KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Trabzon'a gidiyoruz!

01 Haziran 2017 | 15:54

34 yorum

11381 okunma

Trabzonspor ile cumartesi günü ligin son haftasında oynayacağımız karşılaşma için yarın Timsah Arena önünden otobüsler kalkacaktır.

Tüm taraftarımız için 2 Haziran Cuma akşamı 21:30'da Timsah Arena önünden otobüsler hareket edecektir. Biletini alan taraftarlarımız otobüslerden ücretsiz yararlanabilirler.

Taraftarımıza duyurulur

TEKSAS

 Teksas.org

    • Boşnak 16  
    04 Haziran 2017 | 04:22
    Evet ligde kaldık önümüzdeki sezonun transfer çalışmaları başlamalı hemen atıf cehcuo Serdar gürler Sinan gümüş yasin Öztekin vazte gibj topçular araştırılmalı batalla harun aziz jorguero kesinlikle kalmalı bi kaç kaliteli transfer takım iyi olur
    • Münih almanya  
    03 Haziran 2017 | 22:29
    Trabzona takımımızı desteklemeğe giden tüm taraftarımıza teşekkürler halal olsun sizlere çok şükür sizin desteklerinizle küme düşmedik
    • İnegöllü34Txs  
    03 Haziran 2017 | 22:15
    gözbebeğimiz Bursaporumuz ligde kaldı
    buruk bir sevinç var . Bu sene kılpayı kurtardık..kendimize gelmemiz lazım.
    maca giden,sezon boyu destek veren Büyük Bursaspor taraftarı sağolsun varolsun, hepinizle gurur duyuyorum. Bursaspor camiasında görevini layığıyla yapan sadece BÜYÜK Bursaspor TARAFTARIDIR

    KİMSE UNUTMASIN Bursaspor varsa ...
    bu büyük taraftarı sayesinde var. taraftarının sahip çıkmadığı nice nice koca şehir takımları PTT 1.ligde yada alt gruplarda.

    Takımımızı ve taraftarımızı dostca karşılayan Trabzon seyircisine de teşekkür ederim.

    • AFFETMEZLER TS  
    03 Haziran 2017 | 21:25
    15
    Bursasporlu Arkadaşlar Sizin Adınıza Sevindik Tebrikler İstediğimiz Buydu ve Oldu, Sikebahceli Rizespor Kümeye ! Burası TRABZON...
    • kapre64  
    03 Haziran 2017 | 16:44
    İstanbullu nick li arkadaşın dediği gibi yakıp yıkmak sadece boşa olur bir zarar daha verir...Düşman aramaya gerek yok bu saatten sonra..Düşersek 2010 yılı şampiyonu düştü yazacaklar yine rahat olun..Kalırsakta herkesin aklını başına alması gerekir..Bursa bu az mı beeeee.Her zaman youtube dan şampiyonluk videolarını izliyorum..Oğlum 23 Nisan 2010 doğumlu..Şampiyon olduktan 23 gün önce doğdu..O günler güzeldi bu günlerde öylee..Çünkü bu aşkın adı Bursaspor...Sen gidersin ben giderim bu dünyadan ama Bursaspor hep kalacak..UNUTMA
    • Yakin  
    03 Haziran 2017 | 16:40
    Her ne sonuç çıkarsa çıksın kimseye husumet beslememek gerek asıl şu ki bi kaç senedir ayaklarımız yere basmadı biraz kibre kapıldık komple camia olarak
    • vertblan  
    03 Haziran 2017 | 12:43
    suanda bitkisel hayata girmis bi hasda gibiyiz
    bi muciye olurmu bilmiyorum
    cikmayan candan umut kesilmez hadi insallah
    • SERDAR ÇOKGÜÇ  
    03 Haziran 2017 | 08:55
    Arkadaşlar trabzona kaldı 300 km milletin çoğu uyuyor kafalar olmus bi milyon. takim icin dalmisiz hayallere bizim yuzumuzu güldür Bursaspor
    • Ahmet16  
    02 Haziran 2017 | 23:36
    Ne yazık ki lig geçen hafta bitti. Farklı skor beklentisi umutsuzluk değil şerefsizlik olur. Gider topumuzu oynar düşersek şereflice düşeriz. Trabzon'a giden taraftardan ricam maç sonu takımı Dortmund gibi tribüne çağırmaları. Silkelenme vakti.
    • ridvan cimensiz  
    02 Haziran 2017 | 23:32
    dusecek. dussun de zaten. haketmiyor bu taraftar. adam olmazlar
    • huso  
    02 Haziran 2017 | 22:31
    Herkese hayırlı yolculuklar ALLAH kaza bela vermesin inşallah iyi bir sonuçla Bursa'ya gelinir her zaman her yerde ne olursa olsun en büyük Bursaspor
    • İstanbullu  
    02 Haziran 2017 | 21:24
    33
    Bu takım şampiyon olduğunda göğsümüzü kabarttıysa
    Düşersek eğer Allah korusun yinede
    Desteklemeye devam edeceğim.
    3 5 zibidi ayarlanmış bi şekilde topçuları
    Atar yaptı. Eee bununda bir karşılığı olacak
    Sen kimsin ki topçuyu dövmeye kalkıyorsunuz
    Batalla bile kaç maçtır varmı yokmu bence yok
    Çünkü boşuna değer verdiğini anladı
    Bu şehire
    Bizler futbolun sadece bir eğlence olduğunu
    ANLAYABİLENE KADAR. Bu devran böyle sürüp gidecek. Önce saygı ve sevgi. Gerisi gelir
    Elbet. Bu takım şampiyon takım beyler
    Düşse bile Efendi gibi bağrımıza basalım
    Hovardalığın kimseye katkısı olmaz.
    Saygılarımla
    • Yeşil79  
    02 Haziran 2017 | 21:17
    Bursasporum kazanacaktır
    • Avrupali Timsah  
    02 Haziran 2017 | 21:08
    Bosuna kimse heveslenmesin Trabzon un bize mac verecegi filan yok adamlar en iddasizken biz sampiyon oldugumuz sene ki fenev ile cekismistik o zaman bile ölümüne oynamislardi iki macta da onlari yenememistik..bir de sizi sampiyon yaptik dediler ve hala diyorlar laz fikrasi gibi...
    • Jr.  
    02 Haziran 2017 | 20:31
    Yarınki maçımız üzerinde inanılmaz algı operasyonu var. Malesef tüm ülke düşmemizi istiyor. Allah'ın izniyle yarın kümede kalıp takımı bu hale düşürenlerden bir bir hesap sorulmalıdır.
    • karacalı  
    02 Haziran 2017 | 20:19
    Beyler istanbul dan 10:05 atlas jet uçuşuyla trabzon a gidecek var mı uçağı tribüne çevirelim
    • Aytac.  
    02 Haziran 2017 | 18:56
    16
    2004 te rizeyle sebat bjk yi deplasmanda nasıl yendiyse bizde trabzonu öyle yeneriz kimse altında bişey aramasın arkadaş
    • Tunc  
    02 Haziran 2017 | 18:24
    14
    55 yasinda Bursasporluyum ts bize yatacagi bir kumede kalmayi istemiyorum.kimseye gebe kalmafan serefimizle duselim.seneye yine serefimizle cikalim.
    • Sedat  
    02 Haziran 2017 | 16:32
    -2
    Arkadaşlar bu otobüsler kaç kişilik millet rezil olup yollarda kalmasin
    • BayBursaspor  
    02 Haziran 2017 | 16:23
    eğer olumsuz bir durumda trabzonda olay çıkmasın. Havalimanında veya Bursada hesap görülsün. Milletin ağzına pay vermeye gerek yok. Sevinç kadar hüzünde bizim kendi göbeğimizi kendimiz keselim

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR