KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Şanlıurfaspor ile hazırlık maçı

19 Ağustos 2014 | 15:56

20 yorum

6300 okunma

A Takımımız, PTT 1.Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor ile hazırlık maçı yapacak.

Karşılaşma 23 Ağustos 2014 Cumartesi günü saat:18:00'da Bursa Atatürk Stadyumu'nda oynanacak.

Not: Taraftar ve bilet konusunda açıklama yapılmadı.

 Bursaspor.org.tr

    • ölümüne batalla  
    20 Ağustos 2014 | 16:02
    gol atabilirsek iyi
    • bold  
    20 Ağustos 2014 | 13:39
    milleti küçümsemekten nasıl bir keyif alıyor bazı arkadaşlar bilmiyorum. her takım kendi çapında mucadelesini veriyor saygı duymak gerekir.
    • AVDANCIKBOYALICA  
    20 Ağustos 2014 | 12:17
    orhangazi falan bunlar zaten bizim takımlarımız.. bunu küçümsemek için söylediğini düşünmüyorum yorum yapan arkadaşların, ancak Bursaspor için rakiplerin kendinden daha güçlü olduğu takımlar olmalı ki kendini tartabilsin.. amatör takımlarla da maç yapılabilir.. dediğim gibi lig için ölçü olamaz bu maçlar, aldatıcı olur takım için.. farklı galibiyet havaya sokar ve gerçekle yüzleşildiğinde de takım içinde sıkıntı olur... bence büyük diyebileceğimiz takımlarla maç yapılması daha uygundur. (bu arada bizde Bursalıyız.. gazeteyi açtğımızda önce Bursanın maçlarına daha sonrada ilçe takımlarımızın maçlarına bakıyoruz. şahsen ben öyle yapıyorum.)
    • furkan  
    20 Ağustos 2014 | 08:20
    Bu günkü maç taraftara açıkmı bilgisi olan varmı
    • Orhangazi  
    20 Ağustos 2014 | 05:54
    Orhangazispor'a saçma diyen o KFC şunu bil biz hepinizden daha çok Bursasporluyuz siz bi futbolcuyu Bursa'da gördüğünüzde dönüp bakmazken biz onlara hasretimizden gidip sarılırız takımımıza sahip çıkarız ilçe takımları hakkında düzgün konuş
    • KraLuSeR  
    20 Ağustos 2014 | 04:30
    -1
    Elazıgspor lu erol ALKAN. Şu an Bursaspor tarafından denenen cocuk. Bursalı bir babadan hollandalı anneden dünyaya gelme. Zafer mahallemizden.

    Bunun agbiside futbolcuydu ztn yaşları yakın. Ve geçmişte sıklıkla haberlere yansırlardı gelecek vaad eden 100 genç te de ismini görmüştüm Türkiye gazetesi haber yapmıştı..

    http://spor.haber3.com/onlar-gelecigin-yildizlari-haberi-269576h.htm

    http://www.samanyoluhaber.com/spor/Ajaxin-cikolata-Turku-Erol-/159702/

    Bursalı serdar nasıl gönlümüzdeyse erol un bu camiada cok sempati toplayacagına eminim.. Fizigi gerçektende 14 lü yaşlarından hatırlıyorum mükemmeldi bakalım özellikle takip edicem inşalah kendini gösterir
    • uğur1023  
    20 Ağustos 2014 | 00:02
    Ptt ligine hazırlık yapıyoruz heralde
    • cinaralti  
    19 Ağustos 2014 | 23:42
    escobar
    hersey sutlimanken ne geregivar boyle seylere
    • vhfhknf  
    19 Ağustos 2014 | 21:59
    ligde kapisacak oldugumuz takimlar a. madrid lerlen chealsea lerlen hazirlik maclari yaparken biz urfalarlan hazirlaniyoz :)) insan kendi takimi diye genede heycan yapiyo ve inaniyo sampiyonla oynicamizi ama acayib bir fark var aramizda diyer türk takimlarina göre...
    • Furkan  
    19 Ağustos 2014 | 21:50
    Yarınki maç taraftara açıkmı bilgisi olan varmı
    • cinaralti  
    19 Ağustos 2014 | 21:48
    bu pasolik denen seye mecbur alisacagiz yoksa zarar kime ?
    Bursaspora olacak belese bilet bitti ver sicil numarani al bileti okadar
    • adıgüzel  
    19 Ağustos 2014 | 20:45
    KFC kardeş neden öyle düşünüyorsunki ? mesela sen Bursasporun büyük bi takım ile hazırlık maçı yapmak istersen .ki isteriz şanlıurfalı kardeşlerimizde pek tabiki bi üst ligdeki takımlar ile hazırlık yapmak ister.... eminim her 2 takım adına olumlu olur.
    • escobar  
    19 Ağustos 2014 | 20:24
    18
    Bütün Urfalılar gelsin maça beraber maç izleyelim. D.bakır maçında bizi faşist ilan eden medya vardı. Biz sadece gereken tepkiyi vermiştik o maçta, yapılan provakasyona karşılık. Şanlı Urfa Bursanın kardeş şehridir. Bu pkk'lılara prim vermeyip güneydoğu bölgesinde yer alan güzide bir ilimizdir.
    • YNN  
    19 Ağustos 2014 | 18:27
    Urfa icin buyuk Bursasporumuz icin kucuk bir adim ...
    • ŞİPTAR  
    19 Ağustos 2014 | 18:24
    Orhangazi, bandırma, urfa iyice alt lig takımı gibi olduk marka degerimiz gün geçtikçe düşmeye başladı, hayra alamet degil bu gidişat
    • Mert  
    19 Ağustos 2014 | 18:09
    13
    5 lira da olsa ücretli olsun kulübe azda olsa katkımız olsun
    • KFC  
    19 Ağustos 2014 | 18:04
    -22
    Orhangazi urfa yokmu arttiran ? Nerde sacma sapan takim varsa biz mac yapiyoz ulan bir kulüpte bir tane negatif şey olmaz mi
    • BayBursaspor  
    19 Ağustos 2014 | 16:44
    -11
    ücretsiz olması lazım hazırlık maçı sonuçta. son olarak takım taraftar görsün gidelim de.
    • HSYN  
    19 Ağustos 2014 | 16:11
    -4
    bedava mı olacak acaba?
    • bsbulent  
    19 Ağustos 2014 | 16:08
    passolig kartı olmayan giremez diye açıklama gelir birazdan :)

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR