KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Sercan Yıldırım ve Deniz Yılmaz affedildi!

23 Şubat 2017 | 12:09

20 yorum

2299 okunma

Kadro dışı bırakılan Sercan Yıldırım ve Deniz Yılmaz affedildi ve bu sabah yapılan antrenmana katıldı.

Teknik Direktörümüz Mutlu Topçu, Kayserispor maçı sonrası kadro dışı bırakılan Sercan Yıldırım ve Deniz Yılmaz için Kasımpaşa maçı öncesi birlik ve beraberlik açısından takıma dönmesine karar kıldıklarını söyledi.

Kadro dışı kalan Sercan Yıldırım ve Deniz Yılmaz'a ayrıca para cezası da uygulanmıştı.

 Teksas.org

    • SEZAİ KOÇ  
    24 Şubat 2017 | 12:57
    SERCAN,DENİZ,DEL VALLE,BİLAL inanın bu isimler 2.liğ de zor oynar ahı gitmiş vahı kalmış bu dört AVARELDEN hiç bir cacık olmaz bunların tesiste yediği içtigine yazık..bu takımdan harun,battala çıkar zaten bir şey yok...dün kadro dışı bugün af bu ne...komedi....3-4 maç alıp kümede kalmayı garantilememiz lazım bu yönetim bu kadro bu hocayla işimiz çok zor çok...artık ben kümede kalma savaşı veren takımların puan kaybına odaklandım geçen hafta adana nın yenilmesine sevindim antep ile rize nin bir puan almalarına kahroldum işimiz diğer takımların oynayacağı maçlara kaldı ALLAH TARAFTARIMIZA SABIR VERSİN..
    • gorki  
    24 Şubat 2017 | 11:54
    antreman tesislerinin girişindeki Bursaspor tesisleri adını kaldırıp Ali babanın çiftliği olarak değiştirmek lazım.
    • Delifisek  
    24 Şubat 2017 | 08:23
    Benim bildiğim kadro dışı bırakınca oyuncu en az bir maç oynatılmaz ki o cezayı hisseder? Ne ki şimdi bu. Madem önündeki ilk maçta oynatıcan niye geri çekeceğin cezayı veriyorsun diye gülmezler mi adama? Çok ilginç bi kulüp olduk vesselam.
    • Oğuzhan1963  
    23 Şubat 2017 | 19:25
    Sercan ne yaptıda kadro dışı kaldı diyen arkadaşlar,ona tanınan şans ve imkanlar size tanınsaydı belki şuan Ronaldo ile yanyana oynardınız,adam çalım yiyor sanki hayatında ilk kez çalım yemiş gibi tribüne dönüp şaşırmış gibi yapıyor artis artis.Antreman bitiyor ekstradan çalışacağına herkesden önce arabasına binip çekip gidiyor.
    • Ersin B.  
    23 Şubat 2017 | 17:34
    Sercan niye kadro dışı bırakıldı ben onu da anlamış değilim. Sezon boyunca kaç kere ilk 11 de başladı, kaç dakika sahada kaldı. Denize tanınan şansın yarısı verilmedi Sercana Deniz yerine Sercan oynasın kanatta daha iyi. O zaman da kötü olursa gönderilir sezon sonu.
    • şamil fun kılap  
    23 Şubat 2017 | 17:14
    gerçekten bunu yapmaları için ya çok çapsız olmaları lazım ya da yarım akıllarınla ulan adamların maaşını ödeyemiyoruz bize babalanıp alacakları için şikayet ederler şimdi deyip geri adım mı attılar ya da takımda kanat zaten yokken bari alternatif olarak kalsınlar demeye mi getirdiler.

    ne yaparlarsa yapsınlar hayatımda gördüğüm en rezil yönetimdir bu!recepten sonra gelmekten başka olumlu katkıları çekilir yanları yok.hiçbir vaat etmeden plansız projesiz Bursalıyım deyip geldiler.tasarruf modu adı altında çöpleri doldurdular.alamayacakları oyuncuları izlemeye gidip mutluyu kazmaları topladılar.ara transferi göz göre göre es geçtiler.siyaset zaten kulübe girmiş.menajerler cirit atıyor.akraba eş dost maaş alıyor.eee nerede iyi niyetçi dangalaklar?ulan adam diğer başkanların aldığı eleştirileri inceler be!almanyada yaşamış birinin şrk kurnazlığı yapması artı derinliksiz olması inanılır gibi değil.hele başkan gitse şu gitse bu gitse kim gelecek diyen üretim kabızları zaten Bursasporu sahipsiz bırakılmasına vesile oluyor.ortalama biri bile bundan iyi yönetir.para yok deyip tonla maaş alanlara alkışlar susmasın devam küme düşüne kadar devam ptt kesmezse a gücü bele bizi geliyoruz kardeş!
    • MK  
    23 Şubat 2017 | 15:52
    Bakalım o forma ile bizim karşımıza çıkabilecek mi bu kardeşler ? Yönetim İstifa !
    • Mustafa D.  
    23 Şubat 2017 | 15:33
    14
    Yönetim değil eşşek sürüsü
    • eren  
    23 Şubat 2017 | 15:16
    aciz yönetim buna denir nokta
    • Nedim killi  
    23 Şubat 2017 | 15:05
    Seri eksi veren Tayfa PTT liginde deniz ve Sercana üçlü cektirir artık. Fikirlerinin arkasında duramamalari normal çünkü fikirleri çürük. Bu yönetim hokkabaz recebden daha berbat.
    • Bursaa  
    23 Şubat 2017 | 15:00
    Umarım düşeriz o zaman zaten layik olunan yer ptt1. Lig. Bu amator yonetime amator bir lig lazim. Kulupten sogutuyorlar adamı.
    • Nedim killi  
    23 Şubat 2017 | 15:00
    11
    Seviyesizligin sınırları zorlanıyor. Umarım yine 11 başlarlar ve kart görür ikisi de.
    • ALİVELİİ  
    23 Şubat 2017 | 14:52
    Sizin gibi yönetimin sizin gibi topcunun ve bizim gibi taraftarın olduğu yerde biz daha çok bayramlar görürüz.
    • vertblan  
    23 Şubat 2017 | 13:39
    BI CUVAL incirin icine etdiniz oldu olacak bide ozur dileysediniz YUHBE
    • croatoan  
    23 Şubat 2017 | 13:19
    Çocuk oyuncağı ettiniz be...Böyle vizyonsuzluk yok abi... Kim bu kararı aldı ? Sonrasında kimlerle ters düşdü de yan çizdi ? yada gücü yetmedi....Bu nedir yahu !!!
    Eto doğru söylemiş ...İlla gelin özlüceye azıcık titretin stres yaratında kendimize gelelim diyorlar...
    İmkansızlığı anlıyorumda kararsızlık nedir arkadaş ??? Parayı pulu bahane ediyorsunuz iyide siz takım yönetmeyi kulup yönetmeyi çok mu biliyorsunuz ? Yöneticileri tv ekranlarında mikrofon karşısında görünce yüzüm kızarıyor..Doğru dürüst iki cümleyi bir araya getiremiyorlar.Arkadaş çok mu zor, bu işerin içindesizin...Kendi fabrikalarınızda işyerlerinizde krallar gibisiniz.Cengaver kesiliyorsunuz...Herşeyin hesabını yapmışssınız...Kazanmak için ....Kulübe gelince bir öyle bir böyle,hesap vermeye gelince bahane hazır...Para yok...Parasızlıkdan mı kararsızsınız ???? Yazık, ama eskileri unutmasınlar, Bursa taraftarının daha fazla damarına kime basmasın ... !!
    • Veys  
    23 Şubat 2017 | 13:12
    11
    Yapacağınız işe sokayım
    • Eto  
    23 Şubat 2017 | 12:49
    11
    Illaki gelin ÖZLÜCEYI BASIN diyorlar bu yonetim ve teknik heyetin tutumu amatör klüplerde bile yok YAZIKLAR OLSUN
    • Ati  
    23 Şubat 2017 | 12:42
    yonetim intihar etti
    • Pearl  
    23 Şubat 2017 | 12:38
    O zaman kadro dışı bırakmanın ne anlamı var.
    Umarın düşme tehlikesi yaşamayız
    • CARLOS  
    23 Şubat 2017 | 12:24
    -2
    Hep söyedik,yine de aynı şeyi söylüyoruz..ne çalışma ne bir program bunlara baglı bir disiplin olayınız var..kadro dışına çok önemli bir olay olmazsa hep karşıyım..sen futbolcuya bu durumda ne kadro dışı bırakır,ne de para cezası verebilirsin..çünkü futbolcu paralarını düzenli olarak ödeyemiyorsun..yani elin futbolcuya mahku..isterlerse bir veya iki öeme geçikmesinde federasyona baş vurur bedelsiz serbest kalır,ve sendende alacagını oturdugun yerden alırlar..onun için tv ve basına bol bol traş yapan haber Bursa spor adına verip taraftarın gazını almyın...sezon sonunda da kadro dışı bırakacagınıza bazı dönemlerde oynatıp elden çıarmak en akıllı bir iş...

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR