • balıkesirli  
    25 Eylül 2013 | 09:23
    -13
    sonsuza kadar ertuğrul sağlam diye bağıralım maçta.
    • TEK9  
    25 Eylül 2013 | 02:36
    -8
    akhisara akhisarın p.cine koymadan tezahuratından baska küfür edilmemelidir bence. yapmayalım etmeyelim lütfen
    • ELMASBAHCELİ  
    25 Eylül 2013 | 02:04
    Bu takım ertugrul sağlamı gönderdiği an olay bitti kim ne derse desin ertugrul sağlamdan sonra kim o başarıyı yakaladı cıksın desin gs'de fatih terim ne ise Bursada ertugrul sağlam bu böyle herkesin kafasına yazılacak ha yazılmayacak diyosanız küme düsersek o zaman anlıcaksınız ertugrul sağlam'a küfür edip onu yollayanlar küstürenler size sesleniyorum sizin bjk den farkınız yok siz Bursaspora en büyük hainliği yaptınız sonuclarınıda sizin sayenizde görücez....
    • yico  
    25 Eylül 2013 | 01:36
    valencia evinde swensea ya 3 0 kaybedince noldu hiç gördünüz mü ne yönetim ne teknik ekip ne de futbolcular sahadan cıkabildi yeter artık herkesin bi sabrı var ve sabrımızı sınıyolar bizans köpeklerinin agzına taşak malzemesi olduk siz plakayı da cakmıssınız diye yeter artık atkılar pankartlar ters acılmalı tepki koyma vakti geldi de geçiyo bence ...
    • texaslı  
    25 Eylül 2013 | 00:21
    -5
    Tutturmusunuz selım bırak bu ıslerı dıye. Nerdesınızıstıfa dıye bagırttırdıgında. Rıze de bagırdık ıstıfa dıye. Bagıırmayankarı da gorduk. Bol keseden sallamayın. Arkadasın dedıgı gıbı gel yuzune sole de o zaman bızde helal olsun dıyelım. Ne lan bu gıtsın de baskası gelsın muhabbetı. Bakkadan ekmek mı ısmarlıyosun. Trıbun lıderlıgılan bu. Bos bos konusmayın. Kolsuz vedeonun gıbıler bıraksın bu ıslerı. Hıcbısey yaomıcak. Hersenebı dunya bedava kombıne. Macta bagırmazlar. Ohhh ne guzel dunya yahu. Herkes ısını yapsın. Taraftarsan gelırsın bagırırsın ayak uydurursun. Seyırcıysen oturur kuzu kuzu macını ızlersın bu kadar basıt. . .

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR